ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یاران جباری و منتظری عازم هلند هستند


تیم فوتبال الاهلی قطر اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در هلند برپا می‌کند.

خبرگزاری فارس: بنا بر گزارش رسانه‌های قطر باشگاه الاهلی تصمیم گرفته است تا اردوی پیش فصل خود را در اروپا برگزار کند.

بنا بر گزارش روزنامه الشرق، الاهلی تا چند هفته دیگر برای آمادگی خود در فصل آینده عازم هلند است. الاهلی فردا دیدار بسیار حساسی را در مرحله یک چهار نهایی جام امیر قطر مقابل الجیش دارد.

در تیم الاهلی منتظری و جباری حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
گلزنی ژاوی برای السد در مقابل یاران جباری و منتظری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست یاران منتظری و جباری


لخویا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: لخویا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

هفته بیست و چهارم لیگ قطر شب گذشته برگزار شد و تیم فوتبال لخویا در فاصله دو هفته مانده به پایان این مسابقات، عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد تا سومین عنوان قهرمانی طی 4 فصل اخیر را به نام خود به ثبت رسانده باشد.

در هفته بیست و چهارم این رقابت ها لخویا مقابل ام صلال تیم پژمان منتظری 2 بر یک به برتری رسید و با 53 امتیاز قهرمانی لیگ قطر را جشن گرفت.

در این دیدار منتظری بازیکن ایرانی ام صلال 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست ام صلال مقابل لخویا شود.

در دیگر دیدارها الریان، حریف آسیایی استقلال مقابل العربی یک بر یک متوقف شد و السد، همگروه سپاهان 2 بر یک از السیلیه شکست خورد.

در دیدار پایانی شب اول هفته بیست و چهارم لیگ قطر نیز الاهلی مقابل الجیش، رقیب آسیایی فولاد در حالی با نتیجه پرگل 4 بر 3 شکست خورد که مجتبی جباری برای دومین هفته پیاپی در ترکیب 18 نفره شاگردان ماچالا قرار نداشت.