ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: از روی غریزه تصمیم می‌گیرم، نه منطق



 

گواردیولا: از روی غریزه تصمیم می‌گیرم، نه منطق

 

مربی بارسلونا گفته این تصمیم‌ها را ترجیح می‌دهد.

پپ گواردیولا، مربی بارسلونا گفته تصمیم‌هایی که به عنوان مربی بلوگرانا می‌گیرد بر مبنای غریزه‌اش است، نه منطق.

مربی بارسا در نشستی خبری در اویدو به پرسش‌هایی درباره تکنیک‌های مربی‌گری‌اش و این که چطور بهترین نمایش را از قهرمان اسپانیا می‌گیرد پاسخ داد.

آس گزارش داده که گواردیولا اول گفته: «هر چه حس می‌کنم انجام می‌دهم. من روی غریزه تاکید بیشتری دارم تا منطق، مثلا در هنگام تعویض بازیکنان در طول بازی.

کتاب جادویی مربی‌گری وجود ندارد. مانند شطرنج، روش بازی تیم مهم‌ترین نکته برای مربی است و هر چیز دیگری در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. گاهی پیش آمده از شکست بیشتر از پیروزی خوشحال شوم.»

او در ادامه گفت اگر بازیکنانش رویکرد او را درک نکنند تقصیر آنها نیست، بلکه تقصیر مربی است: «اگر تیم ببازد، به این دلیل بوده که ایده‌هایم را به درستی به تیم منتقل نکرده‌ام.»

او درباره مسی هم گفته: «او بار سنگین بهترین بازیکن دنیا بودن را روی دوش دارد.»


ویدیو مرتبط :
تصمیم به نماز می گیرم و بعد سست می شوم، چه کنم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فابرگاس: پس از جام‌جهانی تصمیم می‌گیرم



 

فابرگاس: پس از جام‌جهانی تصمیم می‌گیرم

 

ستاره‌ی تیم فوتبال آرسنال رفتنش به بارسلونا را رد كرد؛

فابرگاس: پس از جام‌جهانی تصمیم می‌گیرم

سسك فابرگاس هافبك تیم فوتبال آرسنال با رد شایعه‌ی پیوستنش به بارسلونا اعلام كرد پس از پایان جام جهانی درباره‌ی آینده‌ی كاری اش تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه بارسلونا كه مدت‌هاست علاقه‌ی خود را به جذب هافبك كاتالانی تیم آرسنال ابراز كرده است در بحبوحه‌ی جام جهانی بار دیگر خواهان به خدمت گرفتن این بازیكن شده است.

ساندرو راسل كه اخیرا ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده گرفته است در سخنانی از علاقه‌ی این باشگاه به جذب هافبك 23 ساله‌ی آرسنال خبرداد.

سسك‌فابرگاس در گفت‌وگو با روزنامه‌ی میرر عنوان كرد: هیچ وقت نگفتم كه قطعا از آرسنال جدا خواهم شد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست من آرسنال را دوست دارم و از اینكه كاپیتال این تیم هستم خیلی خوشحالم.

فابرگاس در ادامه افزود: فكر می‌كنم اكنون زمان مناسبی برای صحبت درباره‌ی نقل انتقالات نباشد. پس از پایان جام جهانی فرصت كافی برای تصمیم گیری خواهم داشت. اكنون می‌خواهم تمام تمركزم را معطوف تیم ملی اسپانیا كنم.

تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدار از مرحله‌ی یك چهارم نهایی جام جهانی 2010 ، 12 تیرماه به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.