ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلی که فوتبال انگلستان را شوکه کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اخباربازیکن استوک‌سیتی

بازیکن استوک‌سیتی از 60 متری دروازه چلسی را باز کرد

استوک با نتیجه 2ـ1 در استامفوردبریج از چلسی شکست خورد اما چیزی که بیش از نتیجه این بازی در ذهن می‌ماند، گل شگفت‌آوری بود که چارلی آدام از نیمه زمین خودشان وارد دروازه آبی‌پوشان لندنی کرد.

این هافبک اسکاتلندی توپ را در زمین تیم خودش در اختیار گرفت و پیش از آن‌که شوت 60 متری‌اش را از بالای سر تیبو کورتوا عبور دهد، نگاهی به دروازه چلسی انداخت و با ضربه‌ای که دروازه‌بان بلژیکی را در حالی که می‌دوید به درون دروازه پرت کرد، گل تساوی استوک را به ثمر رساند. حالا نگاهی می‌کنیم به واکنش‌هایی که نسبت به گل آدام نشان داده شده و خاطراتی که پس از به ثمر رسیدن این گل در ذهن هواداران فوتبال زنده شد.

گلی برای تمام زندگی
خیلی عوامل دست به دست هم داد تا این گل فوق‌العاده به ثمر برسد اما شاید آدام باید بیش از همه ممنون کورتوا باشد که چند متری از دروازه‌اش فاصله گرفته بود تا به این ترتیب نه‌تنها یکی از زیباترین گل‌های فوتبال جهان به ثمر برسد بلکه این دروازه‌بان بدترین گل دوران فوتبالی‌اش را بپذیرد. اما صحبت‌های آدام پس از به ثمر رساندن این گل در نوع خودش جالب بود. هرگز فکر نمی‌کردم که تا این اندازه قدرت دارم که بتوانم دروازه‌بانی با این کیفیت را شکست دهم. فکر می‌کنم اتفاق خاصی رخ داد. چیزی که همیشه در خاطرم می‌ماند. این یکی از آن اتفاقات بود که به زیبایی شکل گرفت و به گل تبدیل شد. به اندازه کافی خوش شانس بودم که ضربه‌ام وارد دروازه شود. چنین اتفاقی فقط یک‌بار ممکن است در زندگی شما رخ دهد و یک افتخار فردی بزرگ برایم محسوب می‌شود. راهی که مرا به پنجاهمین گل در فوتبال انگلیس رساند اما متاسفانه تیم باخت و این موضوع ناراحت‌کننده‌ای بود.

مسی در حسرت آدام
خوزه مورینیو، سرمربی چلسی هم نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به این گل واکنشی نشان ندهد و حس خود را نسبت به آن بیان کرد البته مانند همیشه با طعنه. گل فوق‌العاده‌ای بود. هر بازیکنی در دنیا علاقه دارد چنین گلی به ثمر برساند. از دیگو مارادونا گرفته تا لیونل مسی و همه بازیکنان که در سطح بالایی قرار دارند اما همه آنها موفق نمی‌شوند در طول دوران فوتبالی‌شان چنین گلی بزنند. چارلی آدام شرایطی برای زدن یک شوت 50 متری بدست آورد و درست از همان لحظه‌ای که ما توپ را از دست داده بودیم استفاده کرد و یک گل فوق‌العاده را به ثمر رساند.

یک گلزن سابقه‌دار
مارک هیوز، سرمربی تیم استوک سیتی می‌گوید چارلی همیشه توانایی زدن گل‌هایی از فاصله دور را نشان داده بود اما این توانایی در بازی مقابل چلسی خودش را نشان داد. این یک گل حیرت‌آور از چارلی بود. او توانایی این کار را داشت و در این بازی آن را به همه نشان داد. در تمرینات هم چند بار این کار را انجام داده بود زیرا به توانایی خودش اعتماد داشت. او این باور را داشت و همیشه چنین شوت‌هایی می‌زد.

