ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل محمدی: به بدشانسی اعتقادی ندارم


یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بعد از دو باخت پیاپی در لیگ گفت: در دوران مربیگری ام سابقه نداشته که در دو بازی پی در پی بازنده باشم.

ورزش سه: یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بعد از دو باخت پیاپی در لیگ گفت: من نمی خواهم که باخت خودمان را گردن داوری بیندازیم و در تمام دوران فوتبالم هم چه زمانی که بازیکن بودم و چه حالا که مربی هستم، هیچ وقت به داورها بی احترامی نکردم ولی از آنها توقع دارم که انصاف را رعایت کنند.

شوت علی کریمی ما را غافلگیر کرد

متاسفانه در دو هفته اخیر ذوب آهن از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل نکرده است. ما در دو هفته دو باخت در لیگ آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم آن انتظاری که از خودمان داشتیم را برآورده کنیم. ولی خود من از لحاظ فنی از تیمم راضی هستم و بازیکنان من مخصوصا مقابل سپاهان یکی از زیباترین بازیها را به نمایش گذاشتند. ما موقعیتهای زیادی داشتیم و در مقابل در یک غافلگیری با شوت استثنی علی کریمی گل خوردیم.

به بدشانسی در فوتبال اعتقادی ندارم

برای من مساله مهم این است که تیم خوبی داریم. این نتایج به ما نشان می دهد که باید بیشتر در هفته  روی کارمان تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم این نتایج بدمان را جبران کنیم. بدون تردید با همدلی و صمیمیت بیشتر همین اتفاق هم می افتد. درست است که ما فصل قبل را هم با باخت شروع کردیم ولی شرایط امسال ما خیلی بهتر از فصل گذشته است. تیم ما از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قراردارد. دو هفته با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم هر چند که من در فوتبال اعتقادی به بدشانسی ندارم .

من نگفتم که ذوب آهن را رها می کنم

من در کنفرانس مطبوعاتی وقتی گفتم که اگر مشکل من هستم، می روم منظورم این نبود که ذوب را رها می کنم و می روم. منظور من این بود که ما نتوانستیم انتظاراتی که از خودمان داشتیم را برآورده کنیم و لیگ را با موفقیت شروع کنیم.یک مقدار نتایج ذوب و یک مقدار بحثهای دیگر باعث شد که من چنین حرفی بزنم ولی بدانید که من آدمی نیستم که بخواهم باخت تیمم را گردن دیگران بیندازم.

نمی خواهم شکست را گردن داوری بیندازم

وقتی یحیی گل محمدی که مربی همیشه آرامی است دو هفته پیاپی از قضاوتها ناراضی است. همه به حرفهای او توجه می کنند. گل محمدی در این مورد گفت: والا چی بگم؟! آن چیزی که مجموعه ذوب آهن می خواهد عدالت در فوتبال است اینکه حق همه رعایت شود. اینکه ما توقع داشته باشیم داوری بدون اشتباه باشد غیر منطقی است. من نمی خواهم باختهایمان را هم گردن داور بیندازیم. ما باید به خودمان بیایییم و عملکردمان را تجزیه تحلیل کنیم که چرا چنین اتفاقی افتاد؟! خود من در دوران فوتبالم و چه زمانی که بازیکن بودم و چه حالا که مربی هرگز به داورها بی احترامی نکرده ام. چون معتقدم همه داورها خوب هستند و فاصله ای میان داوران ما با آسیا نیست و امیدوارم که این مشکلات در هفته های آینده برطرف شود.

تا حالا دو باخت پیاپی را تجربه نکرده بودم

من در دیدار هفته آینده مقابل استقلال هم دنبال خوب بازی کردن و پس از آن برد هستیم . دیروز مقابل سپاهان هم ما می توانستیم برنده باشیم اگر از موقعیتهایمان بهتر استفاده می کردیم. بازی استقلال برای ما از این جهت مهم است که ما باید تمرکزمان را بالا ببریم و نتایج بازهای گذشته را فراموش کنیم. خود من هم انتظار دو باخت پیاپی را از بازیکنانم نداشتم در دوران مربیگری ام این اولین بار هست که من دو باخت پیاپی را تجربه می کنم و این مساله برایم چالش جدیدی است. فوتبال است و باید بجنگیم و مبارزه کنیم و درس بگیریم و نسبت به اتفاقاتی که می افتد واکنشهای مثبتی داشته باشیم.

حدادی فر قلب ذوب آهن است

در مورد بازی نکردن حسن زاده و تبریزی سوال کردید باید بگویم که ما نسبت به بازی اول مقابل ملوان تغییرات زیادی نداشتیم. البته مصدومیت حدادی فر خیلی به ما لطمه زد. او بازیکن موثری در ذوب است و می توانست در این دو بازی کمک بزرگی برای ما باشد چون او قلب ذوب است. من فکر می کنم که یکی از دلایل عمده نتیجه نگرفتن ما همین نبود حدادی فر در زمین است. او در سال گذشته هم یکی از بهترین بازیکنان ما بود. ما امسال سال سختی در پیش داریم. جام باشگاههای آسیا، لیگ و جام حذفی یعنی باید بیشتر از 45 بازی انجام دهیم پس به تک تک بازیکنان حتی جوان ترین ها هم بازی می رسد.


ویدیو مرتبط :
زمزم معرفت - پرسش و پاسخ اعتقادی - حجت الاسلام محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌محمدی: امشب حرفی برای گفتن ندارم!


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امشب حرفی برای گفتن ندارم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امشب حرفی برای گفتن ندارم.

 یحیی گل‌محمدی در پایان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که با برتری اصفهانی‌ها خاتمه پیدا کرد در نشست خبری حاضر نشد.

به گزارش فارس، وی هنگامی که قصد ترک ورزشگاه را داشت در حلقه خبرنگاران گرفتار شد و گفت: امشب هیچ حرفی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم اینگونه بهتر باشد.