ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل‌ هاشمی‌ نسب مردود شد


مهدی هاشمی نسب زننده اولین گل مسابقه ستارگان ایران و ستارگان جهان بود اما گل او مردود اعلام شد.

خبرآنلاین: در نیمه اول ارسال خداداد عزیزی روی دروازه ستارگان جهان، با ضربه سر مهدی هاشمی نسب همراه شد كه او توانست توپ را درون دروازه ستارگان جهان قرار دهد.

اما خداداد افشاریان داور مسابقه این گل را به دلیل خطای بازیكنان ایران، مردود اعلام كرد.


ویدیو مرتبط :
گل هاشمی نسب به استقلال دربی 46

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظرات مختلف در مورد گل مردود شده پرسپولیس در داربی




 

 نظرات مختلف در مورد گل مردود شده پرسپولیس در داربی

 

 

پرویز سیار(کارشناس داوری:تیم داوری، اشتباه اثرگذاری غیر از صحنه گل پرسپولیس که توسط مرتضی کریمی آفساید گرفته شد نداشت. مسعود مرادی بعد از این اشتباه کمکش، شروع کرد به مدیریت مسابقه که این کار اشتباهی است. در چنین شرایطی داور تحت تاثیر جو قرار می‌گیرد. مسعود مرادی همچنین چند کارت زرد را اشتباه داد و چند کارت زردی که باید می‌داد را نداد.

 

رضا غیاثی(رییس سابق کمیته داوران)

متاسفانه اشتباه تیم داوری نتیجه شهرآورد تهران را عوض کرد. گل صددرصد سالم بود. زمانی که فشنگچی توپ را به محمد نوری پاس داد او در شرایط آفساید نبود. کمک داور دوم به اشتباه گل را مردود اعلام کرد. البته مرادی توانست مسابقه را مدیریت کند و غیر از اشتباه کمک داور، اشتباه بزرگ دیگری از تیم داوری ندیدیم. در مورد کارت زردی که داور به میداودی داد نیز باید بگویم من این صحنه را خطا نمی‌دانم. میداودی در ادامه حرکتش روی زمین افتاد و کارت نیاز نبود. بازی باید ادامه پیدا می‌کرد.

محمد فنایی(پیشکسوت داوری)

این اولین‌باری است که مرتضی کریمی این بازی را قضاوت می‌کند و این افتخاری است برای ایشان اما ایشان در لحظه گل محمد نوری اشتباه کردند و به نظر من فاصله زیاد گلزن با ایشان باعث شد این اشتباه را بکند. نوری دقیقه در لحظه مناسب به سوت توپ حرکت بود و حرکتش به هیچ وجه آفساید نبود. همچنین اخطاری که مرادی به میلاد میداودی داد درست بود چرا که هیچ خطایی روی او انجام نشد و او قصد تمارض داشت.

حسین بادامکی(هافبک پرسپولیس)

امیدوارم داور مسابقه در مردود اعلام کردن گل پرسپولیس اشتباه نکرده باشد. اگر مرادی روی آن گل اشتباه کرده باشد، هیچ جای بخششی وجود نخواهد داشت.

فرزاد آشوبی(هافبک استقلال)

من نمی‌دانم گل محمد نوری صحیح بود یا نه اما این موضوع به نظر داوری مربوط می‌شود و من نمی‌‌توانم حرفی بزنم.

عزیز محمدی(رئیس سازمان لیگ برتر)

از نظر ما همه چیز در این مسابقه عالی بود و یک بازی خوب را مشاهده کردیم.

غلامرضا رضایی (مهاجم پرسپولیس)

ما خوب بازی کردیم و در نیمه نخست گل صددرصد سالمی را به استقلالی‌ها زدیم. فکر می‌کنم داور در آن صحنه اشتباه کرد و محمد نوری در آفساید نبود. بی‌تردید اگر آن گل صحیح اعلام می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

شیث رضایی(مدافع پرسپولیس)

تیم ما در داربی بازنده نبود. نمی دانم کمک داور گل صد در صد درست تیم ما را چرا مردود اعلام کرد. مطمئنا کارشناسان هم اعتقاد دارند که گل صحیح پرسپولیس به اشتباه مردود اعلام شده است. من از عقب دیدم که بازیکن ما در محوطه آفساید قرار نداشت و نمی توانم باور کنم چطور کمک داور تصمیم اشتباه گرفت. اگر کمک داور گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرده است هرگز نباید خود را ببخشد و اگر هم تصمیم او درست بوده که ما یک بر صفر باختیم و هیچ اعتراضی نداریم.../عصر ایران ورزشی