ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا مدیون لالیگا است اما آلزایمر دارد


مجری تلویزیون دولتی اسپانیا در بخش ورزشی به سخنان اخیر گواردیولا نسبت به استقلال کاتالونیا واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه او آلزایمر دارد.

خبرگزاری فارس: خبر حمایت گواردیولا از حزب جدایی طلب کاتالونیا در شبکه‌های اجتماعی و وب سایتهای خبری منتشر شده و البته به صورت رسمی از سوی خود او تایید نشده است.

الخاندرو تیرا، مجری تلویزیون دولتی اسپانیا نیز برای رعایت قانون و حفظ ادب با تاکید بر احتمال شایعه بودن این خبر گفت: اگر دروغ نباشد و گواردیولا بار دیگر مثل سالهای گذشته دم از استقلال و جدایی کاتالونیا زده باشد باید برایش ابراز تاسف کرد.

این مجری محبوب مادریدی در ادامه سخنانش گفت: فکر می‌کنم مردی که در بارسلونا خوب نبود و سالها در فوتبال ایتالیا درخشید و سپس به اعتبار فوتبال اسپانیا و لالیگا و ثروت نجومی این فوتبال بزرگ به جایی رسیده، حق نداشته باشد که همه چیز را فراموش کند مگر آنکه این مرد بیچاره آلزایمر گرفته باشد. گواردیولا مدیون لالیگا است و اگر فوتبال اسپانیا نبود، او امروز در کشوری به نام کاتالونیا چه حرفی برای گفتن داشت؟


ویدیو مرتبط :
انواع آلزایمر | تفاوت بین آلزایمر واقعی و کاذب | فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا :این برد را مدیون کیه تا هستیم



 

 

 

 

گواردیولا :این برد را مدیون کیه تا هستیم

 

مربی باشگاه بارسلونا پس از برد آسان 0-3 این تیم مقابل مایورکا، زبان به تمجید از شاگردانش و به ویژه سیدو کیه تا گشود.

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار تیمش مقابل مایورکا که با برتری 0-3 تیمش همراه بود به تمجید از شاگردانش پرداخت

در پایان این دیدار گواردیولا به روزنامه آ.اس گفت:« برد شنبه شب ما به لطف کیه تا به دست آمد. او یک بازیکن خط میانی قدرتمند است و ما به شدت به او نیاز داریم.برای او واقعا خوشحالم. »

این در حالی است که خیلی از بازیکنان کلیدی بارسا به خاطر استراحت و یا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند و دانی آلوس، چابی، ویکتور والدس و کارلس پویول بنا به دلایل مختلفی شانس حضور در این دیدار را از دست دادند ولی گواردیولا از عملکرد بازیکنانی که در این دیدار حاضر بودند، کاملا رضایت داشت.

مربی بارسا ادامه داد:« ترجیح می دادم که تمام شاگردانم حاضر بودند و کسی مصدوم نمی شد ولی شرایط بدین ترتیب است.»