ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه مهاجم پرسپولیس از پاس ندادن بازیکنان دیگر به وی!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,بنگستون

برانکو در جلسه با سرخپوشان مطرح کرد؛
گلایه مهاجم پرسپولیس از پاس ندادن بازیکنان دیگر به وی!

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که سایر سرخپوشان به وی کم محلی می کنند و پاس نمی دهند.

به گزارش جام نیـوز، دیروز اعتصاب پرسپولیسی‌ها و تمرین نکردنشان مهم‌ترین خبر مربوط به این تیم بود و حاشیه‌های زیادی به وجود آورد اما غیر از این داستان، اتفاق جالب دیگری در ورزشگاه درفشی فر رخ داد که زیر سایه اعتصاب گم شد.

 قبل از بحث اعتصاب برانکو ایوانکوویچ بازیکنانش را در رختکن جمع کرد و برای آنها حرف زد. او به بازیکنان گفت جری بنگستون از این عصبانی است و گفته بقیه نفرات به او کم محلی می‌کنند و پاس نمی‌دهند که بازیکنان تلویحا این مسائل را رد کردند!
 
پیش از این و بعد از گلزنی‌های بنگستون هم مسائلی در خصوص بی محلی بازیکنان پرسپولیس به مهاجم هندوراسی هم تیمی شان شنیده می‌شد که به نظر می‌رسد حقیقت داشته باشد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
۱۵ پاس بازیکنان پرسپولیس و خلق موقعیت خطرناک مقابل صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با شکست سایپا ششم شد/گل‌محمدی:پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به هم صحت ندارد



هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس با شکست سایپا ششم شد/جادوی یک نیمه‌ای یحیی مقابل تقوی

تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر با برتری مقابل سایپا موقتا به رده ششم بازگشت.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، اولین دیدار از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 17:20عصر امروز با دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در ابتدای بازی میثم نقی‌زاده در دقیقه 7 با شوت از راه دور توانست پرسپولیس را پیش بیندازد و در ادامه نیز غلامرضا رضایی در دقیقه 12 با ضربه سر گل دوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه 45+1 داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد و ضربه پنالتی را رضا حقیقی وارد دروازه رحمان احمدی کرد تا نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

در نیمه اول توپ‌و میدان بیشتر در اختیار پرسپولیس بود و سایپا هم حملات نصف‌و نیمه‌ای روی دروازه پرسپولیس داشت.

در نیمه دوم سایپا بازی را هجومی‌تر از پرسپولیس آغاز کرد و توانست با شوت از راه دور روزبه شاه‌علی‌دوست در دقیقه51 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما سرخ پوشان در دقیقه 90+3 توسط محمد نوری به گل چهارم رسیدند تا بازی با نتیجه 4بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار تیم سایپا بود و این تیم حملات زیادی را روی دروزاه پرسپولیس تدارک دید و پرسپولیس هم که درنیمه اول توانسته بود به 3 گل دست یابد در نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت. 

سعید مظفری‌زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به مارکو پروویچ و رضا حقیقی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

*بازیکنان پرسپولیس:

نیلسون، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، ولادتکو(66-محمد نوری)، رضا حقیقی، مارکو پروویچ(74- کریم انصاری فر)، میثم نقی‌زاده، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی(81- محمد قاضی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

*بازیکنان سایپا:

رحمان احمدی، کاظم برجلو، روزبه شاه‌علی‌دوست، حامد شیری، جونیور توره‌تا، سجاد شهباززاده، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، شعیب امیری(48- بابک لطیفی)، میلاد غریبی(25-زینالی، 84- محسن ارزانی)، سعید دقیقی

سرمربی:مجتبی تقوی 

برنامه ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 11 اسفند

ذوب آهن - داماش گیلان، ذوب آهن - فولادشهر - ساعت 16:00

ملوان بندر انزلی - مس کرمان، تختی - انزلی - ساعت 16:00

نفت آبادان - فولاد خوزستان، تختی - آبادان - ساعت 16:00

فجر شهید سپاسی - آلومینیوم هرمزگان، حافظیه - شیراز - ساعت 15:30

پیکان تهران - راه آهن، پیکان شهر - تهران - ساعت 15:30

دوشنبه 14اسفند

تراکتورسازی تبریز - نفت تهران، یادگار امام(ره) - قم - ساعت 16:00

گهر دورود - سپاهان تختی - دورود - ساعت 15:30

صبا قم - استقلال، یادگار امام(ره) - قم - ساعت17:25

پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به هم صحت ندارد/بودن من تاثیری در این پیروزی نداشت

گل‌محمدی: به لطف کمیته انضباطی بخشیده شدم/حضور 20 دقیقه‌ای کریمی هم خوب است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بخشش از مسئولان پرسپولیس خواستم نامه‌نگاری کنند و من به لطف کمیته انضباطی بخشیده شدم.

به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر 1 مقابل سایپا گفت: یک نیمه بسیار طوفانی را مقابل سایپا پشت سر گذاشتیم و بازی را بسیار خوب آغاز کردیم در تمامی دقایق نیمه اول مسلط بر حریف بودیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم سایپا با توجه به اینکه عقب بود طبیعی بود که فشار می‌آورد و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بعد از آن باز هم کنترل بازی را به دست گرفته و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. با تمام وجود به بازیکنانم تبریک می‌گویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس، در مورد اینکه پس از اخراج مقابل آلومینیوم هرمزگان به طور طبیعی باید گفت یک جلسه محروم می‌شد اما چه اتفاقی می‌افتد که می‌تواند در این بازی روی نیمکت قرار بگیرد اظهار داشت: فکر نمی‌کنم در همه جای دنیا این طور باشد که مربی این چنین اخراج شود. درست بعد از پایان مسابقه از مسئولان باشگاه درخواست کردم نامه‌ای برای فرجام‌خواهی بدهد تا محرومیت من بخشیده شود این نامه بعد از بازی ارسال شد و با لطف کمیته انضباطی بخشیده شدم. من نه حرف بی‌ادبانه به داور زده بودم و نه اعتراضی کرده بودم که اخراج شدم. مطمئن باشید اگر مشکلی وجود داشت بخشیده نمی‌شدم.

سرمربی پرسپولیس گفت: با این برد ما روحیه خوبی برای دیدار با ذوب آهن به دست آوردیم، در هر صورت ما در یک جبهه دیگر و در جام حذفی باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برویم. مسابقه بسیار سختی است نتیجه خوب مقابل سایپا روحیه ما را برای آن مسابقه زیاد کرد. در دیدار رفت عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در جام حذفی نیز بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم. ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تیم بسیار بهتری شده هر چند که نتایج خوبی نگرفته است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فر و محمد قاضی به یکدیگر پاس نمی‌دهند گفت: مطمئن باشید در تیم ما چنین اتفاقاتی نمی‌افتد و اگر چنین مشکلاتی وجود داشته باشد یک تیم نمی‌تواند موفق باشد. ما تیم یک دلی هستیم و رفاقت در پرسپولیس حرف اول را می‌زند. اگر غیر از این بود چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. در تیم‌هایی که رفاقت وجود ندارد پیروزی‌ها مقطعی است. بازیکنان ما در تیم دوست یکدیگر هستند. می‌بینیم که بازیکنانی که در نیم‌فصل اول بازی نکردند و الان نیمکت‌نشین هستند خیلی راحت این موضوع را پذیرفته‌اند که برای ما خیلی ارزشمند است.

گل‌محمدی در مورد تاثیر حضورش در دیدار مقابل سایپا که با بخشش کمیته انضباطی همراه شد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم حضور من تاثیری در این نتیجه داشته باشد، در بازی‌های قبلی هم که من نبودم تیم‌هایم به پیروزی رسیدند. زمانی که سرمربی صبا بودم در بازی با پرسپولیس که به پیروزی رسیدیم محروم بودم و در دیدار مقابل گهر با همین پرسپولیس هم به پیروزی رسیدیم. محرومیت بنده هیچ تاثیری در این نتیجه نداشت.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا علی کریمی به دیدار با ذوب آهن می‌رسد، اظهار داشت: باید از پزشکان این مسئله را بپرسیم اما به نظر می‌رسد او شرایط خوبی ندارد. امیدوارم کریمی بتواند برای ما به میدان برود و حتی اگر از او بتوانیم نیم ساعت و یا 20 دقیقه استفاده کنیم خیلی خوب است./فارس