ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گوچی: مردم مانند قبل از ما حمایت می‌کنند


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت مردم و رسانه‌ها از این تیم در راه حضور در جام جهانی ابراز اطمینان کرد.

تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت مردم و رسانه‌ها از این تیم در راه حضور در جام جهانی ابراز اطمینان کرد.

رضا قوچان‌نژاد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بعد از برگزاری مسابقات سنگین و فشرده برای تیم باشگاهی‌ام در لیگ انگلستان و بازی‌های زیادی که انجام دادیم به تیم ملی اضافه شدم. در این چهار هفته باقیمانده تا جام جهانی باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

وی افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی 2006 حضور داشته‌اند و تجربه خوبی از این مسابقات و این سطح از بازی‌ها دارند. قطعاً توانایی این بازیکنان کمک شایان توجهی به تیم ملی خواهد کرد و بازیکنان جوان باید از تجربیات آنها استفاده کنند. با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می‌توانیم امیدواری بیشتری برای موفقیت در جام جهانی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت: خوشبختانه بازی‌های دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی‌های خوبی انجام دهیم. هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می‌توانیم به فرم ایده‌آل نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: شناخت از این حریفان خوب است اما بیشترین کمک را دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی‌پوشان می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار است. باید با شناخت از تیم‌های همگروه‌مان در جام جهانی به این مسابقات برویم و تمرکزمان بیشتر روی آنها باشد و از دیدارهای دوستانه برای افزایش هماهنگی بازیکنان استفاده کنیم.

قوچان‌نژاد در پایان در خصوص انتظارش از رسانه‌ها و مردم گفت: نیاز به توضیح ندارد و قطعاً آنها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد. خواسته مردم و رسانه‌ها بازی‌های خوب از تیم ملی است و از همه آنها می‌خواهم از ما حمایت کرده و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.


ویدیو مرتبط :
جیمز فرانکو در تیزر تبلیغاتی ادکلن گوچی بای گوچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت هواداران تیم الکویت از رضا گوچی


هواداران تیم فوتبال الکویت از رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی تیم خود حمایت کردند.

خبرگزاری مهر: باشگاه الکویت قصد دارد رضا قوچان نژاد را به همراه باستوس و ماکلله دو بازیکن برزیلی خود در تعطیلات نیم فصل به تیم دیگری منتقل کند. این در حالی است که "روجیرو" بازیکن قرضی الکویت که در تیم الشباب عربستان بازی می‌کرد، به این تیم کویتی بازگشته است که به نظر می‌رسد جدایی قوچان‌نژاد قطعی باشد.

با این حال هواداران باشگاه الکویت از مخالفان جدایی بازیکن ایرانی خود هستند و به حمایت از قوچان نژاد پرداخته‌اند.

روزنامه "الرای" کویت در اینباره نوشت: "تعدادی از هواداران باشگاه الکویت با ارسال پست‌هایی روی شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر از رضا قوچان‌نژاد حمایت کردند. قوچان‌نژاد همراه تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه برای برپایی اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا به استرالیا می‌رود".