ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یزدانی مصدوم شد/ سه هفته‌ دوری از میادین با توصیه‌های جدی پزشکی



اخبار,اخبار ورزشی,رضا یزدانی

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با توجه به تشدید مصدومیت از ناحیه عضلات ساق پای راست با دوری سه هفته ای از تمرینات روبرو شد..

رضا یزدانی بعد از تشدید این مصدومیت مورد معاینات تخصصی کمیته پزشکی فدراسیون کشتی قرار گرفت که این کمیته نیز یک دوره استراحت سه هفته ای را برای او در نظر گرفتند.

بر این اساس نظر کمیته پزشکی فدراسیون در مورد آسیب دیدگی رضا یزدانی نیز به شرح زیر اعلام شد:

"بنا به انجام معاینات و اقدامات پاراکلینیکی به عمل آمده و تشخیص متخصصین مربوطه در خصوص آسیب دیدگی رضا یزدانی، با توجه به آسیب دیدگی و پارگی فیبرهای عضلانی ساق پا و خطر DVT (تهدید سلامتی به علت اختلالات انعقادی و احتمال به وجود آمدن لخته خون و سکته مغزی و یا قلبی در کشتی‌گیر مذکور) و نیز لزوم استفاده از داروهای آنتی گواگولان (ضد انعقاد) لازم است به مدت سه هفته استراحت کامل داشته باشند. بدیهی است هرگونه اقدام به فعالیت های تمرینی بعد از زمان استراحت تعیین شده، منوط به انجام معاینات و اقدامات پاراکلینیکی کامل از نامبرده از سوی متخصصان مربوطه خواهد بود.

از این رو با عنایت به موضوع فوق الذکر، هرگونه فعالیت بدنی مشارالیه در اردوهای تمرینی تیم ملی کشتی بزرگسالان آزاد، از نظر کمیته پزشکی غیر مجاز بوده و مسئولیت هرگونه فعالیت تمرینی نامبرده، در خارج از اردو نیز مستقیما بر عهده کشتی گیر ذیربط خواهد بود."

مصدومیت رضا یزدانی در حالی گریبانگیر وی شده که او یکی از مهمترین رقابتهای سال جاری یعنی مسابقات جهانی ۲۰۱۵ آمریکا و گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو را پیش رو دارد.

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیاگو بعد از یک سال دوری از میادین !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوری سه هفته‌ای بیل از میادین


مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید تا سه هفته‌ نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، پس از انجام تست‌های اولیه مشخص شد گرت بیل به علت آسیب‌دیدگی‌ پای راست، سه هفته‌ از میادین دور خواهد ماند. بر این اساس، او سه دیدار ر‌ئال‌ مادرید برابر رئال بتیس، اسپانیول و گرانادا را از دست خواهد داد.

بیل در دیدار یکشنبه شب ر‌ئال‌ ماد‌رید برابر اسپورتینگ خیخون در هفته‌ بیستم لالیگا دچار آسیب‌دیدگی‌ عضلانی شد و زمین را ترک کرد.

باشگاه مادریدی قصد دارد مهاجم ولزی خود را به دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رم برساند.