ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه همسر مرحوم بیت‌الله عباسپور


همسر قهرمان فقید پرورش اندام ایران می‌گوید در زمان بیماری همسرش برخی از مسوولان و دستگاه‌ها همکاری لازم و مناسبی را برای طی کردن مراحل درمان زنده‌یاد بیت الله عباسپور نداشتند.

خبرگزاری ایسنا: عباسپور، همسر زنده‌یاد بیت‌الله عباسپور با ابراز دلخوری از چگونگی مطرح شدن صحبت‌هایش در زمینه کمک نشدن به قهرمان پرورش اندام ایران، اظهارکرد: متاسفانه منظور من در این‌باره به شکلی نادرست مطرح شد. تمام مبالغی که برای کمک به بیت‌الله عباسپور در داخل کشور جمع‌آوری شده بود به دست ما رسید و برای کمک‌های خارجی نیز یک نفر معتمد برای دریافت این کمک‌ها راهی خارج کشور می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آنکه دستیار ویژه رییس‌جمهور به ملاقات همسرم آمد قول داد تا تمام هزینه‌های درمانی او از سوی دولت پرداخت شود، اما متاسفانه در این میان دو هفته طول کشید تا دستور دستیار ویژه رییس‌جمهور پیگیری شود و بیشتر دلخوری من در این زمینه است.

همسر زنده‌یاد عباسپور با بیان اینکه بیمارستان برای عمل جراحی همسرش شرط پرداخت هزینه‌ها را گذاشته بود، اظهارکرد: حتی برای آخرین عمل او نیز بیمارستان شرط کرده بود که تا پول را واریز نکنید عمل جراحی انجام نمی‌پذیرد و برای همین مشکلاتی بوجود آمد.

او هم‌چنین با ابراز گلایه از برخی از مسوولین و دستگاه‌ها در زمینه عدم حمایت از همسر فقیدش، گفت: از برخی از دستگاه‌ها برای کم‌توجهی به بیت‌الله عباسپور گله‌مند هستم، بخصوص وزارت بهداشت. ما مدت‌ها به دنبال این بودیم که یک تیم پزشکی را با همکاری وزارت بهداشت برای پیگیری درمان همسرم به بیمارستان آتیه بیاوریم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با همکاری برخی از دوستان توانستیم یک تیم پزشکی را برای پیگیری درمان به بیمارستان بیاوریم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم و ورزشکارانی که در این مدت حمایت‌های بسیاری را از همسرم کردند تشکر می‌کنم و می‌خواهم از طریق این رسانه به آنها بگویم که من خاک پای همه آنها هستم. مردم همیشه به ما لطف دارند و بخاطر حمایت‌هایی که از ما داشتند و دارند از آنها متشکرم.


ویدیو مرتبط :
گلایه خانواده بیت الله عباسپور از بی توجهی مسئولین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلایه های شدید همسر مرحوم بیت الله عباسپور



اخبار,اخبار ورزشی,همسر بیت‌الله عباسپور

همسر قهرمان فقید پرورش اندام ایران می‌گوید در زمان بیماری همسرش برخی از مسئولان و دستگاه‌ها همکاری لازم و مناسبی را برای طی کردن مراحل درمان زنده‌یاد عباسپور نداشتند.

همسر زنده‌یاد بیت‌الله عباسپور با ابراز دلخوری از چگونگی مطرح شدن صحبت‌هایش در زمینه کمک نشدن به قهرمان پرورش اندام ایران، اظهار داشت: «متاسفانه منظور من در این‌باره به شکلی نادرست مطرح شد.

 

تمام مبالغی که برای کمک به بیت‌الله عباسپور در داخل کشور جمع‌آوری شده بود به دست ما رسید و برای کمک‌های خارجی نیز یک نفر معتمد برای دریافت این کمک‌ها راهی خارج کشور می‌شود.»

وی ادامه داد: «پس از آنکه دستیار ویژه رییس‌جمهور به ملاقات همسرم آمد قول داد تا تمام هزینه‌های درمانی او از سوی دولت پرداخت شود، اما متاسفانه در این میان دو هفته طول کشید تا دستور دستیار ویژه رییس‌جمهور پیگیری شود و بیشتر دلخوری من در این زمینه است.»

همسر زنده‌یاد عباسپور با بیان اینکه بیمارستان برای عمل جراحی همسرش شرط پرداخت هزینه‌ها را گذاشته بود، عنوان کرد: «حتی برای آخرین عمل او نیز بیمارستان شرط کرده بود که تا پول را واریز نکنید عمل جراحی انجام نمی‌پذیرد و برای همین مشکلاتی بوجود آمد.»

او هم‌چنین با ابراز گلایه از برخی از مسئولین و دستگاه‌ها در زمینه عدم حمایت از همسر فقیدش، گفت: «از برخی از دستگاه‌ها برای کم‌توجهی به بیت‌الله عباسپور گله‌مند هستم، به خصوص وزارت بهداشت.

 

ما مدت‌ها به دنبال این بودیم که یک تیم پزشکی را با همکاری وزارت بهداشت برای پیگیری درمان همسرم به بیمارستان آتیه بیاوریم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با همکاری برخی از دوستان توانستیم یک تیم پزشکی را برای پیگیری درمان به بیمارستان بیاوریم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «از تمام مردم و ورزشکارانی که در این مدت حمایت‌های بسیاری را از همسرم کردند تشکر می‌کنم و می‌خواهم از طریق این رسانه به آنها بگویم که من خاک پای همه آنها هستم. مردم همیشه به ما لطف دارند و بخاطر حمایت‌هایی که از ما داشتند و دارند از آنها متشکرم.»

اخبار ورزشی - ایسنا