ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گودرزی: امیدوارم فرصت دوباره‌ای به من بدهند/ نمی‌خواستم از قانون سرپیچی کنم



گودرزی,دوپینگ گودرزی,درخواست گودرزی ازمربیانش,درخواست گودرزی ازکادرفنی تیم ملی کشتی آزاد

آسیب‌دیده بودم و عمدی برای کشتی نگرفتن نداشتم

گودرزی: امیدوارم فرصت دوباره‌ای به من بدهند/ نمی‌خواستم از قانون سرپیچی کنم

دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک لندن گفت: امیدوارم کادرفنی شرایط من را در نظر بگیرد و فرصت دوباره‌ای به من داده شود تا بازهم بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

صادق گودرزی در گفت‌وگو با   فارس درباره عدم حضورش در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در این سال‌ها در هر مسابقه‌ای که کادر فنی دستور داده شرکت کرده‌ام و دست پر و با مدال برگشتم، اما حالا شرایطی برای من پیش آمد و به دلیل آسیب‌دیدگی قبل از انتخابی نتوانستم کشتی بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آسیب‌دیدگی بهانه است عنوان کرد: تمریناتم را مرتب پیگیری می‌کردم و در تمام اردوهای تیم ملی هم حضور داشتم، اما 2 هفته قبل از انتخابی در مسابقه تمرینی از ناحیه پشت پا دچار کشیدگی و آسیب‌دیدگی شدم؛ مدارک پزشکی‌ام هم موجود است. جایی هم صحبت نکردم چون فکر می‌کردم به مسابقات می‌رسم، اما نشد.

دارنده مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: همواره به نظرات و دستورات کادر فنی احترام گذاشته‌ام، حتی در جام جهانی هم با وجود آمادگی کمی که داشتم به دستور کادر فنی عمل کردم و کشتی گرفتم.

امیدورام فرصت دوباره‌ای به من داده ‌شود تا من هم مانند تقوی شانس دوباره‌ای برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و افتخار آفرینی برای ایران را داشته باشم.

گودرزی ادامه داد: از تمام هم وزن‌هایم هم عذرخواهی می‌کنم و اینطور فکر نکنند که من می‌خواستم از قانون سرپیچی کنم نه اینکه نخواهم کشتی بگیرم بلکه به خاطر ضرب‌خوردگی بوده است.

امیدوارم شرایط من را در نظر بگیرند و طوری شود و فرصت دوباره‌ای به من داده شود تا بازهم بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم. آسیب‌دیده بودم و عمدی برای کشتی نگرفتن نداشتم. به هر حال به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مهدی پاکدل: سیمرغ که نه،امیدوارم اُسکار را به من بدهند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیث: امیدوارم دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن كنم



 

 

 

شیث: امیدوارم دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن كنم

 

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسایی انجام شد.

در این جلسه علاوه بر صحبت درباره موارد مختلف مربوط به مسائل فنی تیم از جمله حضور در تورنمنت ترکیه، آنالیز بازی‌های گذشته تیم، تکمیل امکانات ورزشگاه درفشی‌فر و ... صحبت شد. علاوه بر این مسائل شیث رضایی مدافع اخراجی پرسپولیس در میانه این جلسه میهمان اعضا بود و طبق قرار قبلی توضیحاتش را درباره اتهاماتی که به وی وارد شده بود ارائه کرد. رسایی مشاوره کاشانی بعد از جلسه گفت:«اعلام کرده تابع نظر باشگاه است و هر تصمیمی در قبال او گرفته شود می‌پذیرد.» اما خود رضایی گفت:«من حرف‌هایم را در این جلسه زدم اما خودم هم نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی در آینده بیفتد من هم مثل همه منتظر جواب هستم ولی امیدوارم دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را برتن کنم.»