ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گنگام پوست انداخت


در ادامه هفته شانزدهم لوشامپیونه 6 دیدار دیگر برگزار شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته شانزدهم لوشامپیونه 6 دیدار دیگر برگزار شد و در مهمترین بازی سن اتین بر مون‌پلیه غلبه کرد و رن در مقابل نیس به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار امشب گنگام که در انتهای جدول حضور داشت با نتیجه عجیب 5 بر یک بر کان غلبه کرد و از انتهای جدول فاصله گرفت.

در دیگر بازی‌های امشب نتایج زیر به دست آمد:

باستیا یک - اویان 2

گنگام 5 - کان یک

متز  صفر - بوردو صفر

مون‌پلیه صفر - سن اتین 2

نیس یک - رن 2

در آخرین دیدار امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه  لیل به مصاف سن اتین خواهد رفت.

در جدول لیگ فرانسه، مارسی با 35 امتیاز در صدر و پاری سن ژرمن با 33 امتیاز در مکان دوم و سن اتین با 29 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
خرچنگ پوست انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان نظام پزشکی پوست انداخت/ ورود 18 چهره جدید به شورای عالی نظام پزشکی



سازمان نظام پزشکی, شورای عالی نظام پزشکی

سازمان نظام پزشکی پوست انداخت/ ورود 18 چهره جدید به شورای عالی نظام پزشکی

ترکیب جدید شورای عالی نظام پزشکی در حالی مشخص شد که از 25 عضو قبلی این شورا، تنها 7 نفر در ترکیب جدید قرار دارند و 18 عضو دیگر از چهره های جدید جامعه پزشکی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی نظام پزشکی کشور جمعه گذشته (6 اردیبهشت) تشکیل شد و بر اساس انتخاب اعضای این مجمع، دکتر علی رضا زالی با 166 رای به عنوان رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران انتخاب گردید. همچنین مجمع عمومی با رای گیری که انجام داد، توانست 25 عضو جدید شورای عالی نظام پزشکی را برای یک دوره 4 ساله انتخاب کند.

دکتر علی اصغر پیوندی رئیس نظام پزشکی تهران و عضو جدید این شورا، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تغییر ترکیب شورای عالی نظام پزشکی، نشان می دهد که جامعه پزشکی احساس کرده که باید تغییراتی در روند شورا صورت بگیرد تا به اهداف و خواسته هایش برسد.

در ترکیب جدید شورای عالی نظام پزشکی، 3 نفر از پزشکان، یک نفر دندانپزشک، یک نفر ماما، یک داروساز و یک نفر علوم آزمایشگاهی از ترکیب قبلی شورای عالی نظام پزشکی قرار دارد و 18 عضو دیگر از اعضای جدید هیئت مدیره های نظام پزشکی شهرستانها و تهران هستند که برای 4 سال به عنوان اعضای شورای عالی نظام پزشکی کشور قرار است از حقوق بیماران و جامعه پزشکی دفاع کنند.

در گروه پزشکان 13 نفر منتخب شورای عالی نظام پزشکی به ترتیب عبارتند از: حسین قشلاقی، محمد مهدی گلمکانی، اسماعیل ایدنی، انوش برزیگر، محسن مصلی، عباسعلی جوادی، داریوش طاهرخانی، مصطفی مهرابی، ضرغام صادقی، علی اصغر پیوندی، فرزاد فرقانی، حسین بابایی، ولی رستم زاده.

در گروه دندانپزشکی نیز به ترتیب بهنام عباسیان، نوید ناصری و عباسعلی خادمی انتخاب شدند.

در گروه داروسازان نیز به ترتیب محمود فاضل، یدالله بهرامی و سید حمید خویی به شورای عالی نظام پزشکی راه یفتند.

در گروه متخصصان علوم آزمایشگاهی نیز به ترتیب علی اکبر سید مهدی و محمد صاحب الزمانی برای 4 سال به عنوان عضو شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند.

در گروه ماماها نیز نوشین زنده زبان و کفایی انتخاب شدند.

در گروه لیسانسه های پروانه دار مرتضی حیدری و فرجود شکوهی به عنوان اعضای شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند.

از ترکیب قبلی شورا در گروه پزشکان، اسماعیل ایدنی، نوش برزیگر، داریوش طاهرخانی حضور دارند. عباسعلی خادمی از گروه دندانپزشکان، محمود فاضل از داروسازی، محمد صاحب الزمانی از گروه آزمایشگاهی و نوشین زنده زبان از گروه ماماها، 7 نفر عضو قبلی شورای عالی نظام پزشکی هستند که توانسته اند دوباره در ترکیب جدید شورا قرار بگیرند.

به گفته رئیس نظام پزشکی تهران، اولین جلسه شورای عالی نظام پزشکی کشور برای انتخاب رئیس، نایب رئیس اول و دوم و دبیر شورای عالی نظام پزشکی، در حدود یک ماه دیگر برگزار می شود.

در حالی که حکم تنفیذ رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران باید توسط رئیس جمهور تایید و ابلاغ شود، شورای عالی نظام پزشکی رسمیت داشته و نیازی به صدور حکم برای شروع فعالیت این شورا نیست.

ترکیب جدید شورای عالی نظام پزشکی نشان می دهد که جامعه پزشکی خواسته هایش را در وجود اعضای جدید جستجو می کند. زیرا، روند برگزاری این دوره از انتخابات نظام پزشکی حاکی از این واقعیت بود که جامعه پزشکی نتوانسته به خواسته های خود از طریق تنها سازمان صنفی خودش دست یابد.

بعد از چالشهای فراوانی که در 2 دوره 4 ساله ریاست دکتر صدر بر سازمان نظام پزشکی ایران شاهد بودیم، حالا جامعه پزشکی چشم به ترکیب جدید این سازمان و شورای عالی نظام پزشکی دوخته و منتظر است ببیند عملکرد تنها سازمان صنفی جامعه پزشکی بعد از پوست اندازی چگونه خواهد بود./مهر