بهترین گل از راه دور لیگ برتر
تحلیلگر این بازی یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال انگلیس و لیگ برتر بود. این مرد کسی نمی‌تواند باشد جز آلن شیرر که سال‌ها برای تیم‌های ملی انگلستان و نیوکاسل گلزنی کرد اما خودش هیچ‌گاه فرصتی نیافت که چنین گلی به ثمر برساند. او از گل آدام به عنوان بهترین گل از راه دور تاریخ لیگ برتر یاد می‌کند و می‌گوید، یک ضربه باورنکردنی بود. او با دید وسیع خود خروج کورتوا از دروازه را متوجه شد و به بهترین شکل توپ را به دروازه چلسی وصل کرد. او می‌داند کار بزرگی کرده و من بیشتر از خودش مطمئن هستم. او هم بزودی با این گل ارتباط برقرار می‌کند. این یک توانایی بزرگ برای آدام است. این بهترین گل از راه دوری بود که من تاکنون در لیگ برتر دیده‌ام زیرا از دورترین نقطه به ثمر رسید و مقابل یکی از بهترین دروازه‌بانان کنونی اروپا بود.

تکرار تجربه قدیمی
گلی که آدام مقابل چلسی به ثمر رساند اولین گلی نبود که او تقریبا از میانه میدان به ثمر رساند. او گل مشابهی زمانی که در تیم ذخیره‌های بلکپول مقابل اکرینگتون بازی می‌کرد، وارد دروازه حریف کرد. وی مدت کوتاهی پس از این گل در سال 2009 به تیم سیسایدرز پیوست.

کدام بازیکنان وی چنین تجربه‌ای داشتند؟
دیوید بکهام: در فصل 1996ـ1995 دیوید بکهام 34 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و پیش از آن‌که گل به یادماندنی اش را مقابل ویمبلدون به ثمر برساند، هفت گل برای این تیم زده بود. در آگوست 1996 او با گلی که از میانه میدان وارد دروازه ویمبلدون کرد، توانست خودش را به دنیای فوتبال معرفی کند. او در بازی ابتدایی فصل منچستر در سلهارست پارک یک لحظه نیل سولیوان را بیرون از دروازه‌اش دید و گل معروفش را به ثمر رساند تا یونایتد به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند.

ژابی آلونسو: لیورپول در ورزشگاه کنیلوورث بازی می‌کرد و حریفش لوتون ناشناخته بود. کاپیتان جرارد ابتدا قصد داشت به دلیل پاسی که آلونسو در اختیارش قرار نداده بود، وی را سرزنش کند اما زمانی که اطرافش را نگاه کرد و دید توپ از خط دروازه عبور کرده، به سوی آلونسو برگشت تا از او عذرخواهی کند. آلونسو بازگشت به یادماندنی لیورپولی‌ها را در دور سوم جام حذفی مقابل لوتون با شوتی از فاصله 55 متری و وارد کردن توپ به درون دروازه بدون حفاظ حریف کامل کرد تا قرمزها با نتیجه 5ـ3 به برتری برسند.

آلونسو 8 ماه بعد: استیو هارپر دروازه‌بان نیوکاسل به دومین گلری بدل شد که در سال 2006 مقابل شوت‌های آلونسو که از نیمه زمین تیم خودش زده بود، تسلیم شد. او که از دروازه‌اش چند متری فاصله گرفته بود، به دام آلونسو افتاد تا او با شوتی از میانه زمین دروازه حریف را باز کند و به این ترتیب در سپتامبر 2006 لیورپول با دو گل نیوکاسل را شکست دهد.

پل رابینسون: اگرچه او یک بار در جام اتحادیه برای لیدز با ضربه سر گلزنی کرده بود اما تنها گل دوران حرفه‌ای فوتبال دروازه‌بان اسبق تیم ملی انگلیس در لیگ برتر گلی بود که او از فاصله 70 متری برای تاتنهام در پیروزی 3ـ1 مقابل واتفورد در وایت هارت لین در مارس سال 2007 به ثمر رساند. در حالی که تاتنهام در فاصله چهار متری با محوطه جریمه خودش صاحب یک ضربه آزاد شده بود، رابیسنون پشت آن قرار گرفت تا با شوتی فوق‌العاده توپ را از روی مدافعان حریف و در پایان بن فوستر در درون دروازه واتفورد عبور دهد و گوشه دروازه تیم مهمان را به لرزه دربیاورد.

