ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: پنالتی تمرین نکرده‌ایم


سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: با وجود احترام بسیار برای شاختار به نتیجه بازی خوش‌بین هستم.

خبرگزاری فارس: فرداشب (چهارشنبه ) بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاختار دونتسک اوکراین است.

باواریایی‌ها که در بازی رفت بدون گل مقابل حریف قدرتمند متوقف شدند، به کسب پیروزی در این دیدار برای کسب مجوز صعود امید دارند.

در همین ارتباط پپ گواردیولا اظهار داشت: نسبت به نتیجه بازی خوش‌بین هستم. به کل تیمم اعتماد دارم. به جز لام و تیاگو همه نفرات آماده هستند. اطمینان دارم برنده بازی خواهیم شد.

وی افزود: البته احترام بسیار زیادی برای حریف‌مان قائل هستم. دونتسکی‌ها با مهاجمین  سریعی که دارند،‌اگر در بوندس‌لیگا حضور می‌داشتند، حتما برای کسب مقام می‌جنگیدند.حتی در بارسلونا هم مقابل شاختار به مشکل برخوردیم. آنها با داشتن مربی مثل میرکا لوچسکو واقعا خارق‌‌العاده بازی می‌کنند.

در صورتی که بایرن در بازی برگشت هم بدون گل با حریفش مساوی کند،‌کار به ضربات پنالتی خواهد رسید تا سرنوشت صعود از این طریق مشخص شود. در این مورد گواردیولا اظهار داشت:‌ ما تمرین ضربات پنالتی نکرده‌ایم. چون نتیجه را حین بازی رقم می‌زنیم.


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین گواردیولا با بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار گواردیولا و زیدان در تمرین بایرن (عکس)‏



امروز نخستین جلسه تمرینی بایرن مونیخ بعد از شکست یکشنبه شب مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ برگزار شد. .

حدود هزار هوادار ‏باواریایی نظاره‌گر این تمرین بودند؛ گرچه ستارگان مشهور بایرن در اردوی تیم ملی به سر می‌برند.‏ این هواداران نه تنها به شوق حضور پپ گواردیولا و فیلیپ لام و ژابی آلونسو در کنار زمین حاضر شدند، ‏بلکه آنها امروز یک ستاره دیگر را هم ملاقات کردند و و کسی نبود جز زین‌الدین زیدان.‏

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار تمرین بایرن مونیخ

ستاره سابق تیم ملی فرانسه که در حال حاضر مربیگری تیم دوم رئال مادرید را بر عهده دارد، به همراه ویلی سانیول و کلود ماکله له میهمانان ویژه ‏امروز آلیانس آرنا بودند.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار تمرین بایرن مونیخ

این دو با هیجان و علاقه خاصی به دقت حرکات گواردیولا و شاگردانش را تماشا می‌کردند و بعد از این ‏تمرین با پپ و ژابی آلونسو به گفتگو پرداختند.‏

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار تمرین بایرن مونیخ

آنها قصد دارند سه روز در مونیخ بمانند که دیدار با کارل هاینس رومنیگه هم جزو برنامه است.‏

اخبار ورزشی - ورزش3