ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه پسر تختی از برخی رسانه ها



اخبار,اخبار ورزشی ,پهلوان تختی

 

اخبار ورزشی - گلایه پسر تختی از برخی رسانه ها

پسر جهان پهلوان تختی از انتشار مطالب ناصحیح درباره مادرش در فضای مجازی و نشریات مکتوب، ابراز ناراحتی کرد.

بابک تختی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، درباره فوت مادرش و شایعاتی که درباره حضور مادرش در خانه سالمندان وجود داشته است، اظهار کرد: مادر من روز گذشته (سه‌شنبه) در سن 68 سالگی فوت کرد که البته هنوز 68 سالش هم نشده بود. او در خانه خودش زندگی می‌کرد و پیش از این که اوضاع بیماری‌اش رو به وخامت برود روی پای خود بود و تمام کارهایش را به تنهایی انجام می‌داد، اما پس از وخامت بیماری‌اش به بیمارستان "ایرانمهر" منتقل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که مادرم فوت کرده نمی‌دانم باید غصه رفتن او را بخورم و یا مطالب و تصاویر ناصحیحی که در فضای مجازی و نشریات مکتوب پخش شده است. من عکس‌هایی را از روزهای آخر زندگی مادرم و زمانی که او در بیمارستان بوده در اینترنت دیدم که نمی‌دانم توسط چه کسی گرفته شده است. گرفتن و منتشر کردن این عکس‌ها کار بسیار غیر مسئولانه‌ای بوده است. در حال حاضر به هر سایتی که وارد می شوم متاسفانه این عکس‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم که چطور می‌توانم جلوی آن را بگیرم.

تختی با اشاره به کوتاه بودن دوران زندگی مادر و پدرش ، تصریح کرد: پدر و مادر من (غلامرضا تختی - فاطمه (شهلا) توکلی ) سال 1345 با یکدیگر ازدواج کردند، اما با توجه به این که پدرم دی ماه 1346 فوت کرد عمر زندگی این دو خیلی کوتاه بود. می‌خواهم بیشتر راجع به زندگی‌ آنها صحبت کنم اما در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

پسر جهان پهلوان تختی درباره ماندگاری نام پدرش در یاد مردم نیز گفت: پدرم قهرمان ملی ایران بود و این که نام او هنوز در یادها باقی مانده به دلیل لطف مردم است و فکر می‌کنم که او نیز همیشه به یاد مردم بوده و هر کاری که انجام می داده برای مردم بوده است. البته در حال حاضر این روزها به مادرم تعلق دارد و در آینده درباره پدرم بیشتر صحبت خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم مشترکی توسط خانواده های توکلی، تختی و همچنین فدراسیون کشتی روز شنبه 31 خردادماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.
اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آموزش رقص دختر و پسر در رسانه ی ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلایه‌های شدید ظریف از رسانه‌های اصولگرا+عکس



 اخبار سیاسی - گلایه‌های شدید ظریف از رسانه‌های اصولگرا+عکس

مذاکرات ژنو و توافقات حاصل از آن انعکاس متفاوتی در رسانه‌های اصلاح طلب و محافظه کار داشته است.

اخبار,اخبار سیاسی,انتقادظریف از رسانه‌های اصولگرا

 

 یکی از خبرنگاران حوزه سیاست خارجی که در مذاکرات اخیر ژنو نیز به همراه تیم مذاکره کننده کشورمان به ژنو سفر کرده بود، در صفحه فیس بوک خود درباره آخرین تماس تلفنی خود با دکتر ظریف و گلایه های وی از نوع انتشار اخبار در خبرگزاری های محافظه کار، سخن گفت.

به گزارش قانون آنلاین، معصومه پورصادقی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «امروز صبح زنگ زدم به ظریف، بعدا از کلی احوالپرسی و اینا گفت تو رو خدا ول کن، به اون دوستات بگو انقدر دامن به موضوعات نزنن، آمریکا غلط کرد مواضع دوگانه بگیره، اسرائیل مگه دیوانه است بیاد تو مذاکرات، آخه اینارو از کجا در میارن، نه تو به من بگو؟!!!!! منم گفتم من نمی دونم دکتر به خدا


گفت: آره این همه کار کردیم آخرش اینطوریه. آنقدر عصبانی و دل پری داشت که نمی دونستم چی بگم، فقط گفتم ان شاالله درست میشه».


شایان ذکر است که این خبرنگار حوزه سیاست خارجی که با باشگاه خبرنگاران و تسنیم، همکاری می کند در پاسخ به مخاطبان صفحه خود در مورد انتشار کامل مکالمات خود با دکتر ظریف ضمن ابراز تاسف درباه نحوه پوشش خبری این خبرگزاری ها و انتشار برخی اخبار کذب، گفته است:« اونارو بزارم که دیگه هیچی، خون به پا میشه».


کاربر دیگری نیز از وی خواسته است که پیام حمایت اکثریت مردم را از فعالیت های او به وی برساند: «خانم پورصادقی تو رو خدا اگه راه تماس دارین سلام ما رو به ظریف برسونید و از جانب ما بهشون بگید خیالش راحت باشه ملت به خوبی میفهمند که کی چیکارس و این جماعت سلفی تکفیری آخرین دست و پاهاشون رو دارن میزنن!»

اخبار سیاسی - قانون آنلاین