ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه برادر اولادی از مسئولان فوتبال


برادر مرحوم اولادی از مسئولان فوتبال کشور ناراحت است.

خبرآنلاین: برادر مرحوم اولادی از مسئولان فوتبال کشور ناراحت است.

بابک اولادی،برادر مهرداد اولادی در  مراسم  تشییع جنازه برادرش با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت:«مهرداد ما این همه برای فوتبال زحمت کشید.واقعا مسئولان یک زحمتی به خودشان ندادند تا در مراسم تشییع جنازه او شرکت کنند.آنها حتی بازی ملوان را هم لغو نکردند تا همبازی های مهرداد هم بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.»


ویدیو مرتبط :
گلایه پرویز مظلومی از مسئولان تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده در مصاحبه با تلویزیون عراق: برخی مسئولان فدراسیون باعث دوری من از فوتبال شده اند / حضورم در سینما برای کسب درآمد نبوده



 

عابدزاده در مصاحبه با تلویزیون عراق: برخی مسئولان فدراسیون باعث دوری من از فوتبال شده اند / حضورم در سینما برای کسب درآمد نبوده

 

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: «حضورم در فیلم سینمایی برای کسب درآمد نیست بلکه تمام مخارج آن بر عهده من است.»

به گزارش جام نیوز به نقل از انتخاب، احمدرضا عابدزاده سنگربان مطرح قاره پهناور آسیا که پس از آن بیماری ناگهانی‌اش وارد مرحله جدیدی از زندگی‌اش شد، هنوز هم از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است و حرف‌ها و مصاحبه‌هایش برای مردم مخصوصا اهالی فوتبال جذابیت بالایی دارد.

در این خصوص شبکه تلویزیونی الاتجاح عراق یک مصاحبه مفصل با این چهره محبوب انجام داده است و این مصاحبه دیروز از تلویزیون عراق پخش شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

عابدزاده در این مصاحبه حتی به جزئیات زندگی‌اش اشاره می‌کند و از موفقیت دخترش پگاه در ورزش تکواندو می‌گوید. عابدزاده تاکید می‌کند دخترم در کشور ایتالیا به ورزش تکواندو می‌پردازد و تلاش می‌کند تا به مدارج عالی این ورزش دست یابد.

وی در پاسخ به سوالات یک خبرنگار خانم از علاقه و فعالیت همسرش در آرایشگری گفت و تاکید کرد، همسرم یک آرایشگر حرفه‌ای و تمام عیار است.

سنگربان تاریخی تیم‌ملی کشورمان در ادامه به سفر زیارتی‌اش به کربلای معلی و نجف اشاره کرد و گفت وقتی به زیارت مرقد امام حسین(ع) و امام علی(ع) و سایر ائمه اطهار رفتم عکسی به یادگار گرفتم که گویا دست امام علی(ع) بالای سر من است و من این عکس را در منزلم قاب کرده‌ام و همیشه برایم آرامش خاصی می‌دهد. هر وقت که بیرون می‌روم اول این عکس را نگاه می‌کنم و می‌بوسم، سپس از منزل خارج می‌شوم.

عابدزاده در خصوص حضورش در یک فیلم سینمایی تاکید می‌کند: «برخی فکر می‌کنند من از حضورم در فیلم سینمایی کسب درآمد می‌‌کنم اما این طور نیست بلکه تمام هزینه این فیلم را من دادم و مخارج آن برعهده من بود.»

عابدزاده با اشاره به چندین سال فعالیت ورزشی‌اش می‌گوید: «متاسفانه برخی مسئولان فدراسیون‌ها با عملکردشان باعث شدند من از فوتبال دور شوم.»