ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شد


سرمربی حال حاضر تیم فوتبال بایرن مونیخ برای هدایت آبی‌پوشان شهر منچستر در فصل آینده با این تیم به توافق رسید.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از میرر، سایت باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مانوئل پیگرینی در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود تا سکان هدایت آبی‌پوشان شهر منچستر را به پپ گواردیولا بدهد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه منچسترسیتی تأیید می‌کند که در هفته‌های اخیر مذاکراتی با پپ گواردیولا داشته که این مذاکرات اکنون به نتیجه رسیده است و او از فصل 17-2016 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی خواهد شد. قرارداد باشگاه منچسترسیتی با پپ گواردیولا سه ساله است.

قرارداد فعلی پپ گواردیولا با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری تمام می‌شود و او پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد قراردادش را تمدید کند و می‌خواهد مربیگری در لیگ برتر را تجربه کند.


ویدیو مرتبط :
افتخارات گواردیولا در بارسلونا بعنوان سرمربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با توافقی 3 ساله، گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پپ گواردیولا که در ۳ سال گذشته هدایت بایرن مونیخ آلمان را برعهده داشته، به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی برگزیده و جانشین مانوئل پیگرینی شد.

به گزارش فارس و به نقل از تلویزیون انگلیس، مربی 45 ساله و اسپانیایی بایرن بعد از مدت‌ها که بحث حضورش در تیم منچسترسیتی مطرح بود، پذیرفت فصل آینده هدایت آبی‌های آسمانی را برعهده گیرد.

وی برای این منظور توافق کرد به مدت 3 فصل هدایت منچسترسیتی را دراختیار گرفته و جانشین مانوئل پیگرینی ایتالیایی شود.

گواردیولا که در سال 2013 به  عنوان جانشین یوپ هاینکس به مونیخ آمد، تا ابتدای تابستان در خدمت باواریایی‌ها خواهد بود و سپس به انگلیس نقل مکان خواهد کرد.

در همین ارتباط من‌سیتی با در اطلاعیه‌ای اعلام کرد توافق با پپ، نتیجه مذاکرات قبلی‌اش با این مربی 45 ساله در سال 2012 بوده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - فارس