ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گوچی در لیست بازیکنان مستعد جام‌جهانی


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیست 40 نفره بازیکنانی که می‌توانند بعد از جام جهانی به تیم‌های بزرگ نقل مکان کنند قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیست 40 نفره بازیکنانی که می‌توانند بعد از جام جهانی به تیم‌های بزرگ نقل مکان کنند قرار گرفت.

سایت بلیچر ریپورت با ارائه گزارشی از بازیکنان 32 تیم حاضر در جام جهانی 40 بازیکن که با حضورشان در این تورنمنت می‌توانند به عنوان بازیکنان برجسته در تابستان امسال به تیم‌های بزرگتر نقل مکان کنند را معرفی کرد. در این بین از رضا قوچان‌نژاد در تیم ملی ایران به عنوان یکی از بازیکنانی نام برده شده که می‌تواند بعد از جام جهانی به تیم‌های بزرگتر نقل مکان کند. در این گزارش نوشته شده ستاره گلزن ایرانی که با زدن 9 گل در 11 بازی خیلی زود صاحب رکورد شده است استعداد زیادی دارد. وی با حضور در تیم چارلتون انگلیس تجربه جدیدی به دست آورده و توانسته یک گل نیز به ثمر برساند. او اگر همین روند گلزنی را در جام جهانی ادامه دهد می‌تواند به یک باشگاه بزرگتر نقل مکان کند.

ازگوئل گری و مارکوس روجو دو بازیکن تیم ملی آرژانتین نیز در این لیست قرار دارند. گری که در تیم بنفیلکا بازی می‌کند مورد علاقه دیوید مویس سرمربی تیم منچستر یونایتد است و او می‌خواهد این بازیکن را در قلب دفاع جذب کند.

روجو در اسپارتینگ لیسبون پیشرفت خوبی داشته و جزو ستاره‌های آرژانتین محسوب می‌شود.

سناد لوچیچ بازیکن تیم ملی بوسنی یکی دیگر از نفرات این لیست را تشکیل می‌دهد. این بازیکن در تدارک ترک لاتزیو است. او در رقابت‌های فصل جاری کالچیو عملکرد خوبی داشته است.

ویکتور موسس بازیکن تیم ملی نیجریه که به صورت قرضی در لیورپول بازی می‌کند در این لیست حضور دارد. این بازیکن در تیم لیورپول دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او با تلاش مضاعف می‌تواند بار دیگر به چلسی باز گردد و حتی در تکاپوی انتخاب یک باشگاه بزرگتر است. شانس این بازیکن این است که او یکی از نفرات اصلی استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه است. در سیستم 3-3-4 این مربی موسس یکی از مردان اصلی است.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه است.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای جام قهرمانی و جوایز بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست بازیکنان اکوادور برای جام جهانی


سرمربی تیم ملی اکوادور 24 بازیکن را برای حضور در جام جهانی به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا: بیستمین دوره جام جهانی 2014 برزیل تابستان سال جاری برگزار می‌شود و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیم برابر هم به میدان می‌رود.

رینالدو روئدا ، سرمربی تیم ملی اکوادور 23 بازیکن را به اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل دعوت کرد که به شرح زیر است:

* دروازه‌بانان: ماکسیمو بانگوئرا (بارسلونا اکوادور)، آدرین بونه (ال ناسیونال)، آلکساندر دومینگوئز (کوئیتو)

* مدافعان: گابریل آچیلیر (املسه)، والتر آیووی (پاچوکا)، اسکار باگوی (املسه)، فریکسون ارازو (فلامینگو)، خورخه گواگو (املسه)، خوآن کارلوس پاردس (بارسلونا اکوادور)، کریستین رامیرس (فورتانا دوسلدورف)

* هافبک ها: سگوندو کاستیو (الهلال)، کارلوس گروزو (اشتوتگارت)، رناتو ایبارا (ویتسه آرنهم)، فیدل مارتینس (تیخوآنا)، کریستین نوبوآ (دینامو مسکو)، پدرو (املسه)، لوئیس ساریتاما (بارسلونا اکوادور)، آنتونیو والنسیا (منچستریونایتد)، جمی آیووی (تی‌خوآنا)

* مهاجمان: فیلیپه کایسلو (الجزیره) ، جفرسون مونته‌رو (مورلیا مکزیک) ، خوآئو روخاس (کروس آسول)، انر والنسیا (پاچوکا) و آرماندو ویلا (یونیورسیداد).

اکوادور در گروه E رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در کنار تیم‌های فرانسه، هندوراس و سوئیس قرار دارد و در اولین دیدار خود برابر سوئیس به میدان خواهد رفت.