ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: چاوی به ركورد 700 بازی هم می‌رسد



 

 

 

گواردیولا: چاوی به ركورد 700 بازی هم می‌رسد

 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: اگر بازیکنان تیم‌هایی مثل لوانته اجازه داده و کسی را مصدوم نکنند، چاوی می‌تواند به رکورد 700 بازی هم برسد.

گواردیولا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل لوانته که منجر به پیروزی دو بر یک بارسا شد تصریح کرد: چاوی بازی شماره 549 خود را تجربه می‌کرد و رکورد میگلی را شکست و این مسئله برای من خیلی ارزشمند بود، او به این مراسم احتیاج داشت و هواداران باید او را تشویق می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ادامه داد: اگر چاوی آسیب نبیند و بازیکنان تیم‌هایی مثل لوانته تا این حد خشن بازی نکنند، چاوی که قراردادش تا سال 2016 تمدید شده می‌تواند حتی بازی شماره 700 خود را نیز ثبت کند.

گواردیولا درمورد کرکیچ گفت: بوخان خیلی خوب بازی کرد و در مجموع از او راضی هستم به هر حال پس از تعطیلات زمستانی خیلی سخت می‌شود شاهد درخشش بازیکنان باشیم، آنها به زمان نیاز دارند و در تمرینات بعدی به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.


ویدیو مرتبط :
ركورد 3.52 امیر حسین نفیسی در آیتم پیرامیكس (ركورد ایران )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد



 

 

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد

 

سرمربی آرسنال با ناامیدی از احتمال غیبت فابرگاس در دیدار حساس مقابل چلسی خبر داد.

سسک فابرگاس که با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است اما به دیدار هفته آینده تیمش مقابل چلسی صدرنشین نخواهد رسید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌های لندن 10 روز پیش در دیدار مقابل ساندرلند از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دید و علاوه بر غیبت در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا داربی حساس و سرنوشت‌ساز لندن را هم از دست داد.

آرسن ونگر درباره‌ی آخرین وضعیت کاپیتان تیمش گفت: فابرگاس مسلما به دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نخواهد رسید اما تمرین‌های اختصاصی‌اش را با شدت بیشتری انجام می‌دهد تا بتواند مقابل چلسی به میدان برود. هرچند با توجه به مشکلی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای دیدار یکشنبه آماده شود.

تیم فوتبال آرسنال که از شش بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، 11 امتیاز به دست آورده و در مکان دوم جدول قرار گرفته است، یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس، داربی لندن را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد.

شاگردان آنجلوتی با وجود شکست در هفته ششم رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی، همچنان با 15 امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارند.