ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل ارزشمند آزمون برای روستوف


تیم فوتبال روستوف با گلزنی مهاجم ایرانی‌ خود در دیدار مقابل دینامومسکو به نتیجه مساوی رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال روستوف در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روسیه امروز (یکشنبه) در خانه به مصاف تیم مدعی و قدرتمند دینامومسکو رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روستوف که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به بازی گرفته شده بود، موفق شد تنها گل روستوف را وارد دروازه دینامومسکویی کند که برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگد. آزمون در این بازی تا دقیقه 84 در زمین مسابقه بود و سپس جای خود را به ماکسیم گریگوریف داد.

در این دیدار ابتدا الکساندر کوکورین در دقیقه 21 موفق شد برای تیم میهمان گلزنی کند اما سردار آزمون مانند دیدارهای قبلی که فرشته نجات روستوف شده بود توانست در دقیقه 51 گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشد. در ادامه و در دقیقه 77 کریستوفر سامبا بار دیگر دینامو را پیش انداخت و این بار باستوس بود که در دقیقه 80 کار را برای روستوف به تساوی کشاند.

روستوف که هفته گذشته در رتبه دهم جدول بود با این پیروزی 27 امتیازی شد اما با توجه به نتایج سایر دیدارها که در دو روز گذشته برگزار شده بود، در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون برای روستوف (روستوف 2-2 دینامو مسکو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بقای روستوف با سوپر گل سردار آزمون



اخبار,اخبارورزشی,بقای روستوف با سوپر گل سردار آزمون

با نتیجه مجموع ٥ بر یک
بقای روستوف با سوپر گل سردار آزمون

روستوف در بازی برگشت پلی اف با نتیجه ٤-یک موفق شد تومسک را شکست بدهد و بقا در لیگ برتر را جشن بگیرد.

در این بازی سردار آزمون از دقیقه ٦٥ وارد زمین شد و در دقیقه ٨٨ توانست گل چهارم روستوف را به ثمر برساند. آزمون این گل را به زیبایی وارد دروازه تومسک کرد.

روستوف با این نتیجه در مجموع ٥-یک تومسک را از پیش رو برداشت و در لیگ برتر ماند. گفتنی است سردار آزمون فردا به تهران می آید تا در اردوی تیم ملی شرکت کند.



اخبار ورزشی - ورزش سه