ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یخچالی پرامتیاز‌ترین بازیکن میدان شد


ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی پرامتیازترین بازیکن فینال چهارم لیگ ملی بسکتبال شد.

خبرگزاری فارس: بازی چهارم فینال لیگ ملی بسکتبال عصر امروز برگزار شد که در پایان مهرام با حساب 74 بر 73 به برتری رسید و قهرمان شد.

در پایان این مسابقه بهنام یخچالی از پتروشیمی با کسب 20 امتیاز و 9 ریباند به عنوان پرامتیاز‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

آرمان زنگنه از مهرام با کسب 18 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کرد و با تاثیر‌گذاری 24، تاثیر‌گذار‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

در بخش پاس منجر به گل صمد نیکخواه بهرامی از پتروشیمی و فرید اصلانی از مهرام هر کدام با 3 مورد برترین بازیکنان میدان بودند.

در توپ‌ربایی صمد نیکخواه بهرامی با 3 مورد در این بخش هم بهترین بازیکن بود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بهترین بازیکن میدان، مهدی نظری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه تند و جدید نکونام علیه قلعه نویی!/ پای یک بازیکن زندانی به میدان آمد!



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام


 اخبار ورزشی - مصاحبه تند و جدید نکونام علیه قلعه نویی!/ پای یک بازیکن زندانی به میدان آمد!

مثل بعضی‌ها نیستم تا احساس خطر كنم، گوشی را بردارم و دست به دامن آدم‌های مختلف شوم. خدا جای حق نشسته و هركس كه ناحق بگوید، به جزایش می‌رسد. برای من دادگاه اصلی، دادگاه الهی است.

  سرمربی استقلال که گفته بود پاسخ شاگردانش را نمی‌دهد، سرانجام با چندین و چند مصاحبه علیه جواد نکونام، او را به حرف آورد. در حالی که آتش‌بس مطبوعاتی بین دو طرف برقرار بود، سرمربی استقلال پس از شکست مقابل سپاهان، به جای پرداختن به بازی و کیفیت فنی تیمش، دوباره به انتقاد از جواد نکونام پرداخت و او را تهدید کرد که باید در دادگاه پاسخگو باشد. حرف‌های او باعث شد تا جواد نکونام سکوت دو هفته‌ای خود را بشکند.

مصاحبه خبر ورزشی با نکونام را را در ذیل می خوانید:

سرمربی استقلال شما را تهدید كرده كه باید در دادگاه انقلاب جوابگوی او باشید.
من از شكایت كسی نمی‌ترسم، از لابی و پارتی‌بازی هم نمی‌ترسم. مثل بعضی‌ها نیستم تا احساس خطر كنم، گوشی را بردارم و دست به دامن آدم‌های مختلف شوم. خدا جای حق نشسته و هركس كه ناحق بگوید، به جزایش می‌رسد. برای من دادگاه اصلی، دادگاه الهی است.

در كنفرانس مطبوعاتی پس از بازی سپاهان و استقلال، حرف از منش و پهلوانی شد.
اینكه عادت دوستان است. تا تیم می‌بازد و حرف فنی ندارند، سریعاً می‌خواهند حواس مردم را پرت كنند ولی شما حرف از منش و پهلوانی نزنید كه همه می‌دانند هر وقت از استقلال رفتید، چه اتفاق‌هایی برای تیم افتاد و چه بلاهایی سر مربیانش آمد. می‌گویید من پهلوان نیستم كه مصاحبه كرده‌ام. كی برسد آن روزی كه خیلی از مربیان و مدیران قبلی استقلال حرف بزنند و مشخص شود شما چقدر پهلوان هستید. حیف كه دست بزرگی چون ناصر حجازی از این دنیا كوتاه است وگرنه امروز می‌توانست جواب‌‌تان را به خوبی بدهد. شما حرف از پهلوانی می‌زنید... بازیكن جوان در تیم شما تا مرز مردن رفت، شما پهلوان قصه شدید؟! اصلاً پهلوان شما هستید كه طرفداران به صورت خودجوش بنر روزشمار بازگشت‌‌تان به استقلال را به ‌دست می‌گیرند و به ورزشگاه می‌روند. مگر گواردیولا از بارسا با آن همه جام رفت، برای بازگشتش خودجوش در بازی بارسا روزشمار گذاشتند؟!

سرمربی استقلال گفته در فوتبال می‌ماند تا فاسدها بروند چون اگر ایشان برود، فضا برای آنها بازتر می‌شود.
از بعضی حرف‌ها من و مردم خنده‌مان می‌گیرد، مخصوصاً حرف‌هایی كه درباره مبارزه با فساد زده می‌شود! شما كه سردسته مبارزه با فساد شده‌‌اید، اگر یك درصد فقط یك درصد دنبال این حرف‌ها بودید منشوری اول كشور را كنارتان نمی‌گذاشتید. حتماً هم خبر ندارید بازیكنی كه اخیراً به یكی از تیم‌ها منتقل شده، چند سال پیش ایشان را با سند خانه‌‌اش از زندان آزاد كرد، درست است؟! چه بهتر كه همه مبارزه با فساد را از خودمان و دوستانمان آغاز كنیم!

فكر می‌كنید این اختلاف و بحث‌ها تا كی ادامه داشته باشد؟
من قصدی برای مصاحبه كردن نداشتم كه نگویند تمركز استقلال را به هم می‌زند ولی ایشان هر روز دارد درباره من اظهار‌ نظر می‌كند و فكر می‌كند مردم متوجه نیستند كه از قبل سؤالات و جواب‌ها را در كنفرانس آماده دارند! تا سؤالی از من پرسیده می‌شود سریعاً می‌گوید مرسی از سؤال خوبی كه پرسیدید! اینقدر حرف‌هایم برایشان سنگین بوده كه هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوند و می‌خواهند ذهن مردم را منحرف كنند ولی مردم واقعیت‌ها را فهمیده‌اند.

سرمربی استقلال اعتقاد داشت كه شما نباید مصاحبه می‌كردید، مخصوصاً وقتی از استقلال جدا شدید.
اتفاقاً خواندم كه گفته‌اند مگر رائول و دل پیرو رفتند حرف زدند؟ كاش شما هم از استقلال می‌رفتید حرف می‌زدید. مربیان قبلی استقلال راضی بودند كه شما فقط حرف بزنید.

او در مصاحبه به مسائل دیگری هم اشاره كرده است.
مردم مصاحبه را خوانده‌اند و خودشان یكسری مسائل را فهمیده‌اند. فقط می‌گویم واقعاً آفرین كه حسینیه ساختید و الان جلوی مردم می‌گویید. احمد جمشیدیان بهترین حرف را درباره‌‌تان زد كه هیأت دارید و.... پهلوانی فقط به هیأت داشتن و حسینیه ساختن نیست. من به هیچ‌وجه پهلوان نیستم، شما هم كه اصلاً! پهلوان كسی است كه بسازد و لام تا كام حرف نزند نه شما كه اگر هزار تومان خرج كرده‌‌اید منت می‌گذارید و به رسانه‌ها می‌گویید بروید از فلان كس بپرسید كه من پول خرج كارهای خیریه كردم! اسم این چیست؟! اولین بار است كه چنین حرف‌هایی را از یك پهلوان می‌شنوم!

سرمربی استقلال در بخش دیگری از مصاحبه هم به نوعی به مربیان دیگر ایران كنایه زده است. شما هم متوجه شدید؟
بله، بخشی كه درباره یكی از بازیكنان جوان حرف زد. ایشان می‌گویند اگر هر مربی دیگری جای من بود از او درصد می‌گرفت. پس مربیان دیگر فوتبال ایران كه اینقدر زحمت می‌كشند درصد بگیرند؟! آنها را درصد بگیر كردید؟!

  اخبار ورزشی - خبر ورزشی