ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یادگاری مسی در گابن به سرقت رفت!


یادگاری که ستاره آرژانتینی خط حمله فوتبال بارسلونا در سفر اخیرش به گابن برای مردم این کشور برجای گذاشت، ناپدید شده است.

خبرگزاری تسنیم: جنجال‌های سفر اخیر لیونل مسی به گابن برای شرکت در مراسم نمادین آغاز احداث یکی از استادیوم‌های میزبان بازی‌های جام ملت‌های آفریقای سال 2017 همچنان ادامه دارد.

مسی در ابتدای ماه جاری به دعوت رئیس جمهور گابن سفری به آفریقا داشت تا به صورت نمادین خشت یکی از دیوار‌هایی که قرار است استادیوم شهر «پورت جنتیل» را شکل دهند، بگذارد. اکنون اما گفته می‌شود آن خشتی که مسی دستان خود را روی آن گذاشت ناپدید شده و در واقع به سرقت رفته است.

طبق اعلام منابع خبری در گابن از جمله نشریه یونیون، هیچ کسی از نحوه به سرقت رفتن این خشت اطلاعی ندارد و به محض مطلع شدن نیروهای امنیتی از سرقت این خشت، گروهی از مقامات کشور به محل احداث استادیوم رفته‌اند تا تحقیقات لازم را انجام دهند.

وضعیت خشت مفقوده مشخص نیست، اما پلیس گابن سرنخ‌هایی که آن را به سارقان یادگاری لئو مسی برای این کشور برجای گذاشته بود، می‌رساند.

پس از سفر مسی به گابن برخی از رسانه‌ها از جمله نشریه فرانس‌فوتبال ادعا کردند که او برای این سفر از گابنی‌ها 3.5 میلیون یورو گرفته است که البته این ادعا توسط سفیر گابن در فرانسه تکذیب شد. انتقاد از وضعیت ظاهری مسی برای سفر به گابن و ظاهر ناآراسته و غیررسمی او در حضور مقامات بلندپایه سیاسی این کشور جنجال دیگری بود که حول سفر مهاجم آرژانتینی بارسلونا به آفریقا شکل گرفت.


ویدیو مرتبط :
گلزنی اوبامیانگ و لمینا برای گابن (تونس 3-3 گابن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزدان ناشی در محل سرقت عکس یادگاری گرفتند



سرقت,سرقت کردن

 

مهر:عصر روز 21 مهر امسال ماموران کلانتری 110 شهدا از یک فقره سرقت مسلحانه از مغازه عکاسی در میدان شهدا با خبر شدند.

با حضور ماموران در محل سرقت ، صاحب عکاسی در اظهارات اولیه خود گفت : مرد مسنی همراه یک جوان وارد مغازه شده و با تهدید اسلحه کمری ، اقدام به سرقت مبلغ 250 هزار تومان و دوربین عکاسی داخل مغازه کردند .

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت های مسلحانه قرار گرفت .

شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان اداره یکم گفت : ساعت 17 و 40 دقیقه 21 مهر بعد از اینکه تمام مشتریان از مغازه خارج شدند دو نفر که یکی از آنها جوان و دیگری مسن بودند وارد مغازه شده و خواستند که از آنها عکس یادگاری بگیرم . فرد جوان وارد آتلیه شد و من از او عکس گرفتم و از آتلیه خارج شدم تا نامش را برای چاپ عکس در دفتر ثبت کنم که ناگهان فرد مسن تر اسلحه را پشت سرم گذاشت و مرد جوان نیز به سمت خواهرم حمله کرد و ما را به داخل کارگاه برده و با تهدید روی صندلی نشاندند و اموالی از جمله 250 هزار تومان وجه نقد ، دوربین عکاسی مغازه و تلفن های همراه هر دو نفرمان را سرقت و متواری شدند .

شاکی پرونده در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت : پس از گرفتن عکس یکی از سارقان ، حافظه دوربین عکاسی را خارج کردم تا مراحل چاپ عکس را انجام دهم اما آنها فراموش کردند که حافظه دوربین را از من بگیرند و در حال حاضر نیز حافظه دوربین در اختیار من است .

با به دست آمدن تصویر یکی از سارقان ، کارآگاهان اداره یکم بلافاصله به بررسی بانک مجرمان سابقه دار پرداخته و موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار به نام سعید 30 ساله شدند که پیش از این دستگیر و روانه زندان شده بود. با شناسایی هویت دقیق متهم و بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق او ، کارآگاهان تحقیقات خود برای شناسایی مخفیگاه متهم را آغاز و به فاصله کوتاهی اطلاع پیدا کردند که او به همراه همسر و پدرزنش در خانه ای در میدان خراسان ـ خیابان تفرشی زندگی می کند .

با شناسایی مخفیگاه سعید ، مراقبت های پلیسی و نامحسوس از محل انجام شد تا سرانجام کارآگاهان او را هنگام خروج از مخفیگاهش دستگیر کردند .

با دستگیری سعید ، وی در همان مراحل اولیه دستگیری به سرقت مسلحانه از عکاسی میدان شهدا اعتراف و پدر زن خود به نام نعمت 57 ساله را به عنوان همدست خود معرفی کرد.

هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام و کارآگاهان اداره یکم با حاضر شدن در بالای سر نعمت ، وی را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف اموال سرقت شده و همچنین یک قبضه سلاح کمری شدند .

سرهنگ عباسعلی محمدیان - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت : با شناسایی متهمان از سوی مالباخته و اعتراف صریح متهمان به سرقت مسلحانه ، تحقیقات تکمیلی از متهمان برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .... / mehrnews.com