ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: شكست لوانته برابر مادرید فقط یك حادثه بود



 

 

 

گواردیولا: شكست لوانته برابر مادرید فقط یك حادثه بود

 

در آستانه بازی مهم امشب

گواردیولا: شكست لوانته برابر مادرید فقط یك حادثه بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شکست 8 بر صفر حریف امشب خود را برابر رئال مادرید در جام پادشاهی یک حادثه توصیف کرد.

به نقل از مارکا اسپانیا، جوزپه گواردیولا با حضور در نشست خبری در دفتر کار خود به خبرنگاران گفت: نباید تصور کنیم امشب برابر تیمی وارد میدان می‌شویم که بسیار ضعیف است و دلیلمان شکست 8 بر صفر این تیم برابر رئال مادرید در کوپادل‌ری باشد. اولا شرایط جام حذفی با شرایط لالیگا متفاوت است و نکته مهم‌تر این که لوانته همیشه خارج از خانه خوب نتیجه گرفته و راه آزار تیم‌های بزرگ را خوب بلد است.

گواردیولا در مورد بازیکن تازه وارد تیمش گفت: ابراهیم آفلای جوان است و زمان می خواهد تا با شرایط جدیدش سازگار شود اما اگر خیالم از نتیجه‌گیری راحت شود، شاید به او هم میدان دهم. او فعلا موظف به حضور منظم در تمرینات است تا به درستی وضعیتش را محک بزنم.

گفتنی است، بارسلونا امشب در نیوکمپ میزبان لوانته است.


ویدیو مرتبط :
شكست بیل گیتس در یك دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: رئال مادرید یك درصد هم دغدغه من نیست



 

 

 

گواردیولا: رئال مادرید یك درصد هم دغدغه من نیست

 

سرمربی بارسلونا گفت: مطمئن باشید رئال مادرید حتی به میزان یک درصد هم دغدغه من نیست.

جوزپه گواردیولا تصریح کرد: اگر دوست دارید من هم با هیجان از ال کلاسیکو دربی حرف بزنم مشکلی نیست شما خودتان بگویید که چه تیتری لازم دارید من همان جملات را می‌گویم.

گواردیولا که از انتشار مصاحبه‌ای تحریف شده در یکی از روزنامه‌های کاتالونیا به شدت عصبانی بود اظهار داشت: با بزرگ کردن بازی با رئال مادرید بیهوده حریف کوچک ما را بزرگ می‌کنید. من احترام زیادی برای مربی رئال مادرید قایل هستم و همیشه گفته‌ام دوست دارم مثل او در جهان فوتبال باشم اما این دلیل نمی‌شود برای بازی با تیم او استرس داشته باشم، رئال مادرید تیمی نیست که به خاطرش مضطرب باشیم.

گواردیولا در پایان عنوان کرد: شرایط تیمی بسیار خوب است و برای صدرنشینی کاملا آماده‌ایم.

گفتنی است، بارسلونا امشب برابر سویا در نیوکمپ صف‌آرایی می‌کند.