ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گفته های معروف درباره حضورش در زنیت کازان



اخبار,اخبارورزشی,معروف

 

 اخبار ورزشی  - معروف: حضورم در زنیت کازان خودخواهانه نیست/ شهرداری ارومیه بدون من هم قهرمان خواهد شد

  لژیونر دوست داشتنی والیبال کشورمان در برنامه ورزش از نگاه دو حضور پیدا کرد و حرف های جالبی به زبان آورد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید معروف ملی پوش مشهور و محبوب والیبال ایران که به زودی او را با پیراهن زنیت کازان روسیه می بینیم، در برنامه ورزش از نگاه دو با اجرای علی جوادی و به تهیه کنندگی محسن وحدانی حاضر شد. همچنین محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز در برنامه حاضر بودند. داورزنی، موفقیت های اخیر والیبال را مرهون زحمات بازیکنان و مربیان در کنار برنامه هدفمند فدراسیون دانست و گفت از چند سال قبل، این روزها را می دیدیم.

همچنین سیدعباسی سرمربی شهرداری که قصد داشت به هواداران شهرداری که از رفتن معروف عصبانی بودند، آرامش هدیه دهد گفت: «این افتخار والیبال ماست که یکی از بهترین بازیکنان مان را به بهترین لیگ والیبال جهان می فرستیم. من تا به حال قول قهرمانی نداده بودم اما حالا که سعید رفته می خواهم بگویم مطمئن باشید تیم شهرداری ارومیه با کمک سایر بازیکنان قهرمان خواهد شد.»


اما سعید معروف حرف هایش را با اعتماد به نفسی مثال زدنی شروع کرد و گفت: «می دانستیم درخشش در لیگ جهانی والیبال می تواند سکوی پرتاب ما باشد. من از باشگاه های دیگر خارجی نیز در ابتدای همین فصل پیشنهاد داشتم اما چون با شهرداری ارومیه قرارداد بستم، نمی توانستم این تیم را ترک کنم. حالا هم چون شرایط خوبی به وجود آمده، می خواهم به زنیت بروم.»


ستاره تیم ملی والیبال کشورمان اضافه کرد: «برای من باعث خوشحالی است که بگویم این قرارداد به لحاظ مالی و فنی می تواند برایم پیشرفت را به همراه داشته باشد. همچنین چون قرارداد 2ساله تنظیم شده، سال آینده ام نیز تضمین می شود.»


این بازیکن سرشناس در مورد نارضایتی هواداران باشگاه شهرداری ارومیه از جدایی او افزود: «من باید از طرفداران این باشگاه تشکر کنم که تحت هر شرایطی از تیم محبوب شان حمایت کردند. آنها هرگز نگذاشتند سالن والیبال ما در بازی های خانگی خالی بماند. حتما طرفداران شهرداری شرایط مرا درک می کنند و می دانند دلایلم برای ادامه والیبال در کشور روسیه قانع کننده است. تا به حال به اندازه خودم برای شهرداری کم نگذاشتم. من فکر می کنم این تیم بدون من هم می تواند قهرمان لیگ شود و ان شالله که این اتفاق رخ دهد.»


معروف اظهار داشت: «قرار بود چهارشنبه گذشته به روسیه بروم اما پروازها کنسل شد که البته این موضوع دو دلیل داشت. اول اینکه به علت تعطیلات کریسمس نتوانستم امور اداری سفرم را به اتمام برسانم و دوم اینکه موفق نشدم دو ویزایم را بگیرم. ویزای سفر به روسیه و گرین کارت. منتظرم تا این هفته راهی روسیه شوم. اگر خوش شانس باشم، چهارشنبه همین هفته می توانم برای تیم جدیدم بازی کنم.»


او در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید تا چند سال دیگر می خواهی به والیبال ادامه دهی، گفت: «فکر می کنم تا 4، 5 سال دیگر بتوانم والیبال بازی کنم.»


سعید معروف حرف هایش را این طور به اتمام رساند: «مردم باید بدانند نسل کنونی والیبال تمام تلاشش را انجام می دهد تا این رشته ورزشی به نسل بعدی برسد.

 

نهایت خوشحالی من این است که وقتی با مردم مواجه می شوم می فهمم همه آنها پیگیر شرایط والیبال هستند. امیدوارم این موضوع هر روز پررنگ تر شود. این را هم اضافه می کنم که تصمیم من برای حضور در لیگ روسیه اصلا خودخواهانه نبود و با کار کارشناسی و مشاوره های فراوان به روسیه رفتم. حتی مسائل مالی نیز نقشی در تصمیم من نداشت، هر چه هست به عشق ما به والیبال بر می گردد. از مردم کشورم ممنونم که والیبال را پیگیری می کردند. امیدوارم همیشه مردم ایران را خوشحال ببینیم و آنها مدام والیبال را پیگیری کنند.»


 اخبار  ورزشی  - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
معروف در تمرین زنیت کازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد سعید معروف و زنیت‌کازان نهایی شد



اخبار,اخبار ورزشی,سعید معروف

 

  اخبار ورزشی  - قرارداد سعید معروف و زنیت‌کازان نهایی شد

 نایب رئیس باشگاه زنیت کازان روسیه گفت: می‌توانیم بگوییم که قرارداد ما با سعید معروف،‌ نهایی شده است.


بعد از اظهار نظرهای مختلف در مورد تیم والیبال زنیت کازان، حالا می‌توان مطمئن بود که این تیم به ترکیب رویایی خود رسیده است. الهام رخماتولین، نایب رئیس باشگاه زنیت کازان روسیه به سایت رسمی این باشگاه گفته که مت اندرسون و سعید معروف در 10 روز ابتدایی سال جدید میلادی به این تیم ملحق می‌شوند.

رخماتولین در این باره گفت: بالاخره می‌توانیم بگوییم که قرارداد ما با سعید معروف،‌ نهایی شده است و در صورت نداشتن مشکل ویزا تا دهم ژانویه این بازیکن به تمرینات زنیت اضافه می‌شود. ما همچنین قرارداد خود با مت اندرسون (قطر پاسور آمریکایی) را نیز فسخ نکرده بودیم و او در بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت بازی خواهد کرد. سعید معروف نیز در لیگ برتر روسیه و جام قهرمانان اروپا برای زنیت به میدان خواهد رفت.

وی افزود: قرارداد ما با معروف تا پایان فصل است و مایلیم این همکاری یک فصل دیگر هم ادامه پیدا کند، البته تمدید احتمالی قرارداد این بازیکن قطعا بعد از لیگ جهانی و جام جهانی خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که پیشنهاد زینت به معروف یک میلیون یورو بوده است

 

 اخبار ورزشی  - تسنیم