ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یعقوبی نقره‌ای شد


ابوالفضل یعقوبی با کسب پیروزی های ارزشمند برابر صبح بخیری تکواندوی جهان به مدال نقره وزن 68- کیلوگرم مسابقات گرندپریکس منچستر دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل یعقوبی با کسب پیروزی های ارزشمند برابر صبح بخیری تکواندوی جهان به مدال نقره وزن 68- کیلوگرم مسابقات گرندپریکس منچستر دست یافت.

در ادامه نخستین روز از مسابقات گرندپریکس منچستر، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان، در مرحله فینال به مصاف "دائی هون لی از کره جنوبی، دارنده مدال نقره المپیک لندن 2012، دارنده مدال طلای جهان 2011، دارنده مدال طلای آسیا و بازیهای آسیایی 2014 و دارنده 3 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات گرندپریکس رفت که نتیجه را به این نماینده باتجربه کره ای واگذار کرد (16-7) و به مدال نقره دست یافت.

یعقوبی پیش از این و برای رسیدن به مرحله فینال این مسابقات ابتدا "مایکل هاروی" از انگلیس را 12 بر یک برد، سپس "مارتین استامپر" از انگلیس (دارنده مدال برنز جهان در سال 2011) را 16 بر 6 مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مصاف "جواد اچاب" بلژیکی رفت.

تکواندوکار بلژیکی که مدال طلای جهان در سال 2015 را در کارنامه داشت و هم اکنون نفر اول رنکینگ المپیکی و جهان است. در این مسابقه 5 بر 4 برابر نماینده 19 ساله کشورمان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

یعقوبی که با پیروزی برابر نماینده بلژیک انتقام شکستش در مسابقات جهانی 2015 را از این بازیکن گرفت، راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه رو در روی "سروت تازگل" از ترکیه قرار گرفت و پس از تساوی 22-22 در راند طلایی برنده از شیاپ چانگ خارج شد و فینالیست شد.

نماینده ترکیه مدال طلای المپیک 2012 لندن، مدال برنز المپیک 2008 پکن و قهرمانی جهان در سال های 2011 و 2015 را در کارنامه داشت.

یعقوبی با کسب مدال ارزشمند نقره این رقابتها 24 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن دوم اضافه کرد.

این دوره از رقابتها با حضور 227 تکواندوکار مطرح جهان از 56 کشور به مدت 3 روز در منچستر انگلیس پیگیری می شود.

در اولین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان برروی شیاپ چانگ رفتند.


ویدیو مرتبط :
تسبیح نقره و یسر سوپر 33 دانه نقره کوب لوکس - کد 5810

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸ نکته درباره تمیز کردن ظروف نقره



 

 

۸ نکته درباره تمیز کردن ظروف نقره

 


آیا شمعدان‌های نقره، گلدان‏ها و وسایل دکوری نقره‏ای یا کارد و چنگال‌های نقره‎تان انعکاس زیبای خود را از دست داده‌اند و سیاه شده‎اند و دل‌تان می‎خواهد دوباره برق اولیه خود را داشته باشند؟ اصلا جای نگرانی نیست،

 

 

این ۸ نکته به شما کمک می‎کند.

 


1) جالب است بدانید شستشوی ظروف نقره با سرکه گرم باعث می‌شود تمام لکه ‌های سبز مایل به خاکستری محو شود.

 


2) شگرد دیگر اینکه می‌توانید ظروف نقره را به مدت ۱۰ دقیقه در آب جوش پرنمک بگذارید.

 


3) الکل هم می‌تواند لکه‌های ظروف نقره را از بین ببرد.

 


4) نکته‌ای که خیلی مهم است اینکه هرگز برای پاک کردن ظروف نقره از اسفنج زبر یا سیم استفاده نکنید چون برق آن را گرفته و حتی سبب خش افتادن روی آن می‌شود.

 


5) اگر می‌خواهید ظروف نقره برق اولیه و طبیعی داشته باشند می‌توانید آنها را درون شیر لخته شده بخوابانید و بعد به کمک یک دستمال نرم آنها را تمیز کنید.

 


6) تکنیک دیگر استفاده از وازلین است. می‌توانید دستکش کتان به دست کرده و مقداری وازلین به دستکش مالیده و ظروف را پاک کنید.

 


7) یکی از مشکلات اصلی ظروف نقره اکسیده شدن و سیاه شدن سریع آنهاست. برای پیشگیری از این موضوع در ظرف نگهداری ظروف یک تکه گچ یا یک عدد قرص کافور بگذارید. این مواد رطوبت را گرفته و مانع از اکسید شدن می‌شود.

 

8) برای نگهداری بهتر ، پیچاندن ظروف نقره در یک تکه کاغذ ابریشمی یا پارچه ترجیحا تیره را به شما توصیه می‌کنیم.