ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل‌محمدی:افسوس می خورم که امتیازهای زیادی را به خاطر مسایل غیر فوتبالی از دست دادیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گل‌محمدی: دوست داشتم از من سوال های حاشیه ای بپرسید / افسوس می خورم که امتیازهای زیادی را به خاطر مسایل غیر فوتبالی از دست دادیم

سرمربی پرسپولیس می گوید که نشستن علی کریمی روی نیمکت،آن هم به عنوان یکی از اعضای کادر فنی صحت ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛یحیی گل محمدی درنشست مطبوعاتی قبل از بازی پرسپولیس و سایپا انتظار داشت تا خبرنگاران از او سوال های حاشیه ای بپرسند.او وقتی که داشت در پایان سالن کنفرانس را ترک می کرد این حرف را به خبرنگاران زد و گفت:«امروز دوست داشتم که بیشتر از من سوال های حاشیه ای بپرسید که نپرسیدید.»یحیی در حالی این انتظار را داشت که در ابتدای نشست حمید عباسی مدیر رسانه ای از خبرنگاران خواسته بود تا گل محمدی را زیاد وارد حاشیه نکنند.

گل محمدی در ابتدای صحبت هایش با افسوس امتیازهای از دست رفته گفت:«این امتیاز ها را در شرایط غیر فوتبالی از دست دادیم.با این حال من امیدوارم که بازی ما و سایپا خوب از آب در بیاید.هر دو تیم بازیکنان هجومی خوبی دارند،البته سایپا تیم جوانتری است. من در این بازی کریمی و مهدوی کیا که مصدوم هستند به اضافه دو محروم را در اختیار ندارن ولی سایر بازیکنانمان آماده هستند و با تمام قوا در این دیدار حاضر می شویم.»

او در ادامه وقتی با سوال یکی از خبرنگاران که پرسید فردا چه کسانی روی نیمکت پرسپولیس می نشینند روبرو شد این واکنش را نشان داد:«من و آقای حسینی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کنیم و آقای عزیزیان بر روی نیمکت خواهند بود. اگر امکان داشته باشد از طریق تلفن با آقای عزیزیان در ارتباط خواهیم بود و تیم را هدایت می‌کنیم.»این حرف یحیی یعنی اینکه نشستن علی کریمی روی نیمکت کادر فنی فقط شایعه بوده است:«کریمی اگر از لحاظ فنی بتواند به ما کمک کند، او را به میدان می‌فرستیم. برای کوچ این مساله صحت ندارد و مطلبی که شما گفتید را تکذیب می‌کنم.»

گل محمدی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا خط حمله پرسپولیس در گلزنی ناموفق است؟ گفت:« در هر صورت ما تلاش می‌کنیم که موقعیت سازی کنیم. برای من هم این مساله مهم است، ولی این مسایل برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. امیدوارم فردا این دوره گل نزنی ما تمام شود و فردا روز خوب مهاجمان ما باشد.تقریبا لیگ را از دست داده‌ایم و من از این بابت بسیار افسوس می خورم که امتیازاتی را به دلایل غیر فوتبالی از دست داده‌ایم. با این حال بازی فردا از یک نظر بازی تدارکاتی ما برای بازی برابر ذوب آهن در جام حذفی است.»/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
محسن گل محمدی : 4 سال میشه که به خاطر امام رضا هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: موقعیت های زیادی را از دست دادیم



 

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: متاسفانه در كنار اعلام رضایت از بازیكنان باید بگویم كه با بی دقتی محض، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا اسپانیا، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آژاكس تصریح كرد: كنترل بازی در اختیار ما بود و مهاجمین تیم همان كارهایی را می كردند كه از آنها خواسته بودم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم كه در كل از همه بازیكنانم راضی هستم اما زمان و موقعیت‌ها را به طرز نگران كننده ای از دست می دادیم و در آینده برابر یك حریف جدی و مدعی با چنین روندی دچار مشكل خواهیم شد.

رئال مادرید با دو گل از سد آژاكس گذشت..../تحلیل:عصرایران