ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: ‌فوتبال همین است/ بسیار با کیفیت بازی کردیم



نتیجه بازی بایرن مونیخ و لورکوزن,گواردیولا

پس از تساوی یک بر یک بایرن مقابل لورکوزن
گواردیولا: ‌فوتبال همین است/ بسیار با کیفیت بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است تیمش مقابل بایرلورکوزن با وجود کسب تساوی عالی بازی کرد.

 به گزارش  فارس، پپ گواردیولا پس از تساوی بایرن مونیخ مقابل لورکوزن اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. اکنون با همین تک امتیاز بازی با لورکوزن، اکنون صدر جدول هستیم. بابت کیفیت بازی تیمم فوق‌العاده خرسند هستم.

وی ادامه داد: هر آنچه را که لازم بود، ارائه و خیلی خیلی خوب بازی کردیم. با این وجود برنده نشدیم. فوتبال همین است.

گواردیولا معتقد است دروازه‌بان جوان تیم لورکوزن درخشش زیادی مقابل حملات شاگردانش داشت و مانع به ثمر رسیدن گل‌های دیگر تیمش شد. به همین دلیل از این سنگربان تمجید کرد و اظهار داشت: برند لنو دروازه‌بان خوبی است و آینده درخشانی دارد.

سیدنی سام 31 برای لورکوزنی‌ها در ورزشگاه خانگی‌‌شان «بای‌آره‌نا»‌گلزنی کرد. در حالیکه باوارایی‌ها توسط تونی کروس دقیقه 30 گل زدند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
گواردیولا در مورد تحول فوتبال می گوید (با زیرنویس فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: از دقیقه اول، برای برد بازی کردیم



 

گواردیولا: از دقیقه اول، برای برد بازی کردیم

 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از برتری مقابل نماینده جمهوری چک گفت: پیروزی بر ویکتوریا را بدون گلزنی لیونل مسی کسب کردیم.

پپ گواردیولا که شب گذشته در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا یارانش ۲ بر صفر برنده جدال با ویکتوریا شدند، اظهار داشت: ما مقابل این حریف کار را با قدرت شروع کردیم و از همان ابتدا سعی در کسب نتیجه داشتیم. مهمترین ویژگی تیم بارسا در این بازی همین مساله بود که به محض شروع بازی، بازیکنان دنبال کسب برد بودند. بردی که در آن لیونل مسی به عنوان گلزن نقش نداشت. این پیروزی نشان می‌دهد سایر نقرات تیم نیز در گلزنی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: ویکتوریا آرایشی کاملا دفاعی داشت. آنها دنبال گل نخوردن بودند و به این خاطر عبور از لایه‌های دفاعی آنان بسیار دشوار بود. گلزنی هم در این شرایط مشکل‌تر از هر کاری دیگری بود. با این حال بارسا صاحب موقعیت‌های متعدد گل شد که فکر می‌کنم در لحظه آخر تصمیم درستی برای زدن توپ به سمت دروازه نداشتیم.

سرمربی بارسا افزود: در مجموع بازی ما خوب و قابل قبول بود. همین که گلی هم دریافت نکردیم، نشان می دهد کل تیم در کسب نتیجه حاصل شده سهیم هستند.

در دیدار شب گذشته اینیستا ۱۰ و ویا ۸۲ برای تیم کاتالان‌ها در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ گلزنی کردند.