ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل محمدی: فکر نمی‌کردیم 3 گل بزنیم


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بچه‌ها مقابل النصر حق مطلب را ادا کردند و توانستند یک نتیجه بسیار خوب کسب کنند.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از  برتری 3بر صفر برابر النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تبریک میلاد امام علی (ع)، روز پدر و همچنین تسلیت بابت درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم فوتبال ملوان، گفت: تشکر می‌کنم از مقامات عمانی که به ما برای برگزاری یک دیدار خوب کمک کردند.

وی افزود: می‌دانستیم النصر تیمی است که فوتبال را به خوبی بازی و در دفاع و حمله فشار وارد می‌کند، بچه‌ها درست و دقیق دستورات ارائه شده را اجرا کردند و در تمامی نقاط اجازه ندادند که تیم حریف به اهداف خود دست پیدا کند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازی ما نتیجه داد و توانستیم به موقع، گل بزنیم، به موقع بازی را مدیریت کنیم و به پیروزی برسیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه جا دارد از بازیکنان تشکر کنم چرا که روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، گفت: دو سال پیش فکرش را نمی‌کردیم که ذوب آهن چنین شرایطی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بنابراین باید از همه تشکر کنم.

وی اظهار داشت: از سعید آذری مدیرعامل باشگاه و همه عوامل باشگاه و هوادارانی که از ما حمایت کردند تا الان اینجا باشیم تشکر می‌کنم. همچنین از اینکه الان می‌توانیم از تیم خود به عنوان صعود کننده از گروه صحبت کنیم بسیار خوشحال هستیم.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: تصور نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای کسب کنیم اما در این بازی تمرکز بسیار خوبی داشتیم و خوشحالیم که این نتیجه را کسب کردیم. وقتی همه چیز برای کسب پیروزی آماده و کامل بود بچه‌ها نیز حق مطلب را ادا کردند و توانستند یک نتیجه بسیار خوب را کسب کنند.

گل محمدی گفت: امشب بابت این برد خوشحال هستیم اما اصلا فرصتی برای اینکه به این برد فکر کنیم نداریم چون باید برای بازی‌های حساس لیگ، جام حذفی و ادامه لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کنیم.

سرمربی ذوب آهن همچنین در پایان صحبت‌های خود از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و عوامل برگزاری مسابقه تشکر و قدردانی کرد.


ویدیو مرتبط :
خاطره انگیز:گل به خودی گل محمدی در بازی مرگ و زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام اینستاگرامی منصوریان به گل محمدی/یحیی جان تبریک، راه را برای نسل جدید هموار کردیم



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی در اینستاگرام

منصوریان در پیامی انتخاب گل محمدی به عنوان بهترین مربی سال را تبریک گفت.

 علیرضا منصوریان با انتشار عکسی از خودش و یحیی گل محمدی در اینستاگرام، انتخاب او به عنوان بهترین مربی سال را تبریک گفت. منصوریان نوشته است: «یحیى جان دوست خوبم عنوان بهترین مربى سال رو از صمیم قلبم بهت تبریك می‌گم و بهترین‌ها رو در این مسیر سخت برات آرزومندم و خوشحالم از اینكه توانستیم راه را براى نسل جدید مربیان هموارتر كنیم. به امید سربلندی فوتبال ایران.»

 

اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی در اینستاگرام

 

 

اخبار ورزشی -  خبر آنلاین