ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گودرزی با استعفای داوری موافقت کرد


وزیر ورزش و جوانان با استعفای رییس فدراسیون دو ومیدانی موافقت کرد.

خبرآنلاین:  وزیر ورزش و جوانان با استعفای رییس فدراسیون دو ومیدانی موافقت کرد.

وزیر ورزش و جوانان با استعفای افشین داوری از ریاست فدراسیون دو و میدانی موافقت کرد.این خبر را خود داوری می دهد و می گوید:«روز گذشته با وزیر جلسه داشتم.اتفاقا جلسه خوبی هم بود.در این جلسه من از دلایم برای رفتن گفتم و ایشان هم محبت کردند و با استعفای بنده موافقت کردند.»

به او گفتیم که آیا می دانید چه کسی قرار است رییس جدید فدراسیون دو و میدانی شود که داوری گفت:«بنده اطلاعی ندارم چون هیچ پرس و جویی هم نکرده ام.امیدوارم هر کسی می آید بتواند هب آینده دو و میدانی کمک کند.»


ویدیو مرتبط :
‫عبارتهای پرکاربرد و لازم در موافقت و عدم موافقت در انگلیسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند



نشست فوق‌العاده رویانیان و مالکی

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند

در پایان نشست ر‌ئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شدند.

به گزارش ایسناو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فداحسین مالکی، رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

فداحسین مالکی، نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار و درباره نحوه انتخاب سرمربی و کادرفنی فصل آینده مباحثی مطرح شد. به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

1- درباره استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده او در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های او کاسته نشده و زحماتش نادیده گرفته نمی‌شود. باشگاه به گونه‌ای شایسته از او تقدیر به عمل خواهد آورد.

2- درباره سرمربی و کادرفنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت اول تعیین و مقرر شد مدیرعامل محترم باشگاه در 48 ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح کند.

انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت./ایسنا