ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گیر یک بازیکن به ژنرال



اخبار,اخبارورزشی, بازی استقلال

 

 اخبار ورزشی  - در رختکن استقلال اتفاق افتاد؛
گیر عجیب یک آبی پوش به قلعه نویی در جذب بازیکن

در رختکن استقلال یکی از بازیکنان با ناراحتی از سرمربی انتقاد کرده که تیم نیاز به مدافع و دروازه بان دارد، او سراغ جذب هافبک و مهاجم می رود!

  رختکن استقلال بعد از بازی با استقلال صنعتی کم حاشیه و اتفاق نداشته است. از تشر امیر قلعه نویی به مدافعان و دروازه بان تیمش و درگیری که می گویند میان امیر حسین صادقی و محسن فروزان رخ داده است بگذریم، به یک اتفاق جالب می رسیم. معمولا این مربی است که عملکرد بازیکن تیمش را نقد می کند و از ان خرده می گیرد، اما این روزها قضیه کاملا برعکس شده است.

 

خبر رسیده که بعد از بازی استقلال برابر استقلال صنعتی و در رختکن، پس از اینکه صحبت های قلعه نویی با بازیکنان تمام می شود و او رختکن را ترک می کند، یکی از بازیکنان با ناراحتی از سرمربی اش انتقاد می کند و می گوید که در حالیکه تیم به مدافع و دروازه بان نیاز دارد، دائما سراغ جذب هافبک و مهاجم می رود! بدون شک اگر این انتقاد به گوش ژنرال برسد، با آن بازیکن برخورد قاطعی خواهد داشت.

  اخبار ورزشی  - خراسان


ویدیو مرتبط :
2 بازیکن در یک گیم پلی نفس گیر Hearthstone

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیر عجیب بازیکن پرسپولیس به شکم برآمده علی کریمی ؛ عکس




اخبارورزشی - گیر عجیب بازیکن پرسپولیس به شکم برآمده علی کریمی ؛ عکس

بازگشت شماره 8 به تمرینات پرسپولیس با حواشی جالبی همراه بود. او که برای لحظاتی با هم بازی های قدیمی خود صحبت می کرد به خاطر اضافه وزنش مورد سوال قرار گرفت.

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی -  جام نیوز