ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گودرزی: از نسل طلایی والیبال تشکر می‌کنم


وزیر ورزش و جوانان گفت: از نسل طلایی والیبال که موجب ایجاد نشاط شده‌اند تشکر می‌کنم.

خبرگزاری میزان: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی درباره موفقیت والیبال و حضور این تیم بعد از 52 سال در بازی‌های المپیک اظهار داشت: همان طور که قبلا گفتم، تیم ملی والیبال نه تنها می‌تواند راهی المپیک شود بلکه این توانایی را دارد که روی سکو هم برود.

وزیر ورزش و جوانان که به صورت تلفنی در ویژه برنامه صعود والیبال ایران به المپیک ریو صحبت می‌کرد، افزود: رئیس جمهور در 2.5 سال گذشته همه‌گونه همراهی و پشتیبانی را از برنامه‌های وزارتخانه داشته و خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه تک‌بعدی در ورزش نداشته است و من از حمایت‌های حسن روحانی و اعضای هیئت دولت و همچنین بقیه کسانی که با حمایت‌های مادی و معنوی خود ورزش را در مسیر خوبی قرار می‌دهند، سپاسگزارم.

گودرزی گفت: دولت نگاه متوازنی در ورزش دارد و با وجود محدودیت‌های اقتصادی تلاش شده که در تمام رشته‌ها به خوبی سرمایه‌گذاری صورت بگیرد و نگاه متعادلی حاکم باشد.

وی با تشکر مجدد از قهرمانان والیبال ایران گفت: از نسل طلایی والیبال که موجب ایجاد نشاط شده‌اند و همچنین از زحمات کلیه زحمت‌کشان عرصه ورزش و مدیریت ارزشمند و همچنین کادر فنی که این تیم را می‌سازند و در نهایت باعث سربلندی می‌شوند، تشکر می‌کنم. ما این موفقیت را مصادره به نام خودمان نمی‌کنیم. سال‌هاست مدیران زیادی زحمت می‌کشند و نباید زحمات آنها را زیر سوال ببریم اما کار ارزشمندی که فدراسیون فعلی والیبال درباره استعدادیابی انجام داد، به نتیجه رسیده است و خوشبختانه باعث شده والیبال ایران با ثبات باشد. البته نوساناتی وجود دارد که در همه ورزش‌ها طبیعی است و مطمئن هستم که این استعدادیابی در سال‌های آینده باعث ایجاد نتیجه مثبتی در ورزش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پاس گل طلایی دژاگه و تشکر برباتف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جف بزوس؛ آخرین بازمانده نسل مدیران طلایی


استیو جابز و بیل گیتس رفته اند؛ جف بزوس آخرین نفری است که از نسل مدیران طلایی باقی مانده است.