ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه سرمربی اینتر پس از تساوی تیمش


سرمربی تیم اینتر در بازی تیمش مقابل آتالانتا از مهاجمان تیم آبی و مشکی‌پوش توقع بیشتری داشت.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی، سرمربی تیم اینترمیلان پس از تساوی یک بر یک  تیمش در خانه آتالانتا در شهر برگامو در اولین بازی هفته بیستم سری A اعلام کرد از مهاجمان تیم توقع بیشتری داشت.

 او در این باره گفت: هندانوویچ با 2، 3 مهار عالی، شایستگی خود را نشان داد و عملکرد تحسین‌آمیزی داشت.خوشحال نیستم چون باید پیروز می‌شدیم و می‌توانستیم این کار را انجام دهیم.در یک مسابقه دشوار، گل اول را به حریف هدیه دادیم.پس از گل تساوی اندکی بی‌تعادل شدیم و به رقیب اجازه خودنمایی دادیم.

 او درباره زوج یووتیچ و ایکاردی در خط حمله گفت: نمی‌خواهم درباره عملکرد فنی یک بازیکن حرف بزنم.ما در خط حمله از دو بازیکن بااستعداد و دارای توانایی‌های فراوان سود می‌بریم اما باید بیشتر گل بزنیم. تیم من کیفیت لازم برای ماندن در بالای جدول را دارد.بعد از گل به خودی، خیلی خوب جنگیدیم و بازگشتیم اما وقتی دنبال دستاوردهای بیشتر رفتیم، اشتباه داشتیم و اوضاع خوب پیش نرفت. باید در زمینه انجام کم‌ترین اشتباه ممکن، رشد بیشتری داشته باشیم.

مانچو با این جملات ثابت کرد بابت کسب تنها یک پیروزی در 4 بازی اخیر از سوی تیمش نگران نیست: 14 هفته در صدر بودیم و این نشاندهنده استحقاق بالای تیم است.مقابل ساسولو و لاتزیو، راحت امتیاز از دست دادیم. باید خونسردی خودمان را حفظ کنیم  چون هنوز شانس بازگشت به صدر جدول را داریم.هدف مشخصی پیش‌روی ماست. اگر به راحتی فرصت از دست ندهیم تا مدت‌ها درجمع 4 تیم برتر ایتالیا می‌مانیم. فعلا با حداقل گل به پیروزی می‌رسیم. از مهاجمان توقع بیشتری دارم و  آن‌ها باید بیشتر گل بزنند.از کسب هشتمین یا نهمین پیروزی یک بر صفر استقبال می‌کردم؛ هرچند به دست آوردن نتیجه کار آسانی نبود.


ویدیو مرتبط :
غش کردن سرمربی آرژانتین بعد از شوت مهاجم تیمش!....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر راه آهن



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر راه آهن گفت: داور این بازی یک ضربه پنالتی برای ما نگرفت. ضمن اینکه اعتقاد دارم گلی که ما به ثمر رساندیم سالم بود اما داور اعلام آفساید کرد.

 پرویز مظلومی پس از دیدار تیمش با راه آهن که به تساوی ۳ بر ۳ انجامید در نشست خبری این دیدار به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا باید ضایعه اخیر منا را به خانواده بازماندگان حجاج تسلیت بگویم. همچنین هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم به ملت ایران.

وی در مورد ارزیابی اش از بازی گفت: وقتی شش گل در بازی رد و بدل شود و موقعیت های زیادی هم روی دروازه ها ایجاد شود نشان می دهد که بازی زیبایی را شاهد بودیم. هر چند که ما باید از ۱۰ نفره بودن حریف استفاده می کردیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا بتوانند از برتری نفری استفاده کنند و به پیروزی برسند اما بازی تدافعی حریف این اجازه را نداد که به برتری برسیم. با این حال فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم.

مظلومی ادامه داد: ما یک گل هم برای برتری زدیم اما داور آن را نپذیرفت که تصور می کنم گل ما درست بود. با این حال از بازیکنانم راضی هستم هر چند که نتیجه بازی برایم راضی کننده نبود. بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و بازی ۲ بر صفر باخته را مساوی کردند اما حق ما پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نمی خواهد در مورد داوری اظهار نظر کند گفت: اعتقاد دارم که داور در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را برای ما نگرفت و گلی هم که زدیم سالم بود و داور آفساید گرفت. با این حال همانطور که مربیان اشتباه می کنند داور هم اشتباه می کند.

 

اخبار ورزشی - مهر