ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل‌محمدی:‌ درگیر مشکلات مالی هستیم


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که لیگ امسال از لحاظ رقابت مدعیان قهرمانی، لیگ عجیبی است و فعلاً هیچ‌چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی درخصوص عملکرد ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات گفت: جذب بازیکنان باکیفیت بسیار سخت است و این درحالی است که قیمت بازیکنان داخلی و خارجی بالاست. سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که هم کیفیت فنی خوبی داشته باشند و هم از لحاظ قیمتی مناسب باشند. چهار بازیکن جدید ما این خصوصیت را داشتند و حالا باید با آنها کار کنیم تا به سطح ایده‌آلی برسند. در مجموع راضی هستیم و باید از زحمات آقای آذری هم تشکر کنم.

وی در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب ذوب‌آهن برای قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان کرد: هفت، هشت تیم دنبال قهرمانی هستند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما هم امیدوار هستیم و همه چیز به عملکرد خودمان بستگی دارد. تا پایان لیگ دیگر تعطیلی نداریم و سعی می‌کنیم با تکیه بر جوان‌های تیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم سخت‌ترین دوران ذوب‌آهن فرا رسیده و باید از فرصت‌هایی که داریم نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا زمین چمن ورزشگاه فولادشهر برای تیمش دردسرساز نیست، گفت: در یکی دو سال اخیر خیلی با سختی مواجه شدیم، ولی در این تعطیلی‌ها روی چمن کار کرده‌اند و تا یک ماه دیگر وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

گل‌محمدی در مورد خبرهای چند روز اخیر مبنی بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن امسال با مشکلات مالی مواجه شده است، عنوان کرد: امسال با مشکلات مالی مواجه هستیم و مدت‌هاست که این موضوع گریبانگیر باشگاه شده است؛ البته با آمدن آقای شهنازی و همچنین حضور آقای صادقی در ریاست کارخانه، امیدواریم شرایط تغییر کند.

او اظهار داشت: ما مشکل مالی داریم، اما دلیلی ندارد که بحث‌های خانوادگی را به رسانه‌ها بکشیم. به قول مسئولان ذوب‌آهن اعتماد داریم و هیچ‌وقت درمورد این مسائل صحبت نکردیم. از بیرون برخی خیال می‌کنند باشگاه ذوب‌آهن مشکل مالی ندارد، ولی ما در این زمینه دچار مشکل هستیم.


ویدیو مرتبط :
یحیی گل محمدی | اعتراض گل‌ محمدی به بازی دوستانه سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌محمدی سرمربی فصل آینده پرسپولیس/ آخرین وضعیت مالی بازیکنان



گل‌محمدی سرمربی فصل آینده پرسپولیس

محمد رویانیان کرد:

گل‌محمدی سرمربی فصل آینده پرسپولیس/ آخرین وضعیت مالی بازیکنان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام درخواست از گل‌محمدی برای تقویت تیم در فصل آینده، در خصوص خواسته سرمربی تیم برای پرداخت بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان گفت: همانطور که من باید به پرداخت مطالبات مالی بازیکنان بیندیشم آنها نیز باید به کسب سهمیه آسیا فکر کنند چون این موضوع کمترین حق هواداران است.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌هایی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر فهرست بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده رقابتهای لیگ بر‌تر مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازهم باید تاکید کنم گل‌محمدی سرمربی تیم در فصل آینده خواهد بود و ما با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم. بر این اساس از گل‌محمدی خواستم با توجه به اینکه در آستانه پایان رقابتهای این فصل هستیم، برای آنکه زمان را از دست نداده و از سایر تیم‌ها عقب نیفتیم، فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیاز خود را به ما بدهد.

