ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلر سابق فلومیننزه در استقلال +عکس


رافائل آلبرتو سیلوا دروازه‌بان‌ برزیلی که شب گذشته برای حضور در باشگاه استقلال به ایران آمده فردا پس از تست پزشکی با باشگاه استقلال قرارداد می‌ بندد.

آی اسپورت: او پس از عقد قرارداد با استقلال، تمرینات خود را آغاز می‌ کند

رافائل آلبرتو سیلوا دروازه‌بان‌ برزیلی که شب گذشته برای حضور در باشگاه استقلال به ایران آمده فردا پس از تست پزشکی با باشگاه استقلال قرارداد می‌ بندد.

این دروازه‌بان‌ که سابقه قهرمانی در لیگ برزیل را با تیم فلومیننزه دارد در ویکی‌پدیا هم به عنوان بازیکن استقلال معرفی شده است. او 4 سال در این باشگاه بزرگ حضور داشته و قبل از آن هم عضو واسکودوگامای برزیل بوده است. استقلالی ها به این گلر 192 سانتیمتری 30 ساله به شدت امیدوارند.

 او پس از عقد قرارداد با استقلال، تمرینات خود را آغاز می‌ کند. جالب است بدانید رنو سیموئز مربی سابق تیم امید ایران او را به تیم فلومیننزه برده بود.

 با توجه به اختلاف 7و نیم ساعت ایران و برزیل به نظر می‌ رسد آبی ها در روزهای اول به او فشار چندانی وارد نکنند.

گلر سابق فلومیننزه فردا با استقلال می بندد


ویدیو مرتبط :
هایلایت بازیها گلر جدید برزیلی استقلال(رافائل داسیلوا )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماز خواندن گلر استقلال در حرم امام رضا علیه السلام / عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

 

اخبار ورزشی - نماز خواندن گلر استقلال در حرم امام رضا علیه السلام / عکس

دروازه بان تیم فوتبال استقلال که همراه با تیم استقلال برای بازی روز چهارشنبه با پدیده به مشهد سفر کرده است، تصویر زیر را برای هوادارانش منتشر کرد.

محسن فروزان عکسی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که وی را در حال نماز خواندن در حرم امام رضا علیه السلام نشان می دهد.


وی دعاهای خود را اینگونه بیان کرده است: «یا ضامن آهو! ازت می خوام که پشت و پناه تیممون و هواداران عزیزمون باشی. و ازت می خوام که تو قهرمانی هر دو جام کمکمون کنی.»

اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

 اخبار ورزشی - جام نیوز