ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گله تیموریان از بدقولی باشگاه استقلال


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال به خیلی از تعهداتش در قبال من عمل نکرده و بعدا در مورد شایعه جدایی‌ام پاسخ سؤالتان را می‌دهم.

خبرگزاری فارس: آندرانیک تیموریان تنها بازیکنی بود که بعد از بازی امروز استقلال مقابل پارسه مصاحبه کرد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم یک مرحله دیگر از جام حذفی را پشت سر بگذاریم و باید بگویم بازی سنگینی را انجام دادیم. امروز نسبت به روزهای گذشته ریلکس‌تر بودیم و خدا را شکر می‌کنم بعد از گل زودهنگامی که دریافت کردیم به بازی برگشتیم و توانستیم حریفمان را از گردونه رقابت خارج کنیم.

وی در خصوص تیم فوتبال پارسه گفت: آنها فوتبال خوبی را بازی کردند و طبیعتا مقابل این تیم‌ها کسی انتظار بازی خاصی ندارد و دوست دارند از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند.

خبرنگاری پرسید استقلال با کرار و بدون کرار چه تفاوتی با هم دارند که تیموریان گفت: این را باید از آقای قلعه‌نویی بپرسید و من نباید در موردش نظر بدهم اما فقط کرار برای استقلال بازی نمی‌کند چون ما یک تیم هستیم و جاسم هم یکی از آنها است. او امروز هم دو گل قشنگ زد و کمک کرد و امیدوارم که با ادامه این روند به هدفی که داریم برسیم.

تیموریان در پاسخ به سؤالی مبنی بر شایعه جدایی‌اش در نیم فصل از استقلال گفت: اجازه بدهید فعلا جواب شما را ندهم و پاسخ این سؤال را به بعدا موکول کنم.

یکی از خبرنگاران گفت آقای نظری مدعی شده‌اند به موارد کمی از تعهداتشان در قبال شما عمل نکردند که تیموریان پاسخ داد: فقط این را بگویم به خیلی از تعهداتشان عمل نکرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی تیموریان بعد بازی مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان باز هم به باشگاه استقلال رفت


هافبک ملی‌پوش استقلال برای انجام آخرین مذاکرات راهی این باشگاه شد.

ورزش سه: هافبک ملی‌پوش استقلال برای انجام آخرین مذاکرات راهی این باشگاه شد.

آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال که طی دو روز گذشته مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داده بود صبح امروز دوباره به محل این باشگاه رفت.

قرار است امروز تکلیف تیموریان و استقلال مشخص شود.