وی در همین خصوص افزود: پس از این درخواست، گل‌محمدی به من اطمینان خاطر داد با همین بازیکنان موجود و ایجاد یکسری تغییرات فنی و تغییرات در برنامه‌ریزی‌ها بویژه برای آماده‌سازی تیم، پرسپولیس فعلی، پتانسیل قهرمانی در فصل آینده رقابتهای لیگ بر‌تر را دارد، بنابراین هیچ فهرستی در فصل نقل و انتقالات نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من نیز با توجه به اطمینانی که به گل‌محمدی دارم، در این خصوص به وی اختیار تام داده‌ام اما به او گفتم چون فصل آینده علاوه بر حضور در جام حذفی و لیگ بر‌تر به احتمال زیاد در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور خواهیم داشت، برای تقویت تیم و جذب بازیکنان مورد نیاز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و از همه توان خود استفاده می‌کنم.

وی تاکید کرد: من همچنین از گل‌محمدی خواسته‌ام هرگونه برنامه و تغییراتی را که برای آماده‌سازی و تقویت تیم نیاز دارد، هرچه سریعتر به من اعلام کند از جمله اینکه تیم چند اردو باید داشته باشد یا در کدام کشور می‌خواهند اردو بزنند.

رویانیان در خصوص درخواست یحیی گل‌محمدی مبنی بر پرداخت بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان تصریح کرد: من با در خواست گل‌محمدی برای پرداخت بخشی دیگر از مطالبات مالی بازیکنان مخالفتی ندارم و قطعا تا 20 اردیبهشت که بازهای لیگ بر‌تر و جام حذفی به پایان می‌رسد، مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنم اما در حال حاضر در جایگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معذوریت‌هایی دارم.

وی خاطرنشان کرد: تا پیش از آغاز سال نو، حدود ۷۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و فقط پاداش دو بازی آن‌ها معوق مانده که آن را نیز بزودی می‌پردازیم اما به رغم درخواست سرمربی تیم در این خصوص، من هم در جایگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگرانی‌ها و دلایل خاص خود را دارم. از جمله اینکه هنوز لیگ به اتمام نرسیده و فینال جام حذفی انجام نشده، بنابراین نمی‌توانم با بازیکنان تسویه حساب کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: موضوع مهم دیگر اینکه تیم ما تازه خود را پیدا کرده و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شده است، بنابراین دوست ندارم در شرایط فعلی بازیکنان به رفتن و حتی مذاکره با تیم دیگری فکر کنند.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم اگر با همین تیم بخواهیم فصل آینده به رقابتهای لیگ بر‌تر وارد شویم، باید یکسری تغییرات در رفتار و نگاه ما ایجاد شود تا به قهرمانی در لیگ برسیم، یادآور شد: یکی از تغییراتی که در این خصوص باید صورت گیرد، این است که باید پرداخت‌های مالی به بازیکنان و کادر فنی منظم شده و بر اساس توانایی‌های باشگاه صورت گیرد.

رویانیان تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که به موقع و تا پیش از اتمام ۲۰ اردیبهشت حق و حقوق بازیکنان را بدهیم و با آن‌ها تسویه حساب کنیم اما انتظار من به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس این است که بازیکنان نیز نسبت به ارتقای جایگاه پرسپولیس در لیگ بر‌تر و قهرمانی در جام حذفی همه تلاش خود را بکنند زیرا اگر پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شده و سهمیه آسیا را کسب کند، با اینکه این اتفاق نیفتد شرایط متفاوتی خواهد داشت.

وی در همین خصوص افزود: آیا ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس حقشان نیست که تیم محبوب‌شان در این فصل سهمیه آسیا را کسب کند. درست است من به عنوان مدیر عامل باشگاه باید به فکر پرداخت باقی‌مانده مطالبات مالی بازیکنان باشم اما از طرفی دیگر باید پاسخگوی هواداران نیز باشم. همانطور که من باید به پرداخت باقی‌مانده مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی بیندیشم، آن‌ها نیز باید به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا فکر کرده و همه تمرکز خود را روی آن قرار دهند زیرا این موضوع کمترین حق هواداران است، در واقع این موضوع تقاضایی دو طرفه بین من با کادر فنی و بازیکنان تیم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: طبق درخواست سرمربی تیم تا مهلت اعلام شده باقی مانده، پول بازیکنان را خواهم داد اما آن‌ها نیز باید برای قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا احساس مسئولیت کنند و در این خصوص بازیکنان باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند زیرا قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا حداقل خواسته هواداران در این فصل است./مهر