ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یعقوب کریمی به استقلال پیوست


هافبک مهاجم سپاهان با قراردادی قرضی به تیم فوتبال استقلال پیوست.

خبرگزاری فارس: یعقوب کریمی هافبک مهاجم سپاهان با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.

این بازیکن صبح امروز پس از توافق با مسئولان استقلال به مدت یک سال راهی این تیم شد.

این آخرین خرید استقلال برای لیگ چهاردهم بود.


ویدیو مرتبط :
محسن مسلمان به استقلال پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور یعقوب کریمی در استقلال منتفی شد


یعقوب کریمی که به عنوان بازیکن قرضی به استقلال آمده بود با توجه به عدم صدور رضایتنامه اش باید به سپاهان بازگردد.

ایرنا: بهرام امیری، مدیر کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت پیوستن یعقوب کریمی به جمع آبی پوشان پایتخت گفت: متاسفانه کریمی هیچ تلاشی برای پیوستن به استقلال انجام نمی دهد و به همین دلیل بازیکنان جایگزین وی وارد مذاکره شدیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات مدیره، در رابطه با یعقوب کریمی، یک سقف قرارداد داشتیم و بیشتر از آن توان مان نبود که بخواهیم 250 میلیون نیز به عنوان رضایت نامه وی پرداخت کنیم.

امیری در ادامه در پاسخ به این سوال که امکان کسر مبلغ رضایتنامه این بازیکن از قراردادش وجود داشت یا خیر گفت: متاسفانه کریمی حاضر نیست حتی یک ریال هم از قرارداد خود را بابت این قضیه بپردازد و برای باشگاه نیز پرداخت این مبلغ مقدور نیست.

وی ادامه داد: از نظر ما حضور وی در استقلال منتفی است و در حال مذاکره با دو بازیکن لیگ برتری بجای او مذاکره هستیم که در نهایت با یکی از آنها به توافق می رسیم.