ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: خیال درگیری با مورینیو را ندارم



 

 

 

گواردیولا: خیال درگیری با مورینیو را ندارم

سرمربی بارسلونا شایعه درگیری لفظی با همتای خود در رئال مادرید را قویا تکذیب کرد.

جوزپه گواردیولا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر رئال ساراگوسا که با پیروزی 2 بر صفر بارسا همراه بود گفت: هرگز خیال درگیری با مورینیو را ندارم و برای شخصیت این مرد بزرگ احترام زیادی قائل هستم. روزنامه‌ها از رویارویی غیرحرفه‌ای ما لذت می‌برند اما هرگز به هدفشان نخواهند رسید چرا که هم من و هم مورینیو تنها به فوتبال فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم بسیار آماده‌ای داریم و باید بدانید که بارسلونا تیمی است برای قهرمانی. با وجود مشکلات داخلی که در سطح مدیریت اوج گرفته، کار خودمان را انجام می‌دهیم و شک ندارم که قهرمانی در لالیگا را تکرار می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
كنفرانس خبری مورینیو و گواردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: من صادق و روراست هستم پس شباهتی به مورینیو ندارم



سرمربی بارسلونا , خوزه مورینیو , باشگاه , مورینیو

 

سرمربی بارسلونا معتقد است تنها شباهتی که او با خوزه مورینیو دارد در اشتیاق شان برای موفقیت است و آنها تفاوت های زیادی با هم دارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه مورینیو اخیرا در اظهارنظری گفته بود هرچند گواردیولا هوشمندانه رفتار کرده و تصویر بهتری از خود ساخته، اما این دو مربی در واقع اشتراکات فراوانی دارند، بیش از آن چه که به چشم می‌آید. پپ گواردیولا در واکنش به این گفته مورینیو اظهار داشت: «می‌دانم که مورینیو گفته ما در نهایت بسیار بیشتر از آن که به نظر می‌رسد شبیه به هم هستیم. بله، ما از این جهت به هم شباهت داریم که هر دو می‌خواهیم پیروز شویم، و در این تردیدی نیست. اما اگر در جهات دیگر من شبیه به او رفتار کرده باشم باید در رفتارم تجدید نظر کنم.»

وی ادامه داد: «ما همیشه روراست و صادق بوده‌ایم و به همین دلیل است که حس نمی‌کنم خیلی به هم شبیه باشیم. من هرگز دوست نداشته‌ام به سطحی که او در آن قرار دارد برسم. در این دوران تصاویری ثبت شده و سخنانی گفته شده که هر کدام به اندازه هزار کلمه حرف دارند. هزاران نشست خبری برگزار شده و می‌توانید خودتان به آنها مراجعه کنید. ما هر دو می‌خواهیم پیروز شویم، اما رفتار ما متفاوت است.»

گواردیولا افزود: «اگر می‌گویند ما شبیه به هم هستیم این یعنی من خوش‌تیپ‌تر شده‌ام! هدف من این است که پشت باشگاه و بازیکنان را خالی نکنم. شاید گاهی در برخی نشست‌های خبری من باعث شرمساری باشگاه شده باشم، اما تلاش می‌کنم مردم را مطمئن کنم که باشگاه و طرفداران بابت من شرمنده نیستند.»