ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلزنی جباری مانع شکست الاهلی نشد


در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، الاهلی مقابل السیلیه شکست خورد.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر امشب تیم الاهلی به مصاف السیلیه رفت و در پایان این دیدار 2 بر یک از حریف خود شکست خورد.

در این دیدار مجتبی جباری و سیدجلال حسینی دو بازیکن ایرانی الاهلی در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفتند، ضمن اینکه جباری در دقیقه 23 تک گل الاهلی را به ثمر رساند که این گل نیز مانع شکست الاهلی نشد.

الاهلی با این شکست بهترین فرصت برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی جباری برای الاهلی (السد 3-3 الاهلی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین الاهلی در حضور جباری



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکست سنگین الاهلی در حضور جباری

الاهلی در هفته‌ چهارم لیگ قطر در حالی که جباری را 20 دقیقه‌ در ترکیب داشت، با نتیجه‌ سنگین چهار بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا، هفته‌ چهارم لیگ ستارگان قطر با انجام سه بازی به پایان رسید که در حساس‌ترین دیدار الاهلی با نتیجه‌ تحقیر آمیز چهار بر یک مغلوب العربی شد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد، ابتدا والد حمزه ، الاهلی را در دقیقه‌ 30 پیش انداخت، اما در ادامه این بازیکنان العربی بودند که با چهار گل تامر جمال (43) ، محمد رزاق (44) و واندرلی( 95 و 97) به پیروزی رسیدند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

در این دیدار مجتبی جباری ، بازیکن تازه وارد الاهلی برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت. جباری در نیمه دوم در دقیقه‌ 70 به جای دیوکو به بازی رفت، اما نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش شود.

الاهلی با این شکست دو امتیازی باقی مانده و به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در دیگر دیدار حساس الوکره موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ سه بر یک معیذر را شکست دهد تا با 10 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده هم جدال دو تیم الخور و لخویا برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. /ایسنا