ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یزدانی: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود و قابلیت بدست گرفتن ابتکار بازى را هرگز از خود نشان نداد.

خبرگزاری فارس: داریوش یزدانی درباره عملکرد استقلال در فینال جام حذفی گفت: استقلال نمایش بهتر و یا ضعیف‌ترى نسبت به مسابقات لیگ برتر نداشت و نهایتا در انتهاى فصل به جمع بندى قابل قبولى براى پیشرفت انفرادى و یا تیمى نمى‌ببینیم بلکه به مرور شاهد افت بازیکنانى نظیر رحمتى، شهباززاده و جابر انصارى نیز بودیم و بازیکن تاثیرگذارى مانند خسرو حیدرى هرگز به آمادگى مطلوب نرسید.

وی ادامه داد: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود و قابلیت بدست گرفتن ابتکار بازى را هرگز از خود نشان نداد و عدم خودباورى این مجموعه باعث شد تا هفته‌ها صدرنشینى با عنوان سومى جایگزین شود و اگر لیگ برتر چهار هفته طولانى‌تر بود، قطعا عنوان سومى نیز از دست مى‌رفت. کمتر از 7 روز پیش العین چگونگى غلبه بر ذوب‌آهن و راه‌هاى شکست این تیم را به خوبى نشان داد که کادر فنى استقلال مى‌توانست بهره لازم را از آنالیز خوب تیم العین ببرد که چنین نشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:‌ چنانچه استقلال سه هافبک مرکزى خود را با صبر و حوصله بیشترى در مرکز زمین مامور کنترل بازى و پیروز شدن در نبردهاى میانه میدان مى‌کرد و بلافاصله پس از بدست آوردن مجدد توپ، فضاهایى که در دو جناح قاسم حدادى‌فر و پشت مدافعین کنارى ذوب‌آهن بوجود مى‌آمد را هدف قرار مى‌دادند، مى‌توانستند نتیجه بهترى کسب کنند و همچنین استراتژى مالکیت توپ و توسعه و گسترش آن در عرض و طول زمین قطعا با توجه به خستگى تیم ذوب آهن مى‌توانست کارگشا باشد.

یزدانی ادامه داد: در مجموع زمانی‌که چهار عنصر تکنیک، تاکتیک، آمادگى جسمانى و آمادگى ذهنى را مورد ارزیابى قرار مى‌دهیم از نظر انفرادى و تیمى پیشرفت قابل قبولى در مجموعه استقلال نمى‌بینیم. یکى دیگر از ضعف‌هاى استقلال در سه فصل گذشته ضعف مدیریت این تیم است و امیدواریم که وزارت ورزش نگاه ویژه‌اى نسبت به مدیریت تیم پرطرفدار استقلال داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: به سعید آذرى و یحیى گل‌محمدى عزیز و تیم خوب ذوب آهن تبریک می‌گویم و آرزوى موفقیت براى این تیم در رقابت‌هاى جام باشگاه‌هاى آسیا دارم. همچنین آرزوى روزهاى بهتر براى تیم استقلال و هواداران تیم دارم.


ویدیو مرتبط :
کلیپی از بازیکن برزیلی مد نظر تیم فوتبال استقلال تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است



 

 

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است

 

سرمربی استقلال معتقد است تیمش 50 دقیقه‌ای است که باید بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

پرویز مظلومی در مورد دیدار با سپاهان گفت: با مشورتی که با اعضای کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم با روش 2-5-3 برابر سپاهان به میدان برویم و معتقدم این شوک خوبی بود که به حریف وارد کردیم. با توجه به میانگین قدی بالای بازیکنان حریف این روش را برگزیدیم و دیدیم که روی دو شوت و یک پرتاب اوت گل خوردیم و حریف نتوانست از ارسال‌های خود بهره ببرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در آینده تغییر سیستم دهیم.

وی افزود: در هر صورت یکی از زیباترین بازی‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم و بسیار خوشحالم که فاتح این بازی مهیج استقلال بود. البته استقلال فعلی یک استقلال 50 دقیقه‌ای است که باید برای رسیدن به شرایط آرمانی بیشتر تلاش کنیم. اعتقاد دارم تعطیلی پیش‌رو به نفع ما خواهد بود و فرصت خواهیم یافت تا با اردویی که برگزار می‌‌کنیم شرایط بدنی و فنی تیم را ارتقاء دهیم.

مظلومی تصریح کرد: چنانچه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری توان خود را از دست نمی‌دادند مجبور به تعویض آنها نمی‌شدم، قطعا می‌توانستیم در نیمه دوم عمکلرد مطلوب‌تری داشته باشیم و با حفظ توپ سرعت حریف را بگیریم که خروج اجباری این دو بازیکن برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر وضعیت مبعلی و میداودی مشخص نبود. از هر دو آنها تست گرفتیم که میلاد به بازی رسید ولی مبعلی به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقه را از دست داد. باید اظهار تاسف کنم که برخی‌ها می‌گویند مبعلی از استقلال قهر کرده است. با صراحت اعلام می‌کنم در تیم ما همه کنار هم هستند و چیزی به نام قهر وجود ندارد.

مظلومی در مورد تعویض‌های خود گفت: از عملکرد آلوز دسوزا اصلا راضی نیستم و نتوانست خواسته‌های مرا در زمین اجرا کند ولی آرش برهانی و کوشکی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و برهانی روی گل چهارم تاثیر مستقیم داشت و کوشکی هم عملکرد مطلوبی داشت. باید از هواداران و شکیبایی آنها تشکر کنم که پس از اینکه بازی سه بر صفر برده سه بر سه شد از حمایت خود دست برنداشتند و خوشحالم که با پیروزی که به دست آوردیم آنها را شادمان کردیم.