میانور فیگوئروا: دسامبر 2009 ویگان و استوک به مصاف هم رفتند؛ دیداری که گلی عجیب در خود داشت. ویگان در نیمه زمین خود صاحب یک ضربه آزاد شد که فیگوئروا تصمیم گرفت خیلی زود بازی را شروع کند اما پیش از آن خروج توماس سورنسن را از دروازه دید و با یک شوت سریع دروازه حریف را باز کرد تا بازی در ورزشگاه بریتانیا به تساوی 2ـ2 بینجامد. این گل جایزه بهترین گل فصل بی.بی.سی را از آن خود کرد.

آسمیر بگوویچ: او یکی از پنج دروازه‌بانی است که توانسته در لیگ برتر گلزنی کند. بگوویچ این کار را در بازی مقابل ساوتهمپتون انجام داد. دروازه‌بان تیم استوک با گلزنی از فاصله 92 متری نام خود را به عنوان زننده دورترین گل تاریخ جهان در کتاب گینس ثبت کرد. این گل در 13 ثانیه به ثمر رسید.

 

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
فیلم 10 لحظه شوکه کننده تاریخ فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی: خلعتبری گلی به سر پرسپولیس نمی‌زند / فدراسیون فوتبال به دنبال معجزه است



عابدینی: خلعتبری گلی به سر پرسپولیس نمی‌زند / فدراسیون فوتبال به دنبال معجزه است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: برای آوردن خلعتبری چه کارهایی که نکردیم ولی او گلی به سر پرسپولیس نمی‌زند.

امیر عابدینی  اظهار داشت: وقتی می‌خواهیم به کسی نمره بدهیم باید به برنامه های او نگاه کنیم در این رابطه متأسفانه هیچ گاه به برنامه های عباسی وزیر پیشین ورزش دسترسی پیدا نکردیم این وزارتخانه از دو بخش ورزش و جوانان تشکیل شده بود این دو بخش می تواند در درون هم باشد و می تواند دو معنای متفاوت داشته باشد.

 

اگر نابه هنجاری در زندگی قشر جوان باشد به طور حتم ما در مملکت کاری نکردیم و هیچگاه برنامه مدیریتی نداشتیم اگر بحث جوانان پیش می آید بحث عام زندگی جوان است باید برنامه داشته باشیم تا پیش برویم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: به عباسی نه نمره منفی و نه مثبت می شود داد زیرا وی در ورزش کشورمان زحمت کشیده است و در زمان خدمتش دوست داشت چیزی را که بلد بود در ورزش پیاده کند.

وی در مورد حضور فوتبال ایران در جام جهانی گفت: وقتی پس از 20 سال به جام جهانی می رویم این معنا و مفهوم را دارد که در زمان مصطفوی، فتح اله زاده و عابدینی این پیشرفت شروع شده است چون برای این فوتبال زحمت کشیده شد که به اینجا رسید مربیان نیز در گذشته برای کریمی ها، نکونام و مهدوی کیا و امثال دیگر بازیکنان زحمت کشیدند باید در دوره عباسی نیز این روند ادامه داشته باشد تا تیم ملی نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری داشته باشد.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

 

**فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد
مدیرعامل داماش در مورد اولویت فدراسیون در برگزاری مسابقات لیگ ،باشگاههای آسیا و بازی های تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد که در شرایطی که با فیفا و afc هماهنگ است چه طور نمی داند اولویت با باشگاه های آسیا یا رقابت های جام جهانی فوتبال است. نمی دانیم این بحث اولویت با چه چیزی اشتباه گرفته شده است.

وی ادامه داد: نمی توانیم بحث تیم ملی را به دولت اختصاص دهیم چون حمایت ملی در این صعود وجود دارد.فوتبال در گستره ورزش دنیا و کشورمان جایگاه ویژه ای دارد .درخشش فوتبال ملی یک شرف ملی بوجود می آورد که باعث هویت ملی می شود با این وضعیت فدراسیون فوتبال کوتاهی داشته است.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**فدراسیون به اندازه بضاعتش صحبت کند
عابدینی در موردعدم برگزاری اردوی خارجی تیم ملی تأکید کرد: رئیس جمهور پشت مردم و ورزشکاران کشور است . ورزشکاران باید برای موفقیت کشورشان تلاش کنند و به راه خود ادامه دهند ولی فدراسیون فوتبال باید به اندازه بضاعت خود حرف بزند.نبایداین بحث ها را به عدم حمایت دولت ربط بدهیم.

 

هم اکنون در برخی رسانه ها طوری به ملت تلقین می شود که گویی نمی توانیم به یک اردو برویم! چرا این حرفها پیش می آید چون با برنامه حرکت نمی کنیم امکان دارد برنامه را برنامه نویس ها قوی بنویسند ولی اجرای این برنامه توسط مدیر خواهد بود.

 

کی روش در پرتغال می تواند برنامه های خود را پیدا کند اگر بضاعت شما اندازه پرتغال نبود کشوری دیگر را همچون مقدونیه و اسلوانی یا کشورهای اروپای شرقی انتخاب می کردید.

وی ادامه داد:وقتی کی روش را وارد فوتبال می کنیم به این معنا است که بضاعت مدیریت کشورمان خیلی بالا است و مربی بزرگی می تواند آن را هدایت کند ولی در آینده به جایی می رسیم که در کوچکترین برنامه های کی روش به مشکل می خوریم.

 

اگر برنامه های فدراسیون بدین ترتیب پیش برود مجمع بی کار نخواهد نشست و حرف خودش را با درخواست جلسه خواهد زد و مصمم پیش خواهد رفت تا اتفاقات خوبی در فوتبالمان بیافتد .بحث جایگزینی ندارم اصلاح امور و سیستم باید صورت بگیرد تا ساختار تغییر کند. در مجمع بحث شد که اگر تیم به جام جهانی نرفت خود کفاشیان از فدراسیون برود اما تیم ملی به جام جهانی رفت ولی در ادامه به مشکل برخورده ایم باید اصلاح برنامه صورت بگیرد تا وضعیت بهتر شود و نباید هیچگاه نگرانی پیش بیاید.

عضو هئیت رئیسه سازمان لیگ برتر درباره انتخاب اسپانسرهای تیم ملی فوتبال گفت: ما برای انتخاب اسپانسر تیم ملی فوتبال با توجه به معیارها و ارزش های کشورمان با محدودیت مواجه هستیم و نمی توانیم بی گدار به آب بزنیم و هر اسپانسری را به خدمت بگیریم ولی هیچگاه روی یک سازماندهی منظم حرکت نمی کنیم.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**فدراسیون فوتبال به دنبال معجزه است/ می توانستند از شهرداری پول قرض کنند
عابدینی در مورد بی برنامگی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وقتی بچه مان دیپلم می گیرد فکر می کنیم پایان کار است اما اینگونه نیست او باید کنکور امتحان بدهد و به دانشگاه برود؛

 

  این رفتار فدراسیون فوتبال دل خوش کردن است که باری به جهت حرکت می کند اگر فدراسیون فوتبال می دانست به جام جهانی خواهد رفت باید بودجه معینی برای آماده شدن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2014 را از قبل تأمین می کرد، اگر فدراسیون فوتبال بودجه ای برای این اتفاق از دولت قبلی و احمدی نژاد درخواست کرده است حتماً لبیک گفته می شد. اگر در این دوره نیز به روحانی گفته شود حتماً جواب مثبت گرفته می شود اما مطمئن باشید این درخواست داده نشده است.

وی ادامه داد: اگر سفره دلمان را جلوی سرپرست ورزش باز می کردیم وی توسط رئیس جمهوری می توانست از بودجه های دیگر برای فدراسیون فوتبال اعتبار تامین کند و یا می شد از شهرداری تهران به صورت قرض پول دریافت کرد و ان را در اختیار فدراسیون قرار داد. این مورد هیچ مشکل قانونی ندارد ولی این کار را نکردیم و به سفرها خارجی و حضور در جام جهانی دل خوش کردیم و دنبال معجزه بودیم .

مدیرعامل باشگاه داماش در مورد بضاعت فوتبالمان در جام جهانی گفت: بضاعت فوتبال ما طوری است که هر روز و در هر رده بازیکن و مربیان مختلف شکوفا می شوند و حتی در بحثهای مختلف علمی و دانشگاهی می توانیم حرفهای زیادی در دنیا بزنیم.

 

حیف است که فوتبالمان با این جمعیت بالا دستخوش این رفتار شود ولی امیدواریم که در جام جهانی از بضاعت آسیایی ها در جهان دفاع کنیم. ما از سرزمینی به جام جهانی می رویم تا از هویت مان دفاع کنیم و باید با تمام اقتدار کشورمان به آوردگاه برزیل برویم. باید به خاطر هویت ملی با یک مدیریت قوی بتوانیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**درد پرسپولیس با خلعتبری دوا نمی شود/ جباری می تواند به پرسپولیس کمک کند
عابدینی در مورد آمدن خلعتبری به فوتبال ایران با پولهای زیاد تصریح کرد: بازیکنان باید با عقل، روح و جسم در خدمت تیمشان باشند. برای آمدن خلعتبری به پرسپولیس بار تبلیغاتی درست شد در صورتی که صلاح نبود این جو درست شود. به طور مثال انصاری فرد و قاضی که بهترین های ایران بودند سال قبل در پرسپولیس چه اتفاقی برایشان افتاد.

وی ادامه داد: درد پرسپولیس نداشتن هافبک های میانی است که نفراتی هم چون کریمی، نوید کیا و جباری باید فرواردهای خوب و ملی پوش را تغذیه کنند. ابتدا باید از خطوط دفاع، هافبک و سپس مهاجم ،بازیکن جذب کرد مطمئناً خلعتبری نمی تواند در این فصل گلی به سر پرسپولیس بزند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد رد و بدل شدن پول های میلیاردی در لیگ برتر و اینکه گفته می شود وی و فتح اله زاده بنیان گذاران پرداخت این پول های کلان به فوتبالیست ها هستند، گفت: فتح اله زاده بیشترین پول را به مؤمن زاده داد که این پول با ترانسفر چند بازیکن به اروپا صورت گرفت. هدف فتح اله زاده این بود که مؤمن زاده به فوتبال حوزه خلیج فارس نرود چون تیم های باشگاه های عربی 4 برابر فتح اله زاده به مؤمن زاده پرداخت می کردند.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**علی کریمی لیگ امارات را به حضور در سری A ترجیح داد!
وی ادامه داد: قیمت بازیکنان را ،ما بالا نبردیم چون قیمت در فوتبال دنیا روز به روز بالاتر می رفت. حریف ما در این رقابت تیم های عربی بودند آنها با پولشان به رقابت پرداختند و بازیکنان خوب ما را بردند. به طور مثال قصد داشتم کریمی را به ایتالیا ترانسفر کنم سر از امارات در آورد به محض امضای قرارداد اولیه کریمی، از پرسپولیس رفتم.

عابدینی در ادامه گفت: زمانی که مانوسی فر گفت که کریمی را یک تیم ایتالیایی می خواهد آن قدر من باور نداشتم،. دعوت نامه به باشگاه پرسپولیس آمد به ایتالیا و به باشگاه جنوا رفتم. صحبت ها انجام گرفت و قرارداد کریمی 2 میلیون دلار بود این قرارداد هم مثل قرارداد مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و کریمی بود.

وی ادامه داد: قراداد مهدوی کیا کمتر از 3 میلیون تومان، باقری و کریمی 6 میلیون تومان و قرارداد دایی نیز 6میلیون تومان و یک خانه اجاره ای در خیابان نفت بود. اما دایی 600 هزار مارک و باقری یک میلیون مارک و مهدوی کیا میلیون ها مارک به باشگاه پرسپولیس آورند.

عابدینی در ادامه اظهار داشت: علی دایی اسطوره فوتبالمان را از السد قطر برگرداندم که پرونده شکایت قطری ها به فیفا رفت. دایی را النصر دبی و تیم باشگاهی کویتی می خواستند ولی من این مسائل را شکستم. بازیکن ما را 20هزار دلار برای فوتبال امارات می خواستند من به آن بازیکن 8 میلیون دادم تا در ایران بماند. نمونه بارز این انتقالات ماجرای افشین پیروانی بود که بابت بازی در هایدوک اشپیلت کرواسی مبلغ 110 هزار مارک می گرفت اما من 40 میلیون تومان دادم تا در ایران بماند.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**عرب ها زیر سایه جمهوری اسلامی شکل گرفته اند
وی ادامه داد: برای ورود خلعتبری چه می کنیم اماراتی ها خیلی وقت است که از این کارها می کنند ولی ما با آنها رابطه ها اقتصادی داریم. ما باید جور دیگری از حقوق مان دفاع کنیم.عرب ها بی انصاف هستند آنها زیر سایه کشور جمهوری اسلامی شکل گرفته اند و همیشه در حق کشورمان جفا می کنند.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: یک ناجی برای خلعتبری پیدا می شود که آن هم بدهکار است. این آقای خیر هم اکنون به تیم های گهر و ملوان بدهکار است. همین الآن هم بازیکنانی که برایش بازی کرده اند چک های برگشتی در دستشان دارند اما همین افراد به محض اینکه فرصت تبلیغاتی پیدا کنند از این فرصت های تبلیغاتی استفاده بهینه می کنند، این افراد با احساسات و عواطف مردم بازی می کنند

عابدینی گفت: نمیدانم چرا پروین حرف هایی را عنوان کرد که رویانیان را مطرح کند. قطعا می گویم من برای خرید خلعتبری حاضر نیستم باشگاه را متقبل هزینه های هنگفت کنم. هنوز هزینه های بدهکاری هدایتی به گردن ما است. وی چک هایی داده که برگشت خورده و ما از طریق مراجع قانونی پیگیر آن هستیم.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**فدراسیون فوتبال ملوک الطوایفی اداره می شود
وی در ادامه در خصوص کسر یک امتیاز از تیم داماش تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ملوک الطوایفی اداره می شود همین است که کمیته داوران، داوری برای بازی ما انتخاب می کنند که 4 هفته بازی های ما را قضاوت کرده که در 2 بازی محرومیت داشته است.

 در یکی  از بازی هایمان که آناتفاقی که افتاد، فقط یک اعتراض بود نه فحاشی! من می گویم این داور را برای بازی ما گذاشتند که تماشاگران  حساسیت پیدا کنند چون در بازی های اخیر تیم ما ضعیف عمل کرده بود و همین امر باعث شد هوادارن شروع به اعتراض کنند.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان افزود: بعد از اینکه من مدیرعامل این باشگاه شدم،  بی پولی و تأثیر آن روز بازیکنان به اوج رسیده بود اما هم اکنون نیز بچه های ما با همین بی پولی گسترش فولاد را هم می برند و 6 امتیازی می شوند، اما در وسط راه متوجه می شوند که یک امتیاز از تیمشان کم شده است و این موضوع باعث شد شهد پیروزی به کامشان تلخ شود. از طرفی هم کمیته داوران فقط تماشاچیان ملوان را تشویق می کنند.

 

امیر عابدینی ,مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

**حسن زاده طرفدار ملوان است!/چرا وقتی بازیکن با مشت به صورت مدیرعامل کوبید به عنوان مدعی العموم کاری نکردید؟
عابدینی اظهار داشت: کمیته انضباطی دقیقاً حساب شده عمل کرد و این کار آنها برای استان گیلان معنا و مفهوم دارد. حسن زاده متعلق به یک منطقه ای است که آنجا تعصبات خاص خودش را دارد، عیب هم ندارد. من هم ملوان را دوست دارم اما هم اکنون رقیب ما به حساب می آید. اما هواداران ملوانی همین هفته علیه مدیرعامل باشگاهشان شعار می دادند، آیا فقط داور مستحق حمایت است یا به محضرش بر می خورد؟

وی گفت: سؤال من از آقای حسن زاده این بود وقتی یک بازیکن مشتی زیر چانه یک مدیر زده است. این بی انضباطی نبود؟ بی حرمتی به جامعه فوتبال نبود؟ چرا به عنوان یک جایگاهی در فدراسیون وارد عمل نشدید؟ چرا منتظر شکایت شدید تا این موضوع را بعدا بررسی کنید؟  پس شما این اختیارات را ندارید.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من از این فدراسیون فوتبال هیچ کاری ساخته نیست زیرا این فدراسیون ملوک الطوایفی اداره می شود و خیری به نفع ما ندارد. من باید در مورد حقوق مان حرف بزنم.

آقایان هم حقوقمان را ندهند.  امسال هم کمر همت بسته اند تا یکی از تیم های سقوط کرده داماش باشد.  از آدم هایی که در فدراسیون فوتبال کنگر خورده اند و لنگر انداخته اند، هیچ کاری ساخته نیست.  کفاشیان آدمی نیست که این بضاعت مدیریت را داشته باشد و آدم ها را جا به جا کند./باشگاه خبرنگاران