ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یزدانی: خداحافظی‌ام از کشتی شایعه است


دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: خبر خداحافظی‌ام از دنیای قهرمانی شایعه است و تا المپیک به کشتی ادامه خواهم داد.

خبرگزاری فارس: رضا یزدانی درباره اخباری که مبنی بر خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی به دلیل شکست در جام جهانی منتشر شده است، گفت: چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و شایعه است همه می‌دانند که برای مسابقات جام جهانی آمادگی لازم را نداشتم و 4 هفته تمرین نکردم.

وی ادامه داد: با توجه به نیازی که تیم ملی به حضور من در جام جهانی داشت عازم این رقابت‌ها شدم؛ متأسفانه کمرم آسیب دیده بود و بدنم جواب نداد، اما من به عنوان سرباز ایران هر جا کادر فنی صلاح بداند کشتی خواهم گرفت؛ در حالی که می‌توانستم آسیب‌دیدگی را بهانه کنم و کشتی نگیرم.

دارنده مدال‌های طلا جهان تصریح کرد: در هر صورت از این برد و باخت‌ها در کشتی زیاد است و من هم کم تجربه نیستم و در دوران قهرمانی‌ام فرازونشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ام. حالا هم اتفاقی نیفتاده که بخواهم خداحافظی کنم و تا المپیک حتماً ادامه می‌دهم. هدفم حضور موفق در انتخابی تیم ملی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک است و اگر موفق به حضور در المپیک شدم کسب مدالی خوش‌رنگ از این رقابت‌هاست. از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم تا به هدفم برسم. هر وقت هم دیدم نمی‌توانم خودم کشتی را کنار می‌گذارم.

یزدانی در خصوص عملکردش در جام جهانی و شکست مقابل حریف آذربایجانی گفت: فکر نمی‌کردم حتی با وجود مصدومیت این طور مقابل حریفم کم بیاورم البته با شیوه اشتباهی کشتی گرفتم، اما بعد از یک دقیقه دیدم دیگر نمی‌توانم و بدنم جواب نمی‌دهد. انتظاری هم از خودم نداشتم، اما کادر فنی وقتی شرایط نفرات حاضر در این وزن را بعد از روز اول دید تصمیم گرفت تا من مقابل شریف‌اف روی تشک بروم، اما نتوانستم آن طور که می‌خواهم ظاهر شوم.


ویدیو مرتبط :
شایعه خداحافظی کی روش بعد از دیدار با گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبدولی: می‌خواهم با طلای لندن از کشتی خداحافظی کنم



طلای لندن , کشتی , اخبار ورزشی , تیم ملی

سعید عبدولی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به لندن درباره آخرین شرایط خود قبل از شروع مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن عنوان کرد: من در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارم. همه چیز مطلوب است و انشالله که با هیچ بدشانسی روبرو نشوم و با قدرت برابر حریفان صف آرایی کنم.
وی ادامه داد: امیدوارم در المپیک لندن با کسب یک مدال بسیار خوش رنگ کارنامه ورزشی و مدالی ام را تکمیل و از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.
عبدولی درباره جدی ترین حریف خود در المپیک تاکید کرد: در وزنی که من کشتی می گیرم نماینده کشورهای کره جنوبی، روسیه، گرجستان، فرانسه، قراقزستان و کوبا حضور دارند که همگی در دنیا صاحب عنوان هستند. امیدوارم با شرایطی که دارم بتوانم از سد آنها بگذرم و مدال المپیک را کسب کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آرامش و تجربه از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در المپیک هستند،آیا این فاکتورها را دارد یا نه، گفت: من توکلم به خداوند است، اما در سال های اخیر در 4 دوره مسابقات جهانی شرکت کرده ام و 3 مدال طلا به دست آورده ام، امیدوارم این تجربه ها کمک حال من شود و به مدال طلای المپیک برسم. بی صبرانه منتظر رویارویی با حریفان هستم و شرایط روحی ام نیز برای مبارزه با آنها مطلوب است..../فارس