ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یاغی جدید استقلال را بشناسید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پروپیچ

مهاجم کروات استقلال می خواهد بعد از چند فصل به عنوان یاغی جدید این تیم خودش را معرفی کند.

به گزارش کاپ، پروپیچ، مهاجم کروات فصل گذشته استقلال که به واسطه ملیتش رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد، در آستانه پیوستن به رقیب سنتی آبی پوشان قرار گرفته است. مدیربرنامه های پروپیچ نیز به باشگاه پرسپولیس رفت تا مذاکرات ابتدایی را با مسئولان این باشگاه برای این انتقال انجام دهد.

در صورتی که این انتقال نهایی شود، بعد از چند فصل این اتفاق رخ می دهد که یک بازیکن مستقیما از یکی از این 2 تیم راهی تیم رقیب می شود. قبلا یاغی های زیادی در سرخابی های پایتخت بازی می کردند و حالا به نظر می رسد پروپیچ قصد دارد به جمع آنها اضافه شود.


ویدیو مرتبط :
تماشای سریال یاغی قسمت 1 (مربی کشتی سریال یاغی) سریال یاغی قسمت3 تا 20 کامل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: نهضت ۴ تایی ها را جهانی کردیم/ هنوز مانده تا زوایای پنهان مرا بشناسید/ بگذارند «استقلال خوی» را قهرمان لیگ می کنم



باشگاه استقلال ,فتح الله زاده

علی فتح الله زاده می گوید لواندوفسکی از روی دست استقلالی ها کپی کرده و عدد 4 را به تقلید از فرهاد مجیدی در بازی با رئال نشان داده است!

فرهاد عشوندی: علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین از سفر اعجاب انگیزش به آلمان می گوید. از دیدار با مسئولان بایرن مونیخ و دورتموند. دو تیمی که این روزها در فوتبال جهان کولاک کردند. او به شوخی می گوید راز 4 تایی کردن را خودش به لواندوفسکی و دورتموندی ها یاد داده است. فتح الله زاده در این مصاحبه از آرزوهایی می گوید که این سال ها عملی نشده. از بازیکن سازی تیم های پایه استقلال. طوری که او ناچار به دست به جیب شدن آن هم با ارقام نجومی نشود!

حاج آقا از روی دست تان کپی کردند. لواندوفسکی بعد از گل هایش به رئال عدد 4 را نشان داد!
ببین مکتب استقلال تا کجا رسیده. ما 4 تایی ها را جهانی کردیم! الان همه جای دنیا همه دوست دارند 4 را نشان دهند و یکجوری بگویند ما استقلالی هستیم!( می خندد)

حیف مثل یوپ هاینکس با لواندوفسکی عکس نداشتید!
نداشتم؟ حالا صبر کن . اتفاقا داشتم خوبش را هم داشتم ، اتفاقا رفته بودم آلمان به باشگاه دورتموند و با خیلی از بچه های دورتموند هم حرف زدم . حالا به وقتش عکس هایش هم رو می کنم!

یکدفعه بگویید با لواندوفسکی هم حرف زدید و توصیه فنی کردید!
آره بابا خودم در گوشش گفتم که چطور باید به رئال 4 تا گل بزند. دیدی که مثل فرهاد خودمان 4 را نشان داد. ما اینیم دیگر . اصلا این رمز 4تایی ها را ما به فوتبال دنیا یاد دادیم. الان دیگر همه تیم ها سعی می کنند که حریفان شان را 4 تایی کنند ولی فقط استقلالی های شان می توانند این کار را بکنند( می خندد و می گوید حالا هی این ها را بگذار توی دهان ما بگوییم تا باعث دلخوری سردار شود!) ولی خدایی عجب فوتبال هایی بود. آلمان ها حسابی دوباره اوج گرفتند و فوتبال شان شده فوتبال روز دنیا. ما هم باید از آنها الگو بگیریم و به فکر پیشرفت و پوست اندازی فوتبال مان باشیم.

استقلال چه خبر؟ آقای قلعه نویی هم که گفت قرارداد دو ساله دارد؟
بله دو ساله قرارداد بسته و انشالله سال بعد هم با ما می ماند. این تیم باید برود و قهرمان آسیا شود. ما کلی روی ماندن امیرخان حساب باز مردیم. انشالله امسال هم استقلال قهرمان لیگ شود و در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر برسیم تا بتوانیم به بزرگترین افتخاری که سالهاست دنبالش هستیم برسیم.

ولی فصل که تمام شود کار سختی دارید. 14 بازیکن تان قراردادشان تمام می شود.
مرا از سر بریده می ترسانی؟ بابا انگار یادت رفته 3 سال قبل که آمدم شرایط چطور بود . 10 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان داشتم و 16 یارمان قرارداد نداشتند. دیدید که چه تیمی بستیم. تیمی که در پایان فصل فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد. این فصل که لیگ تازه دارد تمام می شود و کلی وقت در فصل نقل و انتقالات داریم که بچه ها را نگه داریم.

باز هم می خواهید بروید به بازار و بازیکن بخرید یا قرارداد تمدید کنید؟
چاره ای نداریم. البته بازیکنان خودمان بهترین های حال حاضر ایران هستند. باید سعی کنیم آنها را نگه داریم. تیم را با نظر سرمربی می بندیم . امیدوارم برای فصل بعد شرایط مان رو به راه باشد و راحتر تر بتوانیم خواسته های امیر قلعه نویی را فراهم کنیم .

اوضاع تیم های پایه تان چطور است؟
راستش انتظارم این بود که امسال بتوانیم 2 یا 3 بازیکن از تیم های پایه ای به تیم اصلی بیاوریم اما این اتفاق نیفتاد. البته آقای حاجیلو و همکاران شان دارند زحمت می کشند ولی انتظارم این بود که بتوانیم از بچه های تیم های پایه ای در تیم اصلی استفاده کنیم. فعلا که این اتفاق نیفتاده است. راستش ما در اوایل دهه 80 خیلی خوب روی تیم های پایه کار کردیم و این کار ، حاصلش 60 بازیکنی بود که هنوز هم شالوده اصلی استقلال را تشکیل می دهند. بازیکنانی مثل جباری ، حیدری ، امیرحسین صادقی و... ما توقع مان این است که تیم های پایه ای مان بتوانند همان نظام بازیکن سازی را از سر بگیرند. تازه ما آن زمان در تیم های پایه مان از پیشکسوتان استفاده نکرده بودیم ولی حالا که در این چند سال تیم را به پیشکسوتان سپردیم ، امیدمان این است که بچه های استعدادیاب مان بروند در اطراف تهران و بهترین استعدادهای فوتبال تهران را به استقلال بیاورند. فوتبال هنوز در تهران جاری است و ما می توانیم ستاره های خوبی را کشف کنیم. اصلا کل فوتبال مان به این اتفاق نیاز دارد. البته این یک بحثی است که نیاز به سرمایه گذاری و هزینه و وقت دارد. اگر فوتبال مان خصوصی سازی شود ، قطعا این اتفاق هم می افتد. خود من اگر فوتبال خصوصی سازی شود ، از راه همین استعدادیابی تیمی می سازم که قهرمان لیگ ایران شود.

حتما پرسپولیس خوی را می خرید دیگر؟
نه بابا استقلال خوی را می خرم.

شما که بازیکن پرسپولیس خوی بودید؟
آن واسه بچگی هایم بوده ، بعد از تیم نوجوانان رفتم تیم استقلال و در تیم جوانان و امیدهایش بازی کردم. حالا هم اگر قرار باشد تیمی بخرم ، استقلال خوی است.

ولی ما که هرچی عکس از شما دیدیم در لباس پرسپولیس خوی بوده.
حالا شما ندیدید . به وقتش برایتان رو می کنم. حالا خیلی مانده تا زوایای پنهان شخصیت من را بشناسید!

منبع:khabaronline.ir