ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: پیروزی در هر دیداری سخت است


سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ پیروزی برابر دارمشتات را سخت توصیف کرد چرا که تیم حریف بازی دفاعی بسته را در دستور کار خود قرار داده بود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود از دارمشتات پذیرایی کرد و با وجود این که از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را هم به دست آورد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش، گفت: در رقابت های بوندسلیگا پیروز شدن در هر دیداری سخت است به ویژه برابر تیم های که تنها به کارهای دفاعی فکر می کنند و بازی بسته را در دستور کار خود قرار می دهد. دارمشتات در این دیدار با همه بازیکنان خود دفاع می کرد و گل زدن در چنین شرایط سخت می شود.

او ادامه داد: شرایط برای ما سخت شده بود. در شرایطی که نمی توانستیم به خاطر تراکم زیاد بازیکنان از عمق به دروازه حریف نزدیک شویم شوت زنی از راه دور را در دستور کارمان قرار دادیم. شوت های زیادی به طرف دروازه دارمشتات زدیم. خوشبختانه در نهایت موفق شدیم که سه امتیاز حساس این دیدار را هم به دست آوریم و این بسیار خوشحال کننده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 59 امتیازی شد و با یازده امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی باقی ماند. البته دورتموند هنوز در هفته بیست و دوم به میدان نرفته و در صورت پیروزی در خانه لورکوزن اختلاف دوباره به هشت امتیاز کاهش می یابد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی یاران مسی در دیداری خیریه / لئو هت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پیروزی انریکه بر گواردیولا


بارسلونا در خانه مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید تا کارش برای حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا راحت‌تر شود.