ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گفت وگوی ویژه فردوسی پور در منزل دایی


۱۴ بهمن سالروز تولد علی دایی است و عادل فردوسی پور به خانه علی دایی رفته تا از او یک مصاحبه دیدنی برای برنامه فرداشب ضبط کند.

تابناک: ۱۴ بهمن سالروز تولد علی دایی است و عادل فردوسی پور به خانه علی دایی رفته تا از او یک مصاحبه دیدنی برای برنامه فرداشب ضبط کند.

علی دایی عصر روز شنبه مقابل عادل فردوسی پور نشست تا گفت و گوی ویژه ای بین این دو شکل بگیرد. گفت و گویی جالب و دیدنی که قرار است دوشنبه شب از برنامه نود پخش شود.

دوشنبه شب این هفته می توانید گفت وگوی ویژه فردوسی پور با علی دایی را در برنامه نود ببینید و دیگر کسی نمی تواند مثل مورد دکتر محمدجواد ظریف، این مصاحبه را از روی آنتن حذف کند.بهانه این گفت و گو، ورود علی دایی به 47 سالگی است. بهترین گلزن بازی های ملی فوتبال دنیا، چهارشنبه این هفته چهل و ششمین سال عمرش را تمام می کند و وارد چهل وهفت سالگی می شود.

دیدن این گفت و گو را از دست ندهید که سایت برنامه مدعی شده «حسابی داغ» از کار درآمده است!

گفت وگوی ویژه فردوسی پور در منزل دایی


ویدیو مرتبط :
گفت وگوی فردوسی پور با مرتضی احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی حضور دایی و فردوسی پور در منزل امیر قلعه نویی


عادل فردوسی پور و علی دایی از میهمانان سرشناس مراسم شام غریبان مادر سرمربی استقلال بودند.

جام: عادل فردوسی پور و علی دایی از میهمانان سرشناس مراسم شام غریبان مادر سرمربی استقلال بودند.

پنجشنبه شب هم مثل چند شب اخیر، منزل امیر قلعه نویی میزبان افرادی بود که برای عرض تسلیت به خانه اش رفتند.

علی دایی به همراه محمد، برادرش، پس از پیروزی راه آهن مقابل پیکان بلافاصله به منزل قلعه نویی رفتند و با او دیدار کردند. نکته جالب اینکه، پس از بازی اخیر استقلال مقابل راه آهن میان امیر و محمد دایی درگیری لفظی به وجود آمده بود اما ضایعه درگذشت مادر سرمربی استقلال باعث شد که کدورت ها پایان یابند و طرفین همدیگر را در آغوش بگیرند. دقیقا همان اتفاقی که چهارشنبه شب رخ داد و فرهاد مجیدی هم به دیدن مربی سابقش رفت.

امیر که در زیر زمین خانه نشان نشسته بود، به محض شنیدن صدای علی دایی، دوباره گریه اش آغاز شد و از او بابت حضورش تشکر کرد. این دو لحظاتی همدیگر را در آغوش گرفته بودند و دایی سعی داشت قلعه نویی را آرام کند. در ادامه عادل فردوسی پور هم به جمع حاضران اضافه شد. وقتی امیر، عادل را دید بدجوری به هق هق افتاد.

پنجشنبه شب، چهره های دیگری نظیر: احمد رسول نژاد، نصرالله هیبدی، سیروس دین محمدی، ایوب اصغرخانی، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی، محسن حاجیلو، شاهرخ ببانی، علی امیری و ... در مراسم حضور داشتند.