ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گیر دوباره قلعه‌نویی به 20:30


امیر قلعه نویی در حاشیه کلاس دانش افزایی مربیان لیگ برتر صاحب این فرصت شد تا باری دیگر از خجالت بچه های گروه ورزش 20:30 در بیاید!

خبرآنلاین: کلاس 2 روزه دانش افزایی مربیان در آکادمی فوتبال آغاز شده است و تقریبا همه مربیان سرشناس لیگ برتر دور هم جمع شده اند. این کلاس قرار است مبنای مجوز به مربیان برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری باشد و قلعه نویی هم یکی از حاضرین در دوره ای است که پیشتر ، به دلیل مشغله های کاری یا سفرهایش در آنها غایب بود. او در حاشیه روز اول این کلاس فرصتی پیدا کرد تا برای خبرنگاران از این نشست بگوید.او هنوز داشت از دکتر احسانی و همکارانش در واحد آموزش فوتبال تشکر می کرد که چشمش به دوستانش در گروه خبری 20:30 افتاد. دو سالی هست که قلعه نویی و بچه های این بخش خبری به دلیل گزارش های انتقادی شان از سرمربی استقلال ، با هم خرده حسابی دارند. قلعه نویی این مجال را مغتنم دانست و خیلی تند شروع کرد:« خدا کند دشمن آدم نادان باشد.» او این بار دلگیر بود از گزارش بازی استقلال و ملوان در دور برگشت لیگ برتر ؛« شما در یکی از خبرهای تان رختکن استقلال که مربوط به هفت سال پیش بود را نشان دادید .» قلعه نویی اشاره داشت به ویدئویی که از اعتراض او در رختکن استقلال در سال های نخست دهه 80 که دارد به اکبرپور و دیگر جوان های آن روزهای استقلال اعتراض می کند و آنها را شماتت می کند. این ویذئو در فیسبوک حسابی گل کرده بود و بچه های واحد مرکزی خبر در یکی از گزارش های شان از آن بهره گرفته بودند؛« اخر ان تصویر چه ربطی دارد به بازی ما با ملوان؟ رفتید چه چیزی را به چه چیزی ربط بدهید؟»

قلعه نویی که این روزها در ایران مانده و تمام فکر و ذکرش را گذاشته تا استقلال و ماجرای مالکیت یکساله آینده اش به خیر و خوشی به پایان برسد ، درباره اتفاقاتی که برای هیات مدیره آبی ها افتاده فقط اظهار نگرانی می کند. او معتقد است وقت مثل طلای استقلال دارد از بین می رود:«فصل نقل و انتقالات یعنی حداقل 12 امتیاز . این فرصت دارد برای استقلال به سادگی از دست می رود. من امیدوارم وزارت ورزش هرچه سریعتر بهترین گروه را برای اداره استقلال انتخاب کند تا این زمان را از دست ندهیم. البته من شنیدم هیات مدیره ما قرار است یک گروه کامل از چهره های ورزشی ، اقتصادی و حقوقی باشد . به نظر من یک مدیر نباید حتما فوتبالی باشد البته شنیدم نظر وزارت ورزش هم همین است»

او در پایان از زحمات فتح الله زاده هم تشکر کرد و گفت نباید زحماتش فراموش شود و البته درباره تیم ملی هم گفت باید اعتدال داشته باشیم و خواسته هایی متناسب از تیم ملی مان داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ قلعه نویی به 20:30؛ خدا کند دشمن آدم نادان باشد



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی


 اخبار ورزشی - پاسخ قلعه نویی به 20:30؛ خدا کند دشمن آدم نادان باشد

سرمربی استقلال صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی را غیر منطقی دانست.

 امیر قلعه نویی در حاشیه نشست دانش افزایی مربیان مربیان در مورد اینکه حضور در این جلسه احباری بوده یا نه، اظهار داشت: «به هیچ عنوان این جلسه اجباری نبود و به نظرم صحبت های خوبی انجام شد. کاش کسانی که مسئولیت دارند در این جلسه بودند و مشکلات فوتبال ایران را از نزدیک می دیدند. نسل‌های مختلف فوتبال ایران در این جلسه حضور دارند و به نظرم مهمترین مسئله دید و بازدیدهایی بود که در این نشست انجام شد.»

 وی با گلایه از یک برنامه خبری 20:30، تصریح کرد: «خدا کند دشمن آدم نادان باشد، یک برنامه خبری گزارشی تهیه کرده بود و می خواست ما را تخریب کند. موضوعی که برای 7 سال پیش بود در این برنامه مطرح شده بود و آن را به ملوان ارتباط داده بودند که هیچ ربطی نداشت.»

سرمربی استقلال در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره خاطرنشان کرد: «در خصوص هیئت مدیره کسانی که تصمیم می گیرند باید پاسخ دهند و من نقشی در این موضوع ندارم اما استقلال فصل مهمی پیش رو دارد و نباید فرصت از تیم ما گرفته شود. البته افرادی که تصمیم گیرنده هستند این موضوع را در دست بررسی قرار دادند و مطالعه می کنند تا هیئت مدیره استقلال معرفی شود.»

 قلعه نویی با اشاره به انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که فقط دو عضو آن فوتبالی هستند، گفت: «فوتبالی یا نبودن اعضای هیئت مدیره چندان فرقی ندارد البته این سوال را هم باید از کسانی بپرسید که سیاست گذار هستند و تصمیم گیری می کنند. آنها تصمیم گرفتند دو عضو فوتبالی، همچنین اعضای اقتصادی و اجرایی در هیئت مدیره باشند. همه جا دنیا به همین شکل است، مهم این نیست که مدیر فوتبالی باشد بلکه باید مدیر باشد.»

 وی با اشاره به صحبت های علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه از استقلال می رود، خاطرنشان کرد: «فتح الله زاده غنیمتی برای این فوتبال است و یک سرمایه بزرگ محسوب می شود. ما باید قدر سرمایه های خود را بدانیم.»

 سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره شرایط فعلی تیم ایران گفت: «دین ما، دین اعتدال است و افراط و تفریط نباید در آن دیده شود. در این 3-4 سال افراط و تفریط زیادی داشتیم که من با آن مخالفم. نه به آن انتقادهایی که پیش از این می شد و نه به حمایت هایی که اکنون صورت می گیرد. نباید بگوییم که تیم ملی باید از گروه خود صعود کند و کار را سخت کنیم. ما تیم ملی خوبی داریم اما نباید از آن طرف بام هم بیفتیم.»

قلعه نویی صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی را غیر منطقی دانست و گفت: «به نظرم انجام بازی‌های معقول در جام جهانی برای تیم ملی ما بسیار خوب است. نباید توقع را از تیم ملی بالا ببریم تا در صورت رقم خوردن نتیجه دیگری شرایط برای تیم ملی سخت شود.»

وی در مورد تمایل زرینچه برای همکاری با او در تیم ملی هم خاطرنشان کرد: «جواد از دوستان و بچه محل های قدیمی من است که به او علاقه دارم. زرینچه سرمایه فوتبالی ما و از نظر فنی بسیار وارد است. به همکاری با او تمایل دارم اما باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.»
 اخبار ورزشی - تسنیم