ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل طارمی مدعی پیدا کرد +عکس


هجوم همزمان امید عالیشاه و مهدی طارمی در صحنه گل دوم در حالی به نام مهاجم جنوبی شد که اکنون دو مدعی دارد.

ورزش سه: هجوم همزمان امید عالیشاه و مهدی طارمی در صحنه گل دوم در حالی به نام مهاجم جنوبی شد که اکنون دو مدعی دارد.

مهدی طارمی بعد از به ثمر رساندن گل اول، در صحنه گل دوم نیز به سمت توپ ارسالی فرشاد احمدزاده هجوم برد و در موقعیتی همزمان با امید عالیشاه قرار گرفت که در نهایت اعلام شد گل دوم به نام او رقم خورده است.

در این بین امید عالیشاه با حضور در برنامه شب های فوتبالی در شبکه ورزش مدعی شده بود که احتمالا این توپ با ضربه او وارد دروازه استقلال شده است و مهدی طارمی تنها به سر او ضربه زده است.

گل طارمی مدعی پیدا کرد +عکس

گل طارمی مدعی پیدا کرد +عکس

انتشار عکسی از زاویه مناسب دید این مساله را تایید می کند که امید عالیشاه زننده گل پرسپولیسی هاست و مهدی طارمی نتوانسته تاثیری روی این گل داشته باشد. در این تصویر مشخص است که توپ از طارمی عبور کرده و عالیشاه در فاصله ای نزدیک با او توپ را درون دروازه استقلال فرستاده است و در نهایت گل دوم به اشتباه به نام مهدی طارمی ثبت شده است.

گفته می شود محسن ترکی، داور این دیدار هم در دفترچه خود ابتدا نام امید عالیشاه را به عنوان گلزن پرسپولیس معرفی کرده است و در ادامه با مشورت با کمک خود نام مهدی طارمی را ثبت کرده و با علامتی در کنار آن خواهان بازبینی در این رابطه شده است و اکنون باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و آیا گلزنان دربی از سوی پرسپولیس چهار نفر خواهند شد یا خیر؟


ویدیو مرتبط :
ویدئو: : گل طارمی به سبک مهدی طارمی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: نارضایتی دایی از گل طارمی


بازی دفاعی صبای قم برای بسته نگه داشتن دورازه‌اش بعد از گلی که زد بی‌نتیجه بود.

ورزش سه: صبای قم که هیچ بازیکنی در تیم ملی بزرگسالان و امید نداشت و علاوه بر آن بدون مصدوم و محروم بود با شرایط بهتری برابر پرسپولیسی که پنج بازیکن اصلی‌اش غایب بود قرار گرفت تا علی دایی سرمربی این تیم امیدوار باشد تیم سابقش را در آزادی شکست دهد.

بعد از گل دقیقه 20 قاضی صبا بازی دفاعی به نمایش گذاشت و به فکر ضد حملات بود که در این کار موفق کار کرد اما ضربه سر تماشایی طارمی روی ارسال رضاییان در دقیقه 86 صبا را از رسیدن به 3 امتیاز باز نگه داشت تا دایی بعد از گل پرسپولیس اینطور حسرت بخورد:

عکس: نارضایتی دایی از گل طارمی

عکس: نارضایتی دایی از گل طارمی

عکس: نارضایتی دایی از گل طارمی

عکس: نارضایتی دایی از گل طارمی