ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا شایعه حضور در من سیتی را رد کرد


مربی سابق بارسلونا شایعه حضورش را در منچسترسیتی انگلیس رد و بر ماندن در بایرن تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: درپی انتشار یکسری اخبار مبنی بر این که مسئولان تیم دوم شهر منچستر از «مانوئل پیگرینی» شیلیایی قطع امید کرده و خواهان استخدام «پپ گواردیولا» در تابستان آینده هستند، سرمربی سابق بارسا این شایعه را رد کرد.

گواردیولا که اکنون یک سال و نیم است بایرن را هدایت می‌کند، اظهار داشت: از همکاری در مونیخ بسیار راضی و راحت  هستم. سال آینده هم همین جا خواهم ماند و سخت کار خواهم کرد.

مربی ۴۳ ساله کاتالانی‌ یک سال و نیم دیگر از قراردادش با مونیخی‌ها باقی مانده است. اما کارل هاینس رومینیگه، معاون بایرن قصد دارد برای تمدید قرارداد با پرافتخار‌ترین تیم ژرمنی در تابستان آینده با او اقدام کند.


ویدیو مرتبط :
واکنش گواردیولا به شایعه مربیگری در تیم ملی انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مورینیو درباره حضور گواردیولا در منچستر سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی نسبت به حضور گواردیولا در منچستر سیتی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فارس، سرانجام مقصد پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان در فصل آینده مشخص شد و پپ با قراردادی 3 ساله به منچستر سیتی پیوست.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی که امروز در مراسمی در ورزشگاه ومبلی لندن برای حمایت از جیانی اینفانتینو به عنوان یکی از نامزدهای فیفا حضور داشت در واکنش به سوال یک خبرنگار که از وی پرسید، نظرش درباره حضور پپ گواردیولا در من‌سیتی چیست، از پاسخ داد امتناع کرد و تنها سرش را تکان داد.

 

اخبار ورزشی - فارس