ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گیگز: همچنان بازیکنان منچستر هستم


سرمربی موقت منچستریونایتد عنوان کرد پیش از بازی با نوریچ عصبی بوده است ولی استقبال باشکوه هواداران شرایط را برای او راحت‌تر کرده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در شبی که رایان گیگز برای اولین بار هدایت شیاطین سرخ را به عنوان مربی موقت بر عهده داشت، موفق شد با نتیجه 4 بر صفر بر میزبانش نوریچ‌سیتی غلبه کند.

رایان گیگز، مربی موقت منچستریونایتد در پی برتری شاگردانش مقابل نوریچ گفت: قبل از این بازی عصبی بودم اما وقتی از تونل ورزشگاه وارد زمین شدیم استقبالی که از من، کادرفنی و بازیکنان شد فوق‌العاده بود، به همین خاطر از هواداران منچستریونایتد تشکر می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه هفته آسانی نداشته‌اند،‌گفت: ما چند گل به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه نوریچ خلق کردیم. در نیمه نخست منچستریونایتد کمی کند بود به همین خاطر بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید کمی با شور و شوق بیشتری بازی کنیم و آنها نیز همینطور عمل کردند.

سرمربی موقت منچستریونایتد افزود: بازیکنان منچستریونایتد همگی خوب هستند ولی ما امسال دچار اُفت شده‌ایم. ما امسال در آن سطحی که قادر به بازی کردن هستیم عمل نکردیم ولی امروز توان واقعی خود را به نمایش گذاشتیم.

گیگز خاطر نشان کرد: دیروز هم به بازیکنان گفتم که نباید تنها برای یک بازی با روحیه و جنگنده باشیم و می‌بایست این روند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد و هر باری که برای منچستریونایتد بازی می‌کنید در سطح بالایی باشید.

مربی 40 ساله شیاطین سرخ در خصوص انتخاب ترکیب تیمش برای رویارویی با نوریچ اظهار داشت: شب قبل از این بازی نخوابیدم و واقعاً کار دشواری بود که بازیکنی مثل خوان ماتا را در ترکیب 11 نفره تیم قرار ندهم. تاکنون در این موقعیت قرار نگرفته بودم. من مربی موقت شیاطین سرخم ولی همچنان یکی از هم‌تیمی‌های بازیکنان این تیم هستم، به همین خاطر کنار گذاشتن آنها از ترکیب تیم کار دشواری بود.


ویدیو مرتبط :
همه ی گل های رایان گیگز برای منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیگز: به بازیکنان منچستر‌ اعتقاد دارم


رایان گیگز می‌گوید هنوز هم به بازیکنان منجستر‌یونایتد اعتقاد دارد اما دلیل بازی ضعیف خانگی برابر ساندرلند را نمی‌داند.

ایسنا: رایان گیگز می‌گوید هنوز هم به بازیکنان منجستر‌یونایتد اعتقاد دارد اما دلیل بازی ضعیف خانگی برابر ساندرلند را نمی‌داند.
 
رایان گیگز در دومین تجربه مربیگری خود در منچستر‌یونایتد در خانه برابر ساندرلند شکست خورد تا این تیم همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند.

رایان گیگز سرمربی موقت منچستر‌یونایتد پس از شکست تیمش برابر ساندرلند در خانه گفت: بازی بسیار ضعیفی در خانه از خود نشان دادیم. نمی دانم چرا بازیکنانم در این دیدار بی‌انگیزه بودند. هفته گذشته بازی خیلی خوبی از خود نشان دادیم و این هفته بازی بسیار بدی ارائه دادیم. من هنوز هم به کیفیت بازیکنان منچستر‌ اعتقاد دارم.

گیگز در ادامه گفت: در نیمه نخست چند سانتر خوب داشتیم. اما در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و چندین فرصت گلزنی ایجاد کردیم با این حال متاسفم که نتوانستیم در زدن ضربات آخر دقت کنیم. همین باعث شد شکست بخوریم. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، توانایی زدن گل‌های بیشتری هم داشتیم.

سرمربی جوان ولزی منچستر‌یونایتد در ادامه گفت: این فصل در بازی‌های خارج از خانه بازی‌های خوبی داشتیم اما نمی‌دانم در اولدترافورد چه اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. در فصل گذشته هر وقت که در اولدترافورد بازی داشتیم، دروازه حریف را به توپ می‌بستیم و هوادارانمان هر لحظه منتظر به ثمر رسیدن گل بودند اما نمی‌دانم چرا در این فصل بازی‌های کسل کننده‌ای در اولدترافورد نشان می‌دهیم.

ساندرلند که تا هفته‌های گذشته یکی از تیم‌های قعرنشین بود با پیروزی برابر تیم‌های چلسی و منچستر‌یونایتد و تساوی برابر منچستر‌سیتی توانست خود را از قعر جدول جدا کند و در لیگ برتر باقی بماند.

منچستر‌یونایتد هفته آینده در آخرین دیدار خود در لیگ برتر با ساوت‌همپتون دیدار خواهد کرد