ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: هنوز بازی برگشت باقی مانده است



 

گواردیولا: هنوز بازی برگشت باقی مانده است

 

گواردیولا از موقعیت های زیادی که تیمش ایجاد کرد، ابراز رضایت کرد و گفت که می دانست تیم آرسنال در ضد حملات بسیار خطرناک خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، از این باخت ابراز تاسف کرد اما گفت که هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.

در این دیدار ابتدا ویا با پاس در عمق مسی دروازه آرسنال را باز کرد اما در دقایق پایانی بازی، ابتدا رابین فن پرسی از زاویه بسته کار را به تساوی کشاند و در نهایت آندری آرشاوین روی پاس عالی سمیر نصری با یک ضربه بغل پای فنی گل پیروزی توپچی ها را به ثمر رساند.

گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران از موقعیت های زیادی که تیمش ایجاد کرد، ابراز رضایت کرد و گفت که می دانست تیم آرسنال در ضد حملات بسیار خطرناک خواهد بود.

" ما نسبت به دیدار فصل گذشته موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. اما خیلی حیف شد که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما می دانستیم آنا تیم بسیار خوبی هستند و در ضد حملات بسیار بسیار خطرناک خواهند بود. اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

آرسنال همیشه تیم خوبی بوده که در لیگ قهرمانان حضور دارند. آنها تیم قوی و بسیار سرسختی هستند.

اما ما تیم برتر میدان بودیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بازی کردن در مراحل پایانی چمپیونزلیگ در خانه حریف اصلا آسان نیست و تیم های کمی می توانند به اندازه ما موقعیت ایجاد کنند."


ویدیو مرتبط :
عنایت ائمه و شهدا/عظمت شهدا/جاده مانده است و من و این سر باقی مانده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلونسو: هنوز بازی برگشت باقی مانده است


ژابی آلونسو معتقد است که بعد از تساوی 1-1 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید، هنوز سرنوشت سوپرکاپ اسپانیا در تعادل است.

طرفداری: درحالیکه کمتر از 10 دقیقه به پایان مسابقه زمان مانده بود، هامس رودریگز رئال مادرید را پیش انداخت اما رائول گارسیا خیلی زود این گل را پاسخ داد تا تکلیف قهرمان سوپرکاپ اسپانیا به دیدار برگشت که جمعه شب در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد، موکول شود.

بنا به گزارش AS، آلونسو در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "آنها بیشتر از ما جاه طلب بودند و بسیار فشرده بازی می کردند. این تاکتیکی است که آنها در آن خوب هستند. آنها کار را به تساوی کشاندند اما نتیجه می توانست برای ما بهتر باشد، با این وجود هنوز دیدار برگشت باقی مانده است."

آلونسو بازی را در کنار لوکا مودریچ و خرید جدید باشگاه، تونی کروس آغاز کرد و در پایان مسابقه به تمجید از بازیکن سابق بایرن مونیخ پرداخت.

"بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگی چون او آسان است. علیرغم جوانی، او در بالاترین سطح تجربه قرار دارد و یک خرید فوق العاده برای باشگاه محسوب می شود."