ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گسترش فولاد 2 بازیکن جدید به خدمت گرفت


باشگاه گسترش فولاد تبریز با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

خبرگزاری فارس: در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با دو بازیکن قرارداد امضا کرد.

بر این اساس داود نوشی‌صوفیانی و علی میرشفیعیان با عقد قراردادی به تیم فوتبال گسترش فولاد اضافه شده و زیر نظر فراز کمالوند فعالیت خواهند کرد.

قرارداد میرشفیعیان تا پایان فصل است اما نوشی‌صوفیانی قراردادی یک سال و نیمه به این باشگاه امضا کرده است.


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل بازیکن گسترش فولاد به استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با دلیلی عجیب!



اخراج بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز

اخراج بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با دلیلی عجیب!

بازیکن تیم ملی امید می‌گوید که اخراجش از تیم درست بعد از چند ساعت از انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی رخ داده و دلیل این موضوع را نمی‌داند.

محمدرضا زینال‌خیری بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبر اخراجش از این تیم گفت: به دستور آقای خطیبی یک روز قبل از بازی با فولاد، آقای میراب سرپرست تیم با من تماس گرفت و اظهار داشتند که در تمرینات حاضر نشوم و وقتی من این موضوع را جویا شدم گفتند که در لیست مازاد قرار دارم. با توجه به اینکه این تصمیم چند ساعت بعد از انتخابات هیات فوتبال رخ داد و مهم‌تر اینکه فرد مورد نظر آقای خطیبی در این انتخابات شکست خورد، این شائبه به وجود آمد که آقای خطیبی من را به ششگلانی نسبت داده است و من را از تیم کنار گذاشته است.

وی ادامه داد: این موضوع در حالی رخ می‌دهد که من با هیچ کسی در هیات فوتبال رابطه ندارم و نسبت فامیلی نیز با آقای ششگلانی ریاست هیات فوتبال ندارم ولی فقط با آقای ایمان‌نژاد نایب رییس هیات به واسطه مهدی محمدپور دیگر بازیکن اخراجی این تیم دوستی دارم.

زینال‌خیری بیان کرد: اما بعدها اخبار ضدونقیضی از طرف باشگاه همانند اخراج به گوش رسید که به کاربردن این کلمه برای بازیکنان بومی و کم حاشیه زشت است. کم کم که به جلو رفتیم، آقای سمندر مصاحبه کرد و اعلام داشت من از این موضوع و اخراج بی‌خبر هستم! مگر می‌شود بازیکنی از سوی مربی کنار گذاشته شود اما مدیرعامل در جریان نباشد و این ناهماهنگی وجود داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: آقای خطیبی مصاحبه و اعلام کرده است که نه کسی را اخراج کرده و نه لیست مازادی دارد. تکلیف من چیست که با جان و دل برای این تیم زحمت کشیده‌ام و در حال حاضر با این رفتار از من پذیرایی می‌شود. من خواهشی دارم که مرد و مردانه پای حرفشان باشند و حق و حقوق من را همراه رضایتنامه بدهند. من به دنبال دلیل هستم. امیدوارم همانند رفتاری که با همه بازیکنان مازاد در تیم‌ها انجام می‌دهند، من را از بلاتکلیفی در بیاورند.

وی ادامه داد: علی‌رغم میل باطنی‌ام از گسترش فولاد جدا می‌شوم و از تراکتور نیز پیشنهاد ندارم بنابراین مجبورم به تیم‌های غیر تبریزی بپیوندم. از سه تیم لیگ برتری و چند تیم دسته اولی مدعی صعود به لیگ برتر پیشنهادات خوبی دارم که به محض دریافت رضایتنامه هم تصمیم نهایی را می‌گیرم.

/ایسنا