ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا از رونالدو عذرخواهی کرد


سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید به خاطر اینکه به او اجازه نداد به خواسته‌اش برسد، عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن‌مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در لیسبون، بنفیکا را با نتیجه 2 بر 2 متوقف کرد تا در مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

پیش از این بازی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید گفته بود که دوست دارد نماینده کشورش به نیمه نهایی صعود کند و در این مرحله با کهکشانی‌ها روبه‌رو شود. این اتفاق اما رخ نداد و پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ به همین دلیل از رونالدو عذرخواهی کرد.

گواردیولا پس از این بازی گفت: می‌دانم که کریستیانو رونالدو می‌خواست در مرحله نیمه نهایی برابر بنفیکا بازی کند و بابت اینکه نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد، متأسفم.

سرمربی باواریایی‌ها در ادامه تأکید کرد که از میان سه تیم دیگر مرحله نیمه نهایی هیچ فرقی نمی‌کند که کدام‌یک با شاگردان او روبه‌رو شوند و مردانش آمادگی رویارویی با همه آنها را دارند.

گواردیولا افزود: اینکه رونالدو دوست داشت برابر بنفیکا به عنوان یک تیم پرتغالی بازی کند، طبیعی است، چون خودش هم پرتغالی است. احتمال روبه‌رو شدن ما با منچسترسیتی، رئال‌مادرید و اتلتیکو یک اندازه است. خوشحالیم که در مرحله نیمه نهایی هستیم و آماده‌ایم با هر تیمی روبه‌رو شویم. به باشگاه بابت پنجمین صعود متوالی‌اش به مرحله نیمه نهایی تبریک می‌گویم. ما از این دستاور راضی هستیم. همانطور که می‌بایست و می‌خواستیم، بازی کردیم و این بدان معنا بود که موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم. می‌خواهم به تمام اعضای تیم به خاطر بازیکنان تبریک بگویم. همانطور که مردم می‌دانند، ما این اواخر در خط دفاعی‌مان مشکلاتی داشته‌ایم اما با این حال توانستیم صعود کنیم و حالا می‌خواهیم فینالیست شویم.

سرمربی باواریایی‌ها تأکید کرد: بازی تا زمانی که بنفیکا گل زد، تحت کنترل ما بود. تا آن زمان بنفیکا هیچ موقعیتی نداشت. در این سطح از بازی‌ها همه مهاجمان سطح بالا هستند و بنفیکا حتی بدون خوناس و میترلوغلو هم توانست گل بزند و این نشان می‌دهد که در لیگ قهرمانان شما به ترکیبی پرمهره برای رقابت کردن نیاز دارید.

سرمربی پیشین بارسلونا سپس به نکته جالبی اشاره داشت و گفت: اخیراً گفته شده که اگر امسال نتوانم بایرن‌مونیخ را قهرمان اروپا کنم، ناموفق بوده‌ام. نمی‌توانم کاری در این خصوص و تغییر نگرش مردم انجام دهم. ما تا همین حال هم بازی‌های فراوانی را طی سه فصل اخیر برده‌ایم اما انتظارات از بایرن‌مونیخ بسیار زیاد است.


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی كریستین رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی پائولو بنتو از هواداران پرتغال به خاطر رفتار رونالدو



رونالدو , سرمربی تیم ملی پرتغال

 

سایت گل- پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، شایعه درگیری اش با کریس رونالدو بعد از شکست مقابل آلمان را رد کرد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان دیدار مقابل آلمان، رونالدو بی توجه به هواداران خودی راهی رختکن شد و در تمرین روز بعد تیمش نیز شرکت نکرد.

با این وجود، بنتو شایعه درگیری با کاپیتان تیمش به دلیل این دو اتفاق را رد کرد اما از هواداران تیم به خاطر رفتار ستاره تیمش عذرخواهی کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان در شرایط مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهند. اگر کسی باعث ناراحتی شد، من عذرخواهی می کنم زیرا من مسئول تیم هستم."

بنتو همچنین در پاسخ به انتقادات روی کاستا و لوئیس فیگو در مورد شیوه دفاعی تیم پرتغال در دیدار با آلمان گفت:" همه در مورد استراتژی تیم ملی صحبت می کنند.

من در مورد هم تیمی های سابقم چیزی نمی گویم اما آنها می دانند که صحبت کردن از انجام دادن راحت تر است. ما موقعیت های بیشتری نسبت به آلمان ایجاد کردیم اما تنها چیزی که به یاد می ماند، شکست 1-0 ماست.

ما در سال 2000 مقابل فرانسه می خواستیم روی ضد حملات کار کنیم و در نهایت شکست خوردیم. در سال 2004 هم در دیدار ابتدایی شکست خوردیم اما به فینال رسیدیم."

پرتغال امشب در دومین دیدارش در این رقابت ها به مصاف دانمارک می رود..../سایت گل