ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یاران معروف به مصاف دینامو مسکو می‌روند


تیم والیبال زنیت کازان روسیه به مصاف دینامو مسکو خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال زنیت کازان روسیه به مصاف دینامو مسکو خواهد رفت.

تیم والیبال زنیت کازان روسیه که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد در دیدار سوم از پلی‌آف نیمه نهایی سوپر لیگ والیبال روسیه، فردا (شنبه) به مصاف دینامو مسکو می‌رود.

زنیت در 2 بازی گذشته با نتایج 3 بر یک و 3 بر صفر پیروز شده و در صورت کسب یک پیروزی دیگر به دیدار نهایی راه پیدا می‌کند. در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، تیم بلگوری بلگورود در 2 بازی متوالی با نتایج مشابه 3 بر صفر تیم گازپروم یوگرا را شکست داده و با یک برد دیگر راهی فینال خواهد شد.

تیم زنیت به تازگی با کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در برزیل را نیز به دست آورده است.


ویدیو مرتبط :
زنیت کازان - دینامو مسکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی یاران معروف مقابل دینامو مسکو


تیم والیبال زنیت کازان روسیه در هفته بیست و چهارم سوپر لیگ این کشور مقابل دینامو مسکو به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال زنیت کازان که پیراهن شماره 8 آن بر تن کاپیتان تیم ملی والیبال ایران است در هفته بیست و چهارم سوپر لیگ روسیه مقابل دینامو مسکو با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در این بازی با پاس‌های سعید معروف و حملات بی وقفه ماکسیم میخایلوف و ویلفردو لیون با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 17 در ست‌های اول، سوم و چهارم در مقابل 3000 تماشاگر سالن «دی اس دینامو» شهر مسکو حریف خود را شکست دادند. ست دوم این بازی هم با نتیجه 25 بر 23 به سود میزبان به پایان رسید.

در این بازی 108 دقیقه‌ای، میخایلوف 21، لیون 18 و سعید معروف 2 امتیاز برای زنیت کسب کردند. این در حالی بود که ایوان زایتسف، ستاره روسی الاصل تیم دینامو مسکو برای تیمش بازی نکرد.

بازی مهم دیگری هم در شهر نووسیبریسک بین لوکومتیو این شهر و تیم صدرنشین بلگوری بلگورود انجام شد که تیم صدرنشین در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 23،‌ 25 بر 16 و 25 بر 19 مغلوب میزبان خود شد. در پایان دیدارهای این هفته تیم بلگوری با 22 پیروزی، 2 شکست و 64 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم زنیت با 21 پیروزی، 3 شکست و 63 امتیاز به فاصله یک امتیازی بلگوری رسید. دینامو مسکو هم با 57 امتیاز سوم است.

بازی بعدی تیم زنیت کازان روز پنجشنبه مقابل تیم کوپرا پیاچنزا در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و در شهر سن‌پترزبورگ خواهد